Ερώτηση surfcasting

06/06/2012 19:25 #21 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: surfcasting
καλησπερα σε ολους τους φιλους . βλεπω τα σχολια σας εδω και ωρα και θα πω και εγω την γνωμη μου . στην αγορα υπαρχουν παρα μα παρα πολλα μοντελα και λιγοστες εταιρειες που κατασκευαζουν blanc κανεις σωστη επιλογη διαβαζεις και καταληγεις σε αγορα !!!!!!!!!!!!!!!!!υπαρχουν κορυφες στον χωρο μην κανω τωρα διαφημιση !!!!!!!!!!! το θεμα ειναι αν εχεις τα λεφτα για την αγορα τους !!!!!! αν δεν τα εχεις πηγαινεις στα δευτερα και στα τρειτα και παει λεγωντας !!!!!!!!!! πιστευω να εχουν πιασει τοπο τα λογια μου !!!!!!!!!!! :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 20:19 #22 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: surfcasting
Φιλε Ιωαννη θα σου πω και γω την δικια μου γνωμη και φυσικα εαν θελεις την ακους εαν οχι κανενα προβλημα!Ξερω οτι βρισκομαστε σε δυσκολες εποχες οπως και το οτι δεν θελεις για δικους σου λογους να ξοδεψεις πολλα χρηματα για την αγορα καλαμιου..Το σεβομαι απολυτα..ΑΛΛΑ εαν αυτο το χομπυ που λεγετε ψαρεμα το εχεις βαθεια μεσα στην καρδια σου και οι ωρες και οι απαιτησεις που εχεις γιαυτο ειναι αυξημενες,τοτε φιλε μου τα καλα εργαλεια ειναι μονοδρομος..Ενταξει δεν λεω να αγορασεις και καλαμι με 400 ευρω αλλα νομιζω οτι με 200-250 ευρω περνεις ενα πολυ καλο τρισπαστο με χαμηλο βαρος και οχι 700-800 γραμμαρια που πραγματικα με ενα big-pit Μηχανακι των 700γρ θα σου φευγει ο ωμος μετα τις 5 πρωτες βολες..Θα δεις οτι σε βαθος χρονου εκανες μια καλη επιλογη,θα βελτιωθεις πραγματικα αισθητα και θα απολαμβανεις το ψαρεμα σου με σωστα εργαλεια..Για μενα δεστο σαν επενδυση..Επενδυουμε στα εργαλεια μας για να τα εχουμε συντροφια στα ψαρεματα μας και να μας ειναι αχωριστοι φιλοι..Κρινε βαση αλλων παραγωντων οπως το εαν θελεις να ψαρευεις σε οσες περισσοτερες συνθηκες μπορεις,εαν το καλαμι σου μπορει να μεταμορφωθει και σε πιο Light οπλο και να μπορεσει να ψαρεψει και σε χαμηλοτερα μποφορ,δες ποσες φορες τον μηνα ψαρευεις και σε τι βυθους,και πιστευω πως το οικονομικο κομματι θα συμμορφωθει με τις απαιτησεις σου..Προσωπικα εγω δεν ημουν υπερ των ακριβων εργαλειων.Ελεγα μα καλα τι δινουν τοσα λεφτα και σιγα τα αυγα και αλλα τετοια..Οταν ομως οι απαιτησεις αυξηθηκαν,οταν πηγαινα να ψαρεψω και το Meteo εδινε 2 μποφορ και στον τοπο οταν εφτανα ειχε 5 και καθομουν σαν τον μακακα και περιμενα να πεσει η θαλασσα για να ψαρεψω,οταν εβλεπα οτι τα μετρα μου ηταν πολυ λιγα και αλλοι διπλα μου εβγαζαν ψαρια στα πιο βαθεια τοτε συνειδητοπιησα οτι ισως χρειαζομουν κατι αλλο.Οταν λοιπον αυτο το κατι αλλο εφτασε στα χερια μου αλλαξε ολη η φιλοσοφια και η νοοτροπια μου πανω στο θεμα..Σε συμβουλευω λοιπον εαν βαλεις κατω τα πραγματα και δεις οτι και οι απαιτησεις ειναι αυξημενες και πολλες μερες τις περνας σε αυτο το υπεροχο χομπυ,τοτε φιλε μου μην τα λυπηθεις διοτι αυτα τα εργαλεια θα εχουν αξια,και συναισθηματικη και ψαρευτικη...Ελπιζω να σε βοηθησα και να μην σε μπερδεψα..Εταιριες μοντελα υπερ-αρκετα..Οτι χρειαστεις εδω ειμαστε...




Φιλικα Δημητρης... :thank_you2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αντωνης Χατζηθεοδωρου, Γιώργος Βασιλακης, Ευτύχης Κουβαράκης, ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 21:51 #23 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
σας ευχαριστω ολους ολες οι γνωμες ηταν ιδιαιτερες και καλα στηριγμενες......τωρα τι θα κανω δεν ξερω εχω μπερδευτει......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 21:56 #24 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
η μπετονια ειναι οπως ειπε ο φιλος κωστας στο τελος ειναι κονικη κ χοντρη.....κατα την γνωμη μου φοβερη μπετονια με 16ευρο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 04:42 #25 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting

ioannhs babatsikos έγραψε: σας ευχαριστω ολους ολες οι γνωμες ηταν ιδιαιτερες και καλα στηριγμενες......τωρα τι θα κανω δεν ξερω εχω μπερδευτει......


προσωπικα ειμουν σιγουρος οτι θα σε μπερδευαμε :whistle3:

αυτο που προσπαθουμε ολοι να σου πουμε ειναι οι θα πρεπει η επιλογη που θα κανεις να ειναι για το σκοπο που το θελεις. δεν πρεπει να παρεις κατι που θα σε αποτρεπει ή να σε δυσκολυει να ψαρευεις. προσωπικα εγω το εχω παθει με το πρωτο μου καλαμι. δεν ηταν καλαμι για αρχαριους και με ταλαιπορισε αρκετα

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 04:51 #26 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting
ειπαρχει ενα καλαμι στις μικρες αγγελιες harrison δισπαστο 2-4oz (56-115γρ) μπορει να σου κανει. δεν το ξερω το καλαμι και αν καπιος το γνωριζει να μας διαφωτισει, μονο προβλημα για σενα ειναι οτι εχει 200 ευρω. για την δουλεια που το θελεις νομιζω κανει

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 05:55 - 07/06/2012 05:57 #27 από Δημήτρης Τσαρούχης
Απαντήθηκε από Δημήτρης Τσαρούχης στο θέμα Απ: surfcasting

ioannhs babatsikos έγραψε: φιλε μου γιωργο εχω στο νου μου κι αυτο το καλαμι...τι λες

www.thalassashop.com/products/672-vengeance-cxh.aspx



Καλημέρα πατριώτη.

Το καλάμι αυτό το αγόρασα πρόσφατα και έχω κάνει τρία ψαρέματα. Είμαι πάρα πάρα πολύ ευχαριστημένος μαζί του και στον τομέα που ψάχνεις (βολές). Αν θες κάποια άλλη πληροφορία στη διάθεσή σου.

Και αν θες και να το δεις από κοντά θα είμαι Αγρίνιο 16-17-18 του μηνός :1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 06:02 #28 από Δημήτρης Τσαρούχης
Απαντήθηκε από Δημήτρης Τσαρούχης στο θέμα Απ: surfcasting

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: αυτο Γιαννη το εχω βαλει στο ματι να σου πω την αληθεια νομιζω με ενα βαρυδι 120γραμμαρια και of the ground βολη ετσι οπως ριχνεις δηλαδη να πιασεις παραπανω μετρα απο οσα ριχνεις ειναι πολυ καλο καλαμι για εμενα και καλυτερο φυσικα απο αυτο που σου εδειξα το μονο θεμα που σου ειπε και Αλεξανδρος ειναι στηστο και ξεστησε το μετα,για τα λεφτα του ισως να μην υπαρχει κατι ισαξιο ειδικα σε 3σπαστο!!!


ερωτηση: η πετονια falcon που εχεις ξεκινα πρωτα σε 0,57mm και τελειωνει σε 0,28mm δηλαδη για να μην κοπει απο το σοκ της η βολη ειναι πιο χοντρη μπροστα καποια μετρα?


www.way2fish.gr/product_details.asp?styl...d=22&product_id=2841 Φίλε Γιώργο για πιο μακρυνές βολές και λίγο πιο ακριβό είναι κι αυτό το καλάμι. Είναι λίγο πιο σκληρό από το άλλο και έχει περιοχή καλύτερης συμπεριφοράς αν θυμάμαι καλά μέχρι τα 200gr. Νομίζω ότι κι αυτό για την τιμή του είναι πάρα πολύ καλή επιλογή
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 09:43 - 07/06/2012 09:50 #29 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: surfcasting
καταρχην να πω οτι ενα καλο συνολο καλαμιου μηχανισμου πρεπει να ζυγιζει γυρω στα 1.200 με 1.250 γραμμαρια γενικως ΚΑΙ ειδικα σε συνθηκες surf εαν μιλαμε γι αυτες να ειναι και τσεκουρι ή βεργα οπως λετε γιατι οταν κατσει καθετα σε βαση στον αερα με 5-6 μπορφορ το hyperloop θα ακουμπαει απο τον αερα στο εδαφος ειναι η γνωμη μου οποτε το 740 γρ με ενα μηχανισμο 500 γραμμαρια δεν θα εχεις θεμα www.kasambalis.bros.gr/074138C6.el.aspx εναν για παραδειγμα εβαλα απο τους πολλους που υπαρχουν και οχι απαραιτητα αυτον στα 500 γραμμαρια ,εμενα προσωπικα ουτε καν αγγιζουν τα εργαλεια μου αυτες τις μαρκες αλλα τετοια συνολα εχω οσον αφορα το βαρος σε 2 καλαμια μου ,επισης ειναι και τι εχεις συνηθισει και τι θελεις για καλαμι αλλα πχ το bad bass orion 1 kai 2 που ακουστηκε ειναι Light surf καλαμια παραβολικα κυριως για μουρμουρες θα τα ελεγα δεν στεκοντε πανω απο 4 μποφορ,οτι νομιζει ο καθενας περνει γνωμες ειναι ολα,Γιαννη παρτα ολα λεφτα υπαρχουν που λεει και jefry



Δημητρη στειλε ενα αλλο λινκ με το καλαμι δεν μου το ανοιγει αυτο ;)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Βασιλακης, ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 10:25 #30 από Δημήτρης Τσαρούχης
Απαντήθηκε από Δημήτρης Τσαρούχης στο θέμα Απ: surfcasting
www.lucky-fishing.gr/kalamia-psarematos/...87%CE%B9%CF%89%CE%BD

Ελπίζω αυτό να δουλεύει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.227 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection