- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
Mitsos_Ded έγραψε: Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..
Φιλικα Δημητρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Bill (billkar007) έγραψε: Ευχαριστω τον Φωτη για την τεχνικη παρεμβαση. Αρκετα απο αυτα δεν τα γνωριζα και θα ηθελα να ψαχτω στα customs made καλαμια για να εχω μια συγκριση με τα plug n play που εχω... Θα αξιζει τελικα ο χρονος που θα επενδυσω σε Customizing
Φωτη , θα στειλω ΠΜ να με ενημερωσεις σχετικα με τα ZZiplex για να φτιαξω ενα ( θες/νικη ? ) αφου σου πω τα " θελω μου "
Bill (billkar007) έγραψε: Αν και τεχνικες γνωσεις τοσες οσες οι ριπτες αγωνων δεν χρειαζομαστε στο ψαρεμα.... Αλλες γνωσεις θελουμε στο ψαρεμα και πολλες απο αυτες ερχονται μονες τους με το περασμα των χρονων και τις εμπειριες μας .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φωτης Κολοβος (zziplex) έγραψε:
Mitsos_Ded έγραψε: Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..
Φιλικα Δημητρης
Δημητρη
Τα λεφτα δεν θα σου ανεβασουν επιπεδο !
Μεινε με τα καλαμια σου και διασκεδασε το χομπυ σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Mitsos_Ded έγραψε:
Φωτης Κολοβος (zziplex) έγραψε:
Mitsos_Ded έγραψε: Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..
Φιλικα Δημητρης
Δημητρη
Τα λεφτα δεν θα σου ανεβασουν επιπεδο !
Μεινε με τα καλαμια σου και διασκεδασε το χομπυ σου.
Μαλλον δεν επιασες το νοημα των λεξεων μου...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Stamatis έγραψε: αν ξέρεις τη ζητάς από ένα καλάμι σε action και c.w. και έχεις τα λεφτά
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος Μπονης έγραψε: Είπαμε προσωπικά είμαι 100 % υπέρ ενός επωνύμου προϊόντος αλλά μην πάμε και στην υπερβολή
Γιωργος Μπονης έγραψε: Μίλησα εγώ πουθενά για 5-10% κέρδος στην βολή ενός καλαμιού ?(έχω ρίξει όλα τα αγωνιστικά βαρίδια πάνω από 260 μετρά με οδηγούς που κοστίζουν 18 € )
Γιωργος Μπονης έγραψε: Τι πάει να πει δοκιμασε πριν αγοράσεις ?
Γιωργος Μπονης έγραψε: άπλα αυτά μπορώ να τα δοκιμάζω μιας και ο αντιπρόσωπος είναι χορηγός μου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD