- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
spatharaios(thanasis) έγραψε: αλλα αν δεν ξερεις να παρεις αυτο το κατι παραπανω,
τοτε πληρωνεις αυτο που βλεπεις απο την καρεκλα σου....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σιγά σιγάStamatis έγραψε: οι οδηγοί μπήκαν σε ένα daiwa grandwave αλλά πιο πολύ για να εξασκηθώ στο rod building με προοπτική να φέρω απέξω ένα Century Tip Tornado LD blank που μαζί με οδηγούς βάσεις κ.τ.λ.(από εδώ) θα πήγαινε γύρο στα 330ε όσο κάνει εδώ ενα shimano antares δηλαδή…
. αλλά μετά μας έπιασε η κρίση…….
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Stamatis έγραψε: Κ.Φώτη πρόσφατα άλλαξα οδηγούς σε ένα καλάμι,
έβαλα πάνω fuji KWAG και μόνο η κορυφή sic. μου στοίχησαν περίπου 60ε
.πιστευα πως έκανα αυτό που λέμε στα ελληνικά value for money.....
είμαι από αυτούς που λέτε <<δεν ξέρουμε το "γιατί">> θα μπορούσατε αν έχετε την διάθεση και το χρόνο να μου πείτε τη θα κέρδιζα αν έβαζα με 140ε παραπάνω Fuji SIC Titanium.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: αυτο ειναι συζητηση. επιτελους επιασε μια συζητηση τεχνικο και ψηλο επιπεδο!!!!! καιρο εχει να γινει!!
θελω να ευχαριστησω τους εμπειρους για τις γνωσεις που μυραζονται μαζι μας!!!
να πω την αληθεια τωρα ειμαι πολυ κουρασμενος για να δουλεψει το μυαλο μου. αυριο πρωι θα ερθω για αποριες!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Bill (billkar007) έγραψε: Αυτη ειναι συζητηση αν μας αφησουν να την κανουμε και δεν μας πεταν στη μαπα τα καρουλια .... Και το χιουμορ εχει ορια...
..................
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που θελω να πω και να το ακουσουν και οι moderators. Αν καποιους δεν τους ενδιαφερει ενα θεμα η δεν εχουν κατι επικοδομιτικο να πουν η να ρωτησουν πανω στο topic καλο θα ειναι να πηγαινουν παρακατω... Οι μηπως κανουμε συλλογη απο ψαρακια και θα πεταμε οτι μας κατεβει οπου μας γουσταρει για να μαζευουμε post.... .?? Δινετε Βοnus στα περισσοτερα post ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD