Ερώτηση surfcasting

10/06/2012 12:15 #61 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: surfcasting
Συμφωνω σε αυτα που λετε, μεσα σετοσες χιλιαδες αυτοκινητα βγαινουν και καποια προβλημτα. Πχ ομως σχεδον σε ολα τα μοντελα toyota τα προβληματ ειναι λιγα , σε αλλες εταιριες παρα πολλα.Οποτε ειναι εθμα χρησης, φροντιδας αλλα και ποιοτητας υλικων.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ, ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 18:08 #62 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting
θα συμφωνησω με τον Ντινο!!! ξεχασα να πω οτι δεν καθαριζω τα καλαμια μου μετα απο καθε χρηση.

αναλογος χρησης/συντηρισης εχεις και τα αναλογα προβληματα

και παντα ειναι και θεμα γουστου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ, ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 20:06 #63 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Απ: surfcasting
καλησπερα και απο εμενα.θα ηθελα να πω πως ειμαι κατοχος shimano σχεδον μια ζωη,εχω να αναφερω λοιπον τα εξης 1ον επιλεγεις το καλαμι που θελεις και μιας και εισαι παρων το θεμα κουτσουρο,βεργα και σιδερο ειναι επιλογη σου αν το θες η οχι(στην τελικη ερευνα αγορας δεν εκανες(βλεπε τον φιλο μπαμπατσικο)αρα φταις)θα δειτε παρακατω πως δεν τα υπερασπιζομαι.2ον διαλεγεις μια εταιρια και σε αυτο παιζει ρολο(για εμενα)το τι εχεις ακουσει και η διαφημηση.3ον αν δεν εχεις ψαχτει και πας ντουγρου για ενα καλαμι θα σου προτεινουν διαφορα,κοιτας λοιπον τις επιλογες σου και τα λεφτα σου και διαλεγεις,σε αυτο ομως παιζει ρολο και ο πωλητης γιατι αν σου πασαρει κατι stoc για οτι καλητερο κυκλοφορει και εσυ το φας......αστα. 4ον σχεση τιμης- ποιοτητας.συγουρα υπαρχουν ανταξια-ισαξια και καλητερα καλαμια απο της shimano και ειναι πολλα απλα οπως ειπε και ο φιλος Ντινος παραπανω κατηε τι μπωρει να παρουσιασει προωληματα η και να ειναι ελατωματικο.5ον και τελος,τα χρηματα που ξοδευουμε σε αναλοσημα δεν θα τα παρουμε ποτε πισω για αυτο ειναι καλο να ψαχνομαστε πολυ πριν απο καθε αγορα.το οτι η shimano εχει ονομα δεν σημαινει πως πρεπει και να την χρυσοπληρονουμε,αν ειχα την δηνατοτητα και εγω θα εκανα σιγουρα μια αλλη αγορα πιστευω καλητερη,αλλα ας ειναι.το PSAREMA.gr νομιζω πως μας δινει την δυνατοτητα να ανταλασουμε αποψεις και γνωμες τοσο ως προς τις γνωσεις οσο και ως προς το κερδος και τηνευχαριστηση που μας προσφαιρει το χομπι μας.ψαχνομαστε λοιπον για το καλο ολων μας και προ παντων της τσεπης μας μιας και οι καιροι ειναι δυσκολοι.ουφ τα ειπα!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Nτίνος (surf boy crete), ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 20:30 #64 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: surfcasting
βλεπω οτι εχουν μπερδευτη λιγο τα πραματα με αυτοκινητα και τα λοιπα εχω να πω οτι υπαρχει και η τογιοτα αλλα υπαρχει και η φεραρι το ενα το περνεις με 20000 ευρω το αλλο με 300000 εχει μεγαλη διαφορα και αν παμε καπου στη μεση ειναι και η μερσεντες και η BMV. το συμπερασμα οτι εχεις στο παντελονη σου γι αυτο και υπαρχει τοσο μεγαλη ποικιλια απο αυτα τα ριμαδια τα καλαμια και δυστηχως ετσι που ειναι τωρα τα πραματα κανεις μετα απο πολυ ψαξημω την ποιο καλη επιλογη και παντα με προυποθεσεις :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 22:29 #65 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
βρε παιδια πιος πουλαει αυτο το καλαμι Super Aero Technium με τον μηχανισμο ULTEGRA 10000 XSB?????(στοις μικρες αγγελιες) κ ποσο κι τα δυο μαζι.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 22:43 #66 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: surfcasting
φιλε τζωνη μας τρελανες τωρα !!!!!!!!!!!!!!τι να πω αστα λα βιστα αστα να παν στον διαολο baby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2012 00:13 #67 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting

δημητρης (DORADOMANIA) έγραψε: φιλε τζωνη μας τρελανες τωρα !!!!!!!!!!!!!!τι να πω αστα λα βιστα αστα να παν στον διαολο baby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2: :suicide2:


γιατι???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2012 09:29 #68 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: surfcasting
Τρισπαστο shimano φιλε οπως vengeance beast-master force-master Μην τ ακουμπας..Ειναι για γελια...Η πας κατηγορια aerocast antares super aero technium Η δεν πας σε shimano..Δες καμια αλλη εταιρια εφοσον δεν θες να ξοδευτεις..Ο Ντινος σου προτεινε μαιστρο τρισπαστο..Σε σχεση με τα φθηνα μοντελα της σιμανο σιγουρα ειναι καλυτερη επιλογη...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Αντωνης Νικολαου , ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2012 16:26 #69 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Απ: surfcasting
6938805023 γιωργος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2012 17:59 - 11/06/2012 18:01 #70 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: surfcasting
:hello2: :hello2: :hello2:

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.260 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection