Ερώτηση surfcasting

05/12/2012 10:58 #81 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting
ΜΙα σειρα Fuji SIC Titanium 9 οδηγων κοστιζει κοντα στα 200. ΜΙα βαση μηχανισμου κοντα στα titanium κοντα στα 20.
ΜΙα ταπα και ενα θερμοσυστελομενο περιπου 20.

Και ο ψαρας απορει ... ξεκινα με 240 ευρω χωρις να εχει τον κορμο !!

Πριν λιγο διαβαζα ενα αρθρο για τους οδηγους `Fuji στο Facebook . Αναφερει υλικα, βαρη, πιεσεις κλπ
Δεν αναφερει πουθενα για την χρηση.
Γιατι να επιλεξω titanium SIC σε ενα surfcasting καλαμι γιατι να μην επιλεξω Hardloy ?
Διαφορα των 2 ειναι ιση με 180 Ευρω !!!
Να βαλω titanium SIC γιατι ειναι απο ελαφρυ υλικο το οποιο ομως θα μπει σε καλαμι των 400+ γραμμαριων και CW βαθμολογηση 100-200γρ?
Να βαλω titanium SIC γιατι ΣΠΑΕΙ ποιο ευκολα απο ολλα τα υπολοιπα που ειναι και φτηνοτερα ?
Να βαλω titanium SIC γιατι ο κορμος του επανερχεται στην αρχικη κατασταση καθως δεν εχει μνημη ?
ΓΙΑΤΙ πρεπει να πληρωσεις την διαφορα των 180 Ευρω ? Και γιατι υπαρχουν στην αγορα και χρησιμοποιουνται σε καλαμια surf ?
Εφερα αυτο το παραδειγμα γιατι ειναι κατι που ΦΑΙΝΕΤΑΙ πανω στο καλαμι. Ευκολα αναγνωριζεις ποιος ειναι ο οδηγος,βαση κλπ.

Εαν δεν ξερουμε το "γιατι" τοτε σωστα θα πρεπει να αγορασουμε πρωτα με την τιμη.
ΑΛΛΑ
Οπως λεει και ο Κωστας Γενικης .....
"σκεφτητε τι θελετε και τι ζητατε απο των εξοπλισμο σας και μετα ψαξτε πληροφοριες για το πως μπορειτε να των αποκτησετε και για το πως να των χειριστειτε !"
Τα παραπανω λογια απομακρυνουν τα χερια απο τις τσεπες. Κοστιζει βεβαια η γνωση .... θελει ΧΡΟΝΟ.



Ενα καλαμι χωριζετε σε 3 θεωρητικα τμηματα
ΜΥΤΗ -ΜΕΣΗ -ΒΑΣΗ
Χονδρικα συνεργαζονται με διαφορετικο εργο
Η ΜΥΤΗ θα κατευθυνει την ριψη και θα δειξει τα τσιμπηματα
ΜΕΣΗ θα κατευθυνει το ψαρι ...θα ξεσκαλωσει το βαριδι ...και θα περασει το λυγισμα στην βαση
ΒΑΣΗ θα εκτελεσει την ριψη. Και ειναι ο μοχλος στην επαναφορα.

Το 90% των ψαραδων γνωριζει μονο ενα τμημα του καλαμιου. ΤΗΝ ΜΥΤΗ !!!!!!!!!
Μ αυτην κανει την ριψη
Μ αυτην θα παλεψει το ψαρι
Και δεν την χρησιμοποιει στα τσιμπηματα.

spatharaios(thanasis) έγραψε: αλλα αν δεν ξερεις να παρεις αυτο το κατι παραπανω,
τοτε πληρωνεις αυτο που βλεπεις απο την καρεκλα σου....


Το κατι παραπανω ειναι τα 2/3 του καλαμιου.
Ολα τα καλαμια τα προσφερουν μεχρι εναν βαθμο. Σε αλλα ανοιγεις το μπαουλο και παιρνεις συνεχεια δυνατοτητες ενω ανεβαινει το επιπεδο σου, σε αλλα οι δυνατοτητες σταματουν ποιο γρηγορα.
Αρκει να μαθουμε να τα χρησιμοποιουμε τοτε θα δουμε με αλλο ματι την τιμη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γαλλής Γιώργος, Αλέξανδρος Κλώνος, Μενιδιάτης, Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 14:07 #82 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα surfcasting
Κ.Φώτη πρόσφατα άλλαξα οδηγούς σε ένα καλάμι,
έβαλα πάνω fuji KWAG και μόνο η κορυφή sic. μου στοίχησαν περίπου 60ε
.πιστευα πως έκανα αυτό που λέμε στα ελληνικά value for money.....
είμαι από αυτούς που λέτε <<δεν ξέρουμε το "γιατί">> θα μπορούσατε αν έχετε την διάθεση και το χρόνο να μου πείτε τη θα κέρδιζα αν έβαζα με 140ε παραπάνω Fuji SIC Titanium.
σε ένα καλάμι shore jigging το καταλαβαίνω στο casting όχι τόσο... μιλάμε πάντα για ψαρευτική χρήση ,
δεν θέλω να πάρω το ρεκορ απο τον Κ. Μπόνη
επί της ευκαιρίας συγχαρητήρια για την πρωτιά και φυσικά σε όλη την αποστολή για την πολύ δυναμική παρουσία!!!!! :notworthy:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 15:46 - 05/12/2012 15:52 #83 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα surfcasting
Σταμάτη έπραξες άψογα ! ! !
Δεν χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω από αυτό που έκανες στο καλάμι σου.
Το να πληρώσω 200 € για οδηγούς που η ποιότητα τους και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους στην πραγματικότητά θα επηρεάσουν την συμπεριφορά του καλαμιού το πολύ 5-10% (δεν αναφέρομαι στο set up του καλαμιού).
Το βρίσκω πραγματικά υπερβολικό.
Από την άλλη μια επένδυση σε ένα Anyfish anywhere, ZZiplex, Century, Conoflex, Veret, Italcana, Ultra marine,ή όποια άλλη κορυφαία εταιρεία εμείς επιλέξουμε με βρίσκει 100 % σύμφωνο χωρίς όμως να ξέρω της εγχώριες τιμές τους (πάντα μπορούμε να τα φέρουμε από άλλες πιο συμφέρουσες αγορές όταν οι εγχώριοι εισαγωγείς μοιάζουν να μην καταλαβαίνουν το τι συμβαίνει στο σπίτι τους).

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 16:20 #84 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα surfcasting
οι οδηγοί μπήκαν σε ένα daiwa grandwave αλλά πιο πολύ για να εξασκηθώ στο rod building με προοπτική να φέρω απέξω ένα Century Tip Tornado LD blank που μαζί με οδηγούς βάσεις κ.τ.λ.(από εδώ) θα πήγαινε γύρο στα 330ε όσο κάνει εδώ ενα shimano antares δηλαδή…
. αλλά μετά μας έπιασε η κρίση…….

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 17:16 #85 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα surfcasting

Stamatis έγραψε: οι οδηγοί μπήκαν σε ένα daiwa grandwave αλλά πιο πολύ για να εξασκηθώ στο rod building με προοπτική να φέρω απέξω ένα Century Tip Tornado LD blank που μαζί με οδηγούς βάσεις κ.τ.λ.(από εδώ) θα πήγαινε γύρο στα 330ε όσο κάνει εδώ ενα shimano antares δηλαδή…
. αλλά μετά μας έπιασε η κρίση…….

Σιγά σιγά
20ρικο 20ρικο
και θα το πάρεις !!
δες και αυτα
www.marine.com.gr/eshop/products/prodID/14155
efishsell.com/product_info.php?products_...c93cgcfrechc2ntc6c50 και άλλα
.

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 20:54 #86 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα surfcasting

Stamatis έγραψε: Κ.Φώτη πρόσφατα άλλαξα οδηγούς σε ένα καλάμι,
έβαλα πάνω fuji KWAG και μόνο η κορυφή sic. μου στοίχησαν περίπου 60ε
.πιστευα πως έκανα αυτό που λέμε στα ελληνικά value for money.....
είμαι από αυτούς που λέτε <<δεν ξέρουμε το "γιατί">> θα μπορούσατε αν έχετε την διάθεση και το χρόνο να μου πείτε τη θα κέρδιζα αν έβαζα με 140ε παραπάνω Fuji SIC Titanium.



Τα ποιο απλα
Εαν στο ψαρεμα σου χρησιμοποιεις μεχρι 25αρα πετονια (πολλοι το κανουν) τοτε οι SIC ερχονται πολυ κοντα σαν επιλογη.
Στο λεβαρισμα η μικρη διαμετρος προστατευεται πολυ απ το SIC κεραμικο.
Εαν στο ψαρεμα σου χρησιμοποιεις νημα (πολλοι το κανουν) τοτε οι SIC ειναι μονοδρομος.
Στο ψαρεμα και στο λεβαρισμα κατω απο ενταση τα μαλακοτερα κεραμικα μπορει να καταστρεψουν το νημα. Δεν αξιζει για μια απλη σειρα
οδηγων SIC (π.χ cmnsg) να σκεφτεις τα παραπανω 40 Ευρω. Τοσο περiπου κοστιζει ενα νημα.
Η βαση τους ειναι το ιδιο ακαμπτη οπως των alconite.
Σπανε ποιο ευκολα απο τους Alconite.
Λιγοτερο βαρος απο τους Alconite αλλα δεν κερδιζεις τιποτε στα Surf.


Titanium sic
Το μονο που ειδα σαν κερδος στα καλαμια Surf ειναι η απιστευτη ικανοτητα να διαμορφωνονται !!
Οδηγοι που σε ατυχημα πατηθηκαν και εγιναν ενα με τον κορμο .... με λιγη προσπαθεια ξαναηρθαν στο σχημα τους.
Απιστευτος σκελετος χωρις μνημη.
Σε στατικο τεστ και σε ιδιο setup οι titanum ακολουθουν καλυτερα την καμπυλη του κορμου.
Λιγο βαρος απο ολα τα προυγουμενα αλλα δεν κερδιζεις τιποτε στα Surf.
Προσωπικα θα σου προτεινα να μην τους τοποθετησεις σε καλαμι surf ειδικα στο Century Tip Tornado LD blank


Ποσοστα δεν μπορω να δωσω ... δεν ξερω ποσο κρισιμα ειναι για την αποφαση σου.
Ενας που ριχνει 100 μετρα μπορει να μην τον ενδιαφερει το κερδος 5-10%. Αντιθετα ο 200αρης θα χασει τον υπνο του εαν κερδισει πανω απο 5% στην ριψη του.


ΥΓ1 Εαν ψαρευεις μονο πετονια και πανω απο 0.35 πραγματικη διαμετρο η καλυτερη λυση ειναι στους BNOG (15 ευρω περιπου το σετ)
ΥΓ2 Δοκιμασε πριν αγορασεις οποιονδηποτε κορμο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 21:38 #87 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα surfcasting
αυτο ειναι συζητηση. επιτελους επιασε μια συζητηση τεχνικο και ψηλο επιπεδο!!!!! καιρο εχει να γινει!!

θελω να ευχαριστησω τους εμπειρους για τις γνωσεις που μυραζονται μαζι μας!!!

να πω την αληθεια τωρα ειμαι πολυ κουρασμενος για να δουλεψει το μυαλο μου. αυριο πρωι θα ερθω για αποριες!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2012 23:56 #88 από Bill (billkar007)
Απαντήθηκε από Bill (billkar007) στο θέμα surfcasting

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: αυτο ειναι συζητηση. επιτελους επιασε μια συζητηση τεχνικο και ψηλο επιπεδο!!!!! καιρο εχει να γινει!!

θελω να ευχαριστησω τους εμπειρους για τις γνωσεις που μυραζονται μαζι μας!!!

να πω την αληθεια τωρα ειμαι πολυ κουρασμενος για να δουλεψει το μυαλο μου. αυριο πρωι θα ερθω για αποριες!!


Αυτη ειναι συζητηση αν μας αφησουν να την κανουμε και δεν μας πεταν στη μαπα τα καρουλια .... Και το χιουμορ εχει ορια...
Χαιρομαι και εγω με την σειρα μου που ανοιξε αυτη η συζητηση και εστω και αν γινεται ισως ακαιρα θα δωσει χρησιμες πληροφοριες στους ενδιαφερομενους.
ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ : ειμαι κανουργιος σο forum οχι ομως και στο ψαρεμα μιας κ αρχισα το casting - surfcasting δεν παιζει στην ελλαδα - απο το 1989 οταν πιτσιρικας παρακαλουσα 2 κυρίους τοτε expert sto ψαρεμα απο ακτη να με παιρνουν μαζι τους σε 3ημερες εξορμησεις ανα την Ελλαδα και τα εργαλεια μας ηταν κατι michell k abu απο τον Βραχνο κατι silstar k ενα daiwa που μου φεραν παραγγελια απο Γερμανια....
Σταματησα γι καποια χρονια οταν στη μεγαλη πλημμυρα της Αθηνας ψαρευα στο Π Ραφτη και κινδυνευσα να πνιγω... Ειπα τελος αλλα το μικροβιο αυτο φαινεται δεν πεθαινει ποτε .... Και ενοειταιι οτι δεν αγοραζω τιποτα γιατι απλως ειμαι ψυχακιας η shimanakias h εφετζης γιατι εκει που ψαρευω ειμαι εγω κ ο Θεος οποτε μονος μου τα βλεπω τα καλαμια κι τ μηχανακια.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που θελω να πω και να το ακουσουν και οι moderators. Αν καποιους δεν τους ενδιαφερει ενα θεμα η δεν εχουν κατι επικοδομιτικο να πουν η να ρωτησουν πανω στο topic καλο θα ειναι να πηγαινουν παρακατω... Οι μηπως κανουμε συλλογη απο ψαρακια και θα πεταμε οτι μας κατεβει οπου μας γουσταρει για να μαζευουμε post.... .?? Δινετε Βοnus στα περισσοτερα post ?
Αποψη μου ειναι οτι καποια hi end προιοντα εταιριων αξιζουν τα περισσοτερα χρηματα γιατι υπαρχουν φορες που δινουν αρκετα παραπανω απο τα υποδειεστερα... Αυτος ειναι νομος της αγορας..Συμφωνω με τον συναδελφο που εθεσε θεματα αναγκων μας και ποια ειναι τα ζητουμενα μας πριν αγορασουμε κατι...και ποιες γνωσεις εχουμε . Αν και τεχνικες γνωσεις τοσες οσες οι ριπτες αγωνων δεν χρειαζομαστε στο ψαρεμα.... Αλλες γνωσεις θελουμε στο ψαρεμα και πολλες απο αυτες ερχονται μονες τους με το περασμα των χρονων και τις εμπειριες μας .

Ευχαριστω τον Φωτη για την τεχνικη παρεμβαση. Αρκετα απο αυτα δεν τα γνωριζα και θα ηθελα να ψαχτω στα customs made καλαμια για να εχω μια συγκριση με τα plug n play που εχω... Θα αξιζει τελικα ο χρονος που θα επενδυσω σε Customizing ???
Φωτη , θα στειλω ΠΜ να με ενημερωσεις σχετικα με τα ZZiplex για να φτιαξω ενα ( θες/νικη ? ) αφου σου πω τα " θελω μου "

Τελος να πω οτι στα μηχανακια η διαφορα των μεσαιων με των upper σειρων ειναι εμφανης Το aero technium mgs που πηρα 620 $ απο Αμερικη αξιζει καθε σεντς αν και θα το σκεφτομουν για τα 700 plus που ζηταει η Ευρωπη ... Σε σχεση με τα ultegra που αρκετοι εχουμε ειναι ημερα με νυχτα σε πεταγμα, απαλοτητα κ αταλαντευτη περισυλλογη , τελεια ανακτηση ....
Τωρα ,αν θα μπορουσα να εχω 2 ultegra h 4 άλλα η 14 παρααλλα δεν ειναι συλογισμος που εμενα προσωπικα μου ταιριαζει... Γιατι τα ωφελη απο 1 κ καλο ειναι πολυ περισσοτερα απο πολλα μετρια .
Τωρα θα μου πειτε με 10 μηχανακια αντιστοιχα κ 10 καλαμια καποιοσ αλλοσ θα κανει παραγαδι ακτης κΙ εγω θα ειμαι με 1 σετ αλλα οταν και εγω οντως πολλες φορες που η μερα δινει ψαρια στηνω παραγαδοκαλαμα το καλο σετ εχει βγαλει τα περισσοτερα και εχει χασει τα λιγοτερα ... Τυχαιο λετε ? δεν νομιζω ... Μπορειις και να ψαρευεις και με χαμηλου κοστους set για αυτο αλλωστε υπαρχουν κ τοσες κατηγοριες προιντων, τηλεορασεις , στερεωφωνικα, ηχεια, αυτοκινητα , κλπ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 00:20 - 06/12/2012 00:22 #89 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα surfcasting
Δεν μπορεις καν να βαλεις σε συγκριση ενα μηχανακι αξιας 700 ευρω με ενα μηχανακι αξιας 180 ευρω..Το θεμα για μενα ειναι οτι με τα 180ευρα περνεις αυτο που χρειαζεται για να κανεις αξιοπρεπεστατα την δουλεια σου..Τα 700 ειναι για λιγους και ειναι καθαρα θεμα το να εχω οτι καλυτερο κυκλοφορει στην πιατσα..Αυτο δεν το λεω με κακια γιατι και γω εαν τα ειχα διαθεσιμα θα τα εδινα να εχω ενα τετοιο μηχανισμο..Πιστευω ταπεινα οτι με μηχανισμους αξιας μεχρι 200 ευρα οπως προειπε και ο φιλος Αλεξανδρος εαν δεν με απατα η μνημη μου ενας ψαρας που αλιευει τσιπουρες-σαργους-μουρμουρες,κανει την δουλεια του σωστα.Και αν με ρωτατε τι θα προτιμουσα?Θα προτιμουσα 4 μηχανακια με συνολο αγορας 800 ευρα παρα ενα που να κοστιζει τοσο..Γιατι δυστυχως και δεν με περισσευουν,και δεν με ικανοποιει το ενα..Τα 4 εχουν μεγαλυτερη δυναμη απο το ενα..Αλλο να εχεις 4 μετρια οπως λες φιλε βασιλη και κανενα σουπερ,και αλλο ενα καλο και ισως κανενα μετριο...Παραδειγμα δινω δεν λεω για σενα συγκεκριμενα..


Και για τα καλαμια τωρα εαν και δεν ασχολουμε με τεχνικες ριψεις θα προτιμουσα για ενα καλαμι αξιας 800ευρω οπως προαναφρθηκε,να βαλω λιγα παραπανω και να παω στον Κυριο Φωτη και να δεσω 2 zziplex οπως τα γουσταρω εγω και ακριβως στα μετρα μου,και να μαθω και τις βολες στα παιδια στον συλλογο,και να εξελιχτω σαν ψαρας και να ανεβω ενα βημα παραπανω.. Αλλιως μενω με τα φυσοκαλαμα μου που τα γουσταρω,τα εχω μαθει,ειναι βολικα,και σε συνολο τα 4 δεν ξεπερνουν τα 1000ευρα και κανω την δουλεια μου..Δινω πολλα λεφτα οταν η αγορα θα μου ανεβασει ψαρευτικο επιπεδο,οχι πρεστιζ και κλεφτες ματιες απο διαφορους σε σκαλες λιμανιων κτλπ...



Φιλικα Δημητρης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Αμαλιαδας, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2012 00:21 - 06/12/2012 00:30 #90 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα surfcasting

Bill (billkar007) έγραψε: Αυτη ειναι συζητηση αν μας αφησουν να την κανουμε και δεν μας πεταν στη μαπα τα καρουλια .... Και το χιουμορ εχει ορια...
..................
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που θελω να πω και να το ακουσουν και οι moderators. Αν καποιους δεν τους ενδιαφερει ενα θεμα η δεν εχουν κατι επικοδομιτικο να πουν η να ρωτησουν πανω στο topic καλο θα ειναι να πηγαινουν παρακατω... Οι μηπως κανουμε συλλογη απο ψαρακια και θα πεταμε οτι μας κατεβει οπου μας γουσταρει για να μαζευουμε post.... .?? Δινετε Βοnus στα περισσοτερα post ?


α καλα
πηρες φορα βλεπω
αραξε και διαλεξε χρωμα



ΥΓ ακου εκει που θα μας πεις οτι δε λεμε κατι επικοδομιτικο,τι λες :whistle3:
πωπω σοβαροτης ,γνωσεις επιστημονικες κτλπ γυρω απο το ψαρεμα κτλπ
διαλεξες χρωμα??
να σε βοηθησω
η ΜΠΛΕ καρουλα φαινεται (απο προσωπικη εμπειρια και παρατηρησεις φιλων )οτι χτυπαει καλα κοματια :yahoo: :yahoo:
προσεξε απαλοτητα, αταλαντευτη περισυλλογη , και τελεια ανακτηση

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.251 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection