- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
εγω παντως δεν εννοεισαΘΑΝΟΣ έγραψε:
Συμφωνω μαζι σου Μπαμπη,αν και εχω μονο ενα καλαμι shimano απο το οποιο δεν εχω κανενα παραπονο!Τα αλλα μου καλαμια ειναι αλλων εταιριων,απο τα οποια εχω!Επισης εχω να πω,πως πιασαμε λαβρακι μπαμπη μου και αυτο δεν εχει σχεση με το απογευματινο μου ψαρεμα που συζητουσαμε πριν!Ο νοων νοειτω....Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εχεις ΠΜ αγορινα μου!!Μπάμπης (chief7) έγραψε:
εγω παντως δεν εννοεισαΘΑΝΟΣ έγραψε:
Συμφωνω μαζι σου Μπαμπη,αν και εχω μονο ενα καλαμι shimano απο το οποιο δεν εχω κανενα παραπονο!Τα αλλα μου καλαμια ειναι αλλων εταιριων,απο τα οποια εχω!Επισης εχω να πω,πως πιασαμε λαβρακι μπαμπη μου και αυτο δεν εχει σχεση με το απογευματινο μου ψαρεμα που συζητουσαμε πριν!Ο νοων νοειτω....Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Αλεξανδρε ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.
Στις αγγελιες ειναι του κουθμπαρου μου, πηρε βαρκα και το δινει. ασχετο αυτο με εμενα εγω δεν θελω να πουλησω ,ας το παρει ακινουριο απο του κεφαλα .Αλαλ αυτα τα shimano δεν παλευονται, εινια αχρηστα(ας με κραξουν οι shimanakides,2 χρονια σε shimano μαγαζο δουλευα) , απο τη shimano 1-2 αξιζουν και αυατ ειανι το aero tehcnium και το surf leader(600 eyrv kanei ,αγοραζω 2 zziplex). O κοσμςο κολαει στη shimano σδαν ονομα, αγοραζει δεν παινει ψαρια , τα παραταει γιατι να μην παρει ακποιος ενα καλαμι καλο απο την αρχη και αξια μεταπολησεις αν εχει ακι ψαρεμα να μαθει αλλα και να κανει ψαρεμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Bill (billkar007) έγραψε: aero technium mgs xsb για το μηχανακι νομιζω δεν παιζει οτι και εδω παιρνω 2 αλλα.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD