- Δημοσιεύσεις: 25
- Μου αρέσει που έλαβε 2
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Σε παρακαλω αδερφε μη το παρεις αυτο το καλαμι.
Το τηλ/κο ειναι πολυ καλο , παντα για τα χρηματα του. Το 3σπαστο μονο για ελιες κανει. εχει αυτο το κακο η shimano να βγαζει μπετοβεργες στις φθηνες σειρες της. Με λιγα παραπανω χρηματα αγοραζεις κατι καλο για χρονια και προπαντων ψαρευτικο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Μπορεις να παρεις ενα maistro 3 σπαστο , καλο καλαμι κινεζικο blank (οπως ολα τα φθηνα) εχει αισθηση και κυριως fuji δαχτυλιδια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Αλεξανδρε ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.
Στις αγγελιες ειναι του κουθμπαρου μου, πηρε βαρκα και το δινει. ασχετο αυτο με εμενα εγω δεν θελω να πουλησω ,ας το παρει ακινουριο απο του κεφαλα .Αλαλ αυτα τα shimano δεν παλευονται, εινια αχρηστα(ας με κραξουν οι shimanakides,2 χρονια σε shimano μαγαζο δουλευα) , απο τη shimano 1-2 αξιζουν και αυατ ειανι το aero tehcnium και το surf leader(600 eyrv kanei ,αγοραζω 2 zziplex). O κοσμςο κολαει στη shimano σδαν ονομα, αγοραζει δεν παινει ψαρια , τα παραταει γιατι να μην παρει ακποιος ενα καλαμι καλο απο την αρχη και αξια μεταπολησεις αν εχει ακι ψαρεμα να μαθει αλλα και να κανει ψαρεμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Αλεξανδρε εχεις απολυτο δηκιο , ειχα 2 hyperllop πολυ καλα καλαμια τηλ\κα, μαλακη μυτη ωραιο πεταγμα , ελαφρια σχετικα πολυ καλη τιμη ,4,20 μετρα, το 150αρι απιστευτο αλλα μαπα οδηγοι εφευγε το κεραμικο για πλακα. Ειδες καλαμι των 70 ευρω αν ειχε fuji θα ειταν τελειο. για να μπουν fuji στη shimano θα συμαιναι 10 ευρω-15 πανω στην τελικη τιμη και ομως δεν τον κανει να φτιαξει ενα καλαμι καλο σχετικα φθηνο ,αντιθετα η oceanik και η trabucco το κανει. αν εχεις το καφε beast , αστα να πανε , οι οδηγοι κιτρινιζουν , και το frame πιανει πρασινιλες.αλομα ειναι μπετοβεργα λαλα για τα χρηματ που το αγορασες ειναι οκ το χειμωνα για σαργους στο καιρο, αλλα και για; κανα ψαροδολι η σουπια , για συναγριδες τελειο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συμφωνω μαζι σου Μπαμπη,αν και εχω μονο ενα καλαμι shimano απο το οποιο δεν εχω κανενα παραπονο!Τα αλλα μου καλαμια ειναι αλλων εταιριων,απο τα οποια εχω!Επισης εχω να πω,πως πιασαμε λαβρακι μπαμπη μου και αυτο δεν εχει σχεση με το απογευματινο μου ψαρεμα που συζητουσαμε πριν!Ο νοων νοειτω....Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD