Ερώτηση surfcasting

06/12/2012 02:46 #91 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting

Mitsos_Ded έγραψε: Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..
Φιλικα Δημητρης


Δημητρη
Τα λεφτα δεν θα σου ανεβασουν επιπεδο !
Μεινε με τα καλαμια σου και διασκεδασε το χομπυ σου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 03:28 #92 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting

Bill (billkar007) έγραψε: Ευχαριστω τον Φωτη για την τεχνικη παρεμβαση. Αρκετα απο αυτα δεν τα γνωριζα και θα ηθελα να ψαχτω στα customs made καλαμια για να εχω μια συγκριση με τα plug n play που εχω... Θα αξιζει τελικα ο χρονος που θα επενδυσω σε Customizing ???
Φωτη , θα στειλω ΠΜ να με ενημερωσεις σχετικα με τα ZZiplex για να φτιαξω ενα ( θες/νικη ? ) αφου σου πω τα " θελω μου "


Βασιλη δεν μπορω να σε βοηθησω ή μαλλον καλυτερα δεν μπορουμε να πουμε τιποτε χωρις πρωτα να κανεις μια δοκιμη.
Στειλε πμ να σου πω πως θα δοκιμασεις καποιο/α καλαμια zziplex
Μετα ευχαριστως να μιλησουμε εαν και εφοσον μετα την δοκιμη ισχυει το ενδιαφερον.

Με το customizing εννοεις για καποιον κορμο που θα φτιαχτει απο την αρχη ?
Εαν ναι ΦΥΣΙΚΑ και ΑΞΙΖΕΙ ο χρονος αναμονης. Σ αυτη την περιπτωση κανεις οτι κορμο θελεις !!!
Εαν με το customizing εννοεις διορθωση στην αισθηση σου καποιου κορμου που ηδη δοκιμασες παλι η απαντηση ειναι θετικη για
τον αριθμο οδηγων ... κατανομη στον κορμο ... και λαβη .
ΝΑΙ Θεσ/νικη.

Bill (billkar007) έγραψε: Αν και τεχνικες γνωσεις τοσες οσες οι ριπτες αγωνων δεν χρειαζομαστε στο ψαρεμα.... Αλλες γνωσεις θελουμε στο ψαρεμα και πολλες απο αυτες ερχονται μονες τους με το περασμα των χρονων και τις εμπειριες μας .


Οχι δεν χρειαζονται πολλες γνωσεις.
Βασιλη και ο ριπτης οταν ψαρευει χρησιμοποιει μικρο ποσοστο γνωσεων και χειριζεται διαφορετικα τον εξοπλισμο.
Απλα ξερει πως θα παρει τα περισσοτερα την καθε στιγμη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 11:00 #93 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα surfcasting
εγώ πιστεύω ότι ο κάθε άνθρωπος έχει της ανάγκες του και το πορτοφόλι του,
και βάσει αυτόν ψωνίζει!!
αν ξέρεις τη ζητάς από ένα καλάμι σε action και c.w. και έχεις τα λεφτά τότε ΠΙΣΤΕΥΩ ένα δίσπαστο είναι σαφώς καλύτερο από ένα τρίσπαστο
και σε θέμα δύναμης(και σε βολή και σε μάχη) καθώς επίσης και σε <<αναγνώριση>> τσιμπημάτων.
υποδεέστερο είναι μόνο στο θέμα μεταφοράς…(μιλώ πάντα για καλάμια ίδιας άξιας)
εγώ έβαλα ταβάνι για την αγορά τρίσπαστου στο 300ε, αν δεν έβρισκα καλάμι να με ικανοποίει σε αυτή την τιμή θα κοβόμουν να βρω λύσει στο θέμα μεταφοράς για δισπαστο…
αν κάποιος δεν μπορεί να βρει την λύση τότε αναγκαστικά θα πάει σε ακριβότερο τρίσπαστο (με ότι αυτό συνεπάγετε) και θα πληρώσει..(maver elite, surf leader k.t.l. )
οι ανάγκες του κάθε ψαρά είναι διαφορετικές…
όσο για τους μηχανισμούς εκεί η διάφορα είναι όντος εμφανής και ο aero technium mgs
και ο basia air είναι πραγματικά τρομεροί!!!(δυστυχώς τους έχω χρησιμοποιήσει) αλλά πιστεύω ότι με έναν ultegra 10000 (ειδικά ο xsc λόγο βάρους ή ο ci4) ή έναν daiwa entoh είναι καλυμμένα τα ελληνικά ψαρέματα!!! και εγώ βέβαια όμως θα τους αγόραζα αν τα είχα…
αυτό είναι το σκεπτικό μου με της λίγες γνώσεις που έχω… και δεν έχω κανένα πρόβλημα να αναθεωρήσω……

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 11:03 #94 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα surfcasting

Φωτης Κολοβος (zziplex) έγραψε:

Mitsos_Ded έγραψε: Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..
Φιλικα Δημητρης


Δημητρη
Τα λεφτα δεν θα σου ανεβασουν επιπεδο !
Μεινε με τα καλαμια σου και διασκεδασε το χομπυ σου.





Μαλλον δεν επιασες το νοημα των λεξεων μου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 11:45 #95 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting

Mitsos_Ded έγραψε:

Φωτης Κολοβος (zziplex) έγραψε:

Mitsos_Ded έγραψε: Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..
Φιλικα Δημητρης


Δημητρη
Τα λεφτα δεν θα σου ανεβασουν επιπεδο !
Μεινε με τα καλαμια σου και διασκεδασε το χομπυ σου.





Μαλλον δεν επιασες το νοημα των λεξεων μου...


Εσυ στο γηπεδο με τα φυσοκαλαμα σου και αστα αυτα !! Εχουμε δουλεια. Μετα θα θα μου πεις εαν οντως τα εχεις μαθει.
Θα σε εντυπωσιασουν τα καλαμια σου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 11:48 #96 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting

Stamatis έγραψε: αν ξέρεις τη ζητάς από ένα καλάμι σε action και c.w. και έχεις τα λεφτά


Μπραβο Σταματη....καιρο ειχα να δω διαχωρισμο Action με C.W
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γαλλής Γιώργος, Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 12:49 #97 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα surfcasting
Περιμενω νεα σου...Οποτε κατεβεις στειλε Inbox..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 16:54 #98 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα surfcasting
Παιδιά όπα να βγάλουμε ένα νόημα.

Είπαμε προσωπικά είμαι 100 % υπέρ ενός επωνύμου προϊόντος αλλά μην πάμε και στην υπερβολή

Τι πάει να πει ένα καλάμι στα μετρά μου ?

Μίλησα εγώ πουθενά για 5-10% κέρδος στην βολή ενός καλαμιού ?(έχω ρίξει όλα τα αγωνιστικά βαρίδια πάνω από 260 μετρά με οδηγούς που κοστίζουν 18 € )

Τι πάει να πει δοκιμασε πριν αγοράσεις ?

Σταμάτη σου έστειλα ένα λινκ με τα Anyfish Anywhere τα οποία είναι εδώ στην Ελλάδα σε πάρα πολύ καλές τιμές και σε πάρα πολύ καλή ποιότητα(προσοχή όχι για να σου πω ότι είναι καλύτερα από άλλα κορυφαία προϊόντα άπλα αυτά μπορώ να τα δοκιμάζω μιας και ο αντιπρόσωπος είναι χορηγός μου και επίσης έχω την δυνατότητα να ξέρω της τιμές τους ενώ για τα άλλα ΟΧΙ)

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 21:02 #99 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting

Γιωργος Μπονης έγραψε: Είπαμε προσωπικά είμαι 100 % υπέρ ενός επωνύμου προϊόντος αλλά μην πάμε και στην υπερβολή


Εαν η Fuji τιμολογει στα 200 ευρω το σετ και καποιος τα χρειαζεται τοτε δεν ειναι υπερβολη !

Γιωργος Μπονης έγραψε: Μίλησα εγώ πουθενά για 5-10% κέρδος στην βολή ενός καλαμιού ?(έχω ρίξει όλα τα αγωνιστικά βαρίδια πάνω από 260 μετρά με οδηγούς που κοστίζουν 18 € )


Το κερδος 5-10% που παει ????? Εγω το τοποθετησα στην ριψη. Γινε ποιο συγκεκριμενος.
Φυσικα και θα εχεις οδηγους 18 ευρω ... Εσυ πας στο μολυβι δεν το τραβας.

Γιωργος Μπονης έγραψε: Τι πάει να πει δοκιμασε πριν αγοράσεις ?


Να κανει οτι και εσυ.

Γιωργος Μπονης έγραψε: άπλα αυτά μπορώ να τα δοκιμάζω μιας και ο αντιπρόσωπος είναι χορηγός μου

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 21:54 #100 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα surfcasting
1ον. Χρειάζεται την πετρά όχι το τιτάνιο και εσύ είπες ότι οι sic κάνουν 60 € ενώ οι titanium sic 200€

2ον 5-10 % στην γενικότερη λειτουργία του συνόλου.

3ον Μιας και πελάτης σας δεν έτυχε να είμαι . Θα ήθελα να μου πείτε αν προσφέρετε στους πελάτες σας την ευκαιρία/δυνατότητα να δοκιμάσουν ή να χρησιμοποιήσουν τα καλαμιά σας και για να γίνω σαφέστερος σας παρακαλώ να μου πείτε τι εννοείτε "δοκιμάσει" ακριβώς .

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.247 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection