Ερώτηση surfcasting

09/06/2012 11:14 - 09/06/2012 11:16 #51 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Σε παρακαλω αδερφε μη το παρεις αυτο το καλαμι.
Το τηλ/κο ειναι πολυ καλο , παντα για τα χρηματα του. Το 3σπαστο μονο για ελιες κανει. εχει αυτο το κακο η shimano να βγαζει μπετοβεργες στις φθηνες σειρες της. Με λιγα παραπανω χρηματα αγοραζεις κατι καλο για χρονια και προπαντων ψαρευτικο.


χαχαχαχαχαχαχα.....και το χειμωνα πως θα παω για ελιες??? :victory: :victory: :victory:
κι οταν εννοεις λιγα παραπανω ποσα εννεις κι πιο καλαμι?(τρισπαστο)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2012 17:03 #52 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Απ: surfcasting
babtsike pare oti agapaei h kardia sou giati an perimeneis na vgaleis akrh apo emas....g...seta!!!oti kai na pareis pantos sou euxomai na katsoun psarakia pano!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2012 17:53 #53 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: surfcasting
Μπορεις να παρεις ενα maistro 3 σπαστο , καλο καλαμι κινεζικο blank (οπως ολα τα φθηνα) εχει αισθηση και κυριως fuji δαχτυλιδια.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2012 18:04 #54 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Μπορεις να παρεις ενα maistro 3 σπαστο , καλο καλαμι κινεζικο blank (οπως ολα τα φθηνα) εχει αισθηση και κυριως fuji δαχτυλιδια.


θα το προτεινα και εγω αλλα ειπα ασε!!! για να το λεει ο ντινος κατι ξερει!!!!!!!!!!!!!!

νομιζω εχει και ενα στις μικρες αγγελιες

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2012 18:23 #55 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: surfcasting
Αλεξανδρε ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.
Στις αγγελιες ειναι του κουθμπαρου μου, πηρε βαρκα και το δινει. ασχετο αυτο με εμενα εγω δεν θελω να πουλησω ,ας το παρει ακινουριο απο του κεφαλα .Αλαλ αυτα τα shimano δεν παλευονται, εινια αχρηστα(ας με κραξουν οι shimanakides,2 χρονια σε shimano μαγαζο δουλευα) , απο τη shimano 1-2 αξιζουν και αυατ ειανι το aero tehcnium και το surf leader(600 eyrv kanei ,αγοραζω 2 zziplex). O κοσμςο κολαει στη shimano σδαν ονομα, αγοραζει δεν παινει ψαρια , τα παραταει γιατι να μην παρει ακποιος ενα καλαμι καλο απο την αρχη και αξια μεταπολησεις αν εχει ακι ψαρεμα να μαθει αλλα και να κανει ψαρεμα.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2012 19:25 #56 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Αλεξανδρε ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.
Στις αγγελιες ειναι του κουθμπαρου μου, πηρε βαρκα και το δινει. ασχετο αυτο με εμενα εγω δεν θελω να πουλησω ,ας το παρει ακινουριο απο του κεφαλα .Αλαλ αυτα τα shimano δεν παλευονται, εινια αχρηστα(ας με κραξουν οι shimanakides,2 χρονια σε shimano μαγαζο δουλευα) , απο τη shimano 1-2 αξιζουν και αυατ ειανι το aero tehcnium και το surf leader(600 eyrv kanei ,αγοραζω 2 zziplex). O κοσμςο κολαει στη shimano σδαν ονομα, αγοραζει δεν παινει ψαρια , τα παραταει γιατι να μην παρει ακποιος ενα καλαμι καλο απο την αρχη και αξια μεταπολησεις αν εχει ακι ψαρεμα να μαθει αλλα και να κανει ψαρεμα.


φιλε ντινο εισαι γνωστης τον καλαμιων casting και αυτο το βλεπω απο τα γραφομενα σου. την εμπιστοσυνη εσυ την κερδισες.

προσωπικα εχω 2 shimano, το hyperloop ax τηλεσκοπικο και bestmaster bx τρισπαστο. απο το πρωτο ειμαι πολυυυ ευχαριστημενος αν και εχει το θεμα με τους φτηνους οδηγους. οσο για το τρισπαστο αστα!! πολυ χοντρο και σκληρο. το ειχα βρει μεταχειρισμενο στα 65 ευρο και το πηρα. αν δεν ηταν 65 ευρω δεν το επερνα με τιποτα. θα ειναι το πρωτο καλαμι που θα αντικαταστησω και οταν το κανω θα σε ρωτησω :ok: .

απο shimano μηχανακια εχω ultegra xsb 5500 και xtb 5500 και ειναι κορυφη!!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 00:32 - 10/06/2012 00:33 #57 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: surfcasting
Αλεξανδρε εχεις απολυτο δηκιο , ειχα 2 hyperllop πολυ καλα καλαμια τηλ\κα, μαλακη μυτη ωραιο πεταγμα , ελαφρια σχετικα πολυ καλη τιμη ,4,20 μετρα, το 150αρι απιστευτο αλλα μαπα οδηγοι εφευγε το κεραμικο για πλακα. Ειδες καλαμι των 70 ευρω αν ειχε fuji θα ειταν τελειο. για να μπουν fuji στη shimano θα συμαιναι 10 ευρω-15 πανω στην τελικη τιμη και ομως δεν τον κανει να φτιαξει ενα καλαμι καλο σχετικα φθηνο ,αντιθετα η oceanik και η trabucco το κανει. αν εχεις το καφε beast , αστα να πανε , οι οδηγοι κιτρινιζουν , και το frame πιανει πρασινιλες.αλομα ειναι μπετοβεργα λαλα για τα χρηματ που το αγορασες ειναι οκ το χειμωνα για σαργους στο καιρο, αλλα και για; κανα ψαροδολι η σουπια , για συναγριδες τελειο.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 10:31 #58 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Αλεξανδρε εχεις απολυτο δηκιο , ειχα 2 hyperllop πολυ καλα καλαμια τηλ\κα, μαλακη μυτη ωραιο πεταγμα , ελαφρια σχετικα πολυ καλη τιμη ,4,20 μετρα, το 150αρι απιστευτο αλλα μαπα οδηγοι εφευγε το κεραμικο για πλακα. Ειδες καλαμι των 70 ευρω αν ειχε fuji θα ειταν τελειο. για να μπουν fuji στη shimano θα συμαιναι 10 ευρω-15 πανω στην τελικη τιμη και ομως δεν τον κανει να φτιαξει ενα καλαμι καλο σχετικα φθηνο ,αντιθετα η oceanik και η trabucco το κανει. αν εχεις το καφε beast , αστα να πανε , οι οδηγοι κιτρινιζουν , και το frame πιανει πρασινιλες.αλομα ειναι μπετοβεργα λαλα για τα χρηματ που το αγορασες ειναι οκ το χειμωνα για σαργους στο καιρο, αλλα και για; κανα ψαροδολι η σουπια , για συναγριδες τελειο.


οτι λες παρα πανω εγινε!!!!! τωρα οι οδηγοι μιαζουν με σωληνα χαλκου που ειχε διαροη νερου και πρασινησε. :suicide2: χαχα

λες να βαλω fuji οδηγους πανω το hyperloop;;; εμενα προσωμικα ολα τα κεραμικα ειναι ακομα πανω

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 11:17 #59 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: surfcasting
καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 12:00 - 10/06/2012 12:01 #60 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: surfcasting

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.

Συμφωνω μαζι σου Μπαμπη,αν και εχω μονο ενα καλαμι shimano απο το οποιο δεν εχω κανενα παραπονο!Τα αλλα μου καλαμια ειναι αλλων εταιριων,απο τα οποια εχω!Επισης εχω να πω,πως πιασαμε λαβρακι μπαμπη μου και αυτο δεν εχει σχεση με το απογευματινο μου ψαρεμα που συζητουσαμε πριν!Ο νοων νοειτω....

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection