Ερώτηση surfcasting

12/06/2012 10:39 #71 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: surfcasting

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.

Συμφωνω μαζι σου Μπαμπη,αν και εχω μονο ενα καλαμι shimano απο το οποιο δεν εχω κανενα παραπονο!Τα αλλα μου καλαμια ειναι αλλων εταιριων,απο τα οποια εχω!Επισης εχω να πω,πως πιασαμε λαβρακι μπαμπη μου και αυτο δεν εχει σχεση με το απογευματινο μου ψαρεμα που συζητουσαμε πριν!Ο νοων νοειτω....

εγω παντως δεν εννοεισα :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2012 11:46 #72 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: surfcasting

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλησπερα.εμενα βρε παιδια παντως μου φαινονται πολυ ξενα αυτα που λετε.κι εξηγω.
εχω ενα nexave ουτε κι εγω δε θυμαμαι ποσα χρονια,ενα speedmaster κι ενα aerocast.ολα τηλεσκοπικα και δε μου εχουν παρουσιασει κανενα μα κανενα προβλημα.speedmaster oι οδηγοί είναι Shimano Hardlite,nexave εχει δετούς οδηγούς σκληρού χρωμίου Shimano SS και aerocast οι οδηγοί είναι Fuji.θεωρω οτι η σχεση ποιοτητας και τιμης ειναι καλη,αλλα να σας πω την αληθεια τα προσεχω σα τα ματια μου κιολας λογω οικονομικης καταστασης πλεον.προς θεου βεβαια δε λεω οτι δε μπορεις να βρεις κατι καλυτερο αλλα δεν εχω και κατι να τους προσαψω.

Συμφωνω μαζι σου Μπαμπη,αν και εχω μονο ενα καλαμι shimano απο το οποιο δεν εχω κανενα παραπονο!Τα αλλα μου καλαμια ειναι αλλων εταιριων,απο τα οποια εχω!Επισης εχω να πω,πως πιασαμε λαβρακι μπαμπη μου και αυτο δεν εχει σχεση με το απογευματινο μου ψαρεμα που συζητουσαμε πριν!Ο νοων νοειτω....

εγω παντως δεν εννοεισα :rofl: :rofl:

Εχεις ΠΜ αγορινα μου!!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2012 22:58 #73 από Bill (billkar007)
Απαντήθηκε από Bill (billkar007) στο θέμα Απ: surfcasting

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Αλεξανδρε ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.
Στις αγγελιες ειναι του κουθμπαρου μου, πηρε βαρκα και το δινει. ασχετο αυτο με εμενα εγω δεν θελω να πουλησω ,ας το παρει ακινουριο απο του κεφαλα .Αλαλ αυτα τα shimano δεν παλευονται, εινια αχρηστα(ας με κραξουν οι shimanakides,2 χρονια σε shimano μαγαζο δουλευα) , απο τη shimano 1-2 αξιζουν και αυατ ειανι το aero tehcnium και το surf leader(600 eyrv kanei ,αγοραζω 2 zziplex). O κοσμςο κολαει στη shimano σδαν ονομα, αγοραζει δεν παινει ψαρια , τα παραταει γιατι να μην παρει ακποιος ενα καλαμι καλο απο την αρχη και αξια μεταπολησεις αν εχει ακι ψαρεμα να μαθει αλλα και να κανει ψαρεμα.


Συγνωμη , να ρωτησω κατι, Τα zziplex πως κρινεις οτι ειναι καλυτερα απο το ulta leader trispasto που ειναι και το καλυτερο shimano ( οχι αυτα που ανεφερες ) και εστω και ειναι σε καποιους τομεις καλυτερα ( παρακαλω να μας αναφερεις σε ποιους ) back up και service τι εχουμε οταν ακομα και οι αγγλοι ψαχνονται ...Εχω πχ οτι χρειαστηκα απο Κασσαμπαλη δεν ειχα κανενα προβλημα . Και τελικα σε αυτες τις κατηγοριες καλαμιων γιατι μιλαμε για κοστολογια,... Η τα χωνεις και μπορεις και τα αγοραζεις η αγοραζεις φτηνοτερα κ συμβιβαζεσαι. Δεν νομιζω η shimano ειναι τοσο αμπαλοι και δεν ξερουν να κοστολογουν τα προιοντα τους ,, Ξερεις τις πωλησεις τους στην Ιταλια ??
Anyway, στο θεμα μας τα κορυφαια shimano ειναι κορυφαια και για ολα αυτα που προσφερουν ισως ακριβοτερα απο οτι θα θελαμε αλλα το know how η επενδυσεις σε ερευνα , εξελιξη και aftersales δυστυχως πληρωνονται σε ολα στη ζωη μας.
Δεν παιζει να εχεις πληρωσει ακριβα κατι και να μην ανταποκρινεται .... Δες απο αυτοκινητο , τν , ηχο , κινητο και οποιαδηποτε καταναλωτικη συσκευη To iphone 5 σχεδον 2 galaxy iii s , οι ουρες στο iphone ειναι ομως. Καλυτερο στα reviews η ισαξιο το samsung .... Ti παιζει τελικα .... Η εμπιστοσυνη και το ονομα κερδιζεται δεν χαριζεται και παιρνει πολυ χρονο .

To set utra leader / aero technium mgs xsb που εxω επρεπε να ειχα 2 zziplex και γιατι ... Για να εχω 2, ? για το μηχανακι νομιζω δεν παιζει οτι και εδω παιρνω 2 αλλα..... Οκ δεν ειναι σκεπτικο αυτο, .... Το αμαξι μου τοτε θα πω παιρνω 5 που μπορει και να βγαζουν την ιδια τελικη και να με αφηνουν και μια καροτσα στα 100

φιλικα παντα
Bill
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 00:42 #74 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: surfcasting

Bill (billkar007) έγραψε: aero technium mgs xsb για το μηχανακι νομιζω δεν παιζει οτι και εδω παιρνω 2 αλλα.....


μονο 2 μηχανακια ???και λιγα λες
μη μου πεις ομως οτι ειναι εργαλειο στο ψαρεμα(και στα ψαρια που εχουμε)
θα δεχομουν οτι γουσταρες και το πηρες
μην αρχισεις ομως να λες για τις καινοτομιες του μηχανισμου κτλπ
το ιδιο ισχυει και για τα καλαμια
θεωρω ποιο σωστο το ''μου γυαλισε '' και το πηρα παρα να μπαινουμε σε συζητησεις περι εργαλειων αρρηκτα συνδεδεμων με το ψαρεμα και το αποτελεσμα κτλπ
αλλωστε
τα
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ-ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ αποτελεσματα σε αυτο το φορουμ το αποδεικνυουν

ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ θα μπορουσαν να βγουν με την ταπεινη καρουλα

ολα τα αλλα ειναι οι μεγαλες προσδοκιες και αυταπατες του μυαλου μας
η μηπως οχι?

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 05:23 #75 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα surfcasting
η αληθεια ειναι οτι λεμε πολλα καμια φορα γιανα δικαιολογησουμε την οποια επιλογη μας και φυσικα γνωριζοντας οτι αυτα που λεμε ειναι δικαιολογιες προκειμενου να υπερασπιστουμε την μακακια μας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ο αμαλιαδας εχει δικιο μου γυαλισε και το πηρα .τωρα ποιο ειναι καλυτερο και γιατι τεραστια κουβεντα που αναμεσα σε ημιμαθης θα γινουμε κουρουμπελο και δεν λεει !
τωρα για το θεμα οταν χωνεις λεφτα !600 η 700 δεν ειναι και κανενα και εγω δεν ξερω χωσιμο !μουρη πουλαμε στον γειτονα !
αν θελεις να τα χωσεις μονο για οδηγους δινεις τοσα λεφτα !και βαλε !
το θεμα ειναι να ξερουμε το ΓΙΑΤΙ !
δυστυχως κανεις δεν το ξερει απλα ψωνιζουμε και οταν περασει ο καιρος και ψιλο ανακαλυψουμε το γιατι το δικο μας εχουμε ξοδεψει μια μικρη περιουσια και τοτε ψαχνουμε δικαιολογιες για τις επιλογες μας (τις μακακιες μας )!!!!!!!!!!!!!!!!
λοιπον αφηστε κατα μερους το θεμα των χρηματων των τεχνολογιων και σκεφτητε τι θελετε και τι ζητατε απο των εξοπλισμο σας και μετα ψαξτε πληροφοριες για το πως μπορειτε να των αποκτησετε και για το πως να των χειριστειτε !
αυτα τα λιγα απο καποιον που προσπαθει να μαθει να ψαρευει και οχι να τον ψαρευουν !!!!!!!!!!!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αμαλιαδας, ΘΑΝΟΣ, Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 05:40 #76 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα surfcasting
καλαμι πανω απο 250-270 ευρω το ενα, και μηχανακι πανω απο 200-230 ευρω ειναι πολλα. προσωπικα δεν εχω κανενα καλαμι που να μου κοστισε πανω απο 150 ευρω και ουτε μηχανακι πανω απο 140 ευρω

και ας εχει και χρυσες ριτινες για ομορφια. φιλε BIll μετα απο καποιο σημειο και μετα απλα ολα γινονται για το βιτσιο μας και μονο!!!!!

και σε ποια σημεια ενα καλαμι ειναι καλυτερο απο ενα αλλο;;;;;

ποιος εγραψε για δοκιμες, τσιμπιες, ριψεις, αξιοπιστια;;;;; κανεις!!! και για αυτο οτι λεμε εδω ειναι σε μεγαλο βαθμο προσωπικη μας αποψη

τα λεφτα του συγκεκριμενου shimano ειναι παρα παρα παρα παρα πολλα

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κυριακος (mask24)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 15:21 #77 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα surfcasting
ρε παιδια τη ματαιοδοξια μας πληρωνουμε

ενα ακριβο εργαλειο ισως να σε βοηθησει λιγο παραπανω ,
αλλα αν δεν ξερεις να παρεις αυτο το κατι παραπανω,
τοτε πληρωνεις αυτο που βλεπεις απο την καρεκλα σου....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 15:55 #78 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα surfcasting
Καλησπέρα παιδιά

Ας καταλήξουμε πρώτα σε πιο είναι το θέμα και μετά να βρούμε την λύση στο θέμα μας

Είναι το θέμα οι τιμές που κάποιοι πουλούν εδώ στην Ελλάδα ?

Είναι το θέμα αν αξίζει να επενδύεις σε ακριβό εξοπλισμό ?

Είναι το θέμα αν ο μέσος ψαράς μπορεί να εκμεταλλευτεί τον εξοπλισμό του ?

Είναι το θέμα αν μια εταιρεία που βγάζει κορυφαία μηχανάκια βγάζει και κορυφαία καλάμια ?

Ας βρούμε το θέμα και να δείτε που θα βρούμε και την λύση.

Φιλικά Γιώργος

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, dimitris_VRT

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 17:07 #79 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα surfcasting
Φιλε βασιλη, λεω τα zziplex καλυτερα και ισως λιγο σε πειραξε γιατι οντως θα ειχες παρει 2 και οχι ενα shimano.εχω γραψει πολλα μυνηματα αυτα τα χρονια εδψ μεσα, δεν το παιζω εξυπνος απλα λεω οτι εχω πιασει στα χερια μου και να εισαι σιγουρος οτι αυτα ειναι πολλα εργαλεια γιατι φροντιζω νε ενημερωνομαι και να τα ψαρευω και μετα να πεταω τις κουβεντες μου.
εδωσες 700 ευρω και πειρες ενα καλαμι καλο, ψαρευτικο και με ολο το Μarketing της shimano Πανω του.
Πολλα ακριβα πραγματα κυκλοφοτουν στην παγκοσμοια αγορα,αλλα καποια χοιροποιητ ακια δυσευρευτα ξεχωριζουν
κατι τετοιο γινοταν και με τα zziplex κλπ
Αν εχεις πιασει τετοιο καλαμι στα χερια σου , ισως να πεις οτι εδωσα πολλα στο shimano.
ολα αυτα τα χρονια βλεπω shimaνακηδες να παιθενουν για την εταιρια η να υπερασπιζονται τα χρηματα που εδωσαω και δεν θελουν να το παραδεχτουν.
ειναι καλυτερα γιατι μπορεις να φτιαξεις καλαμι στα μετρα σου, δεν σπαει, ο ανθρακας ειανι αγγλικος και φτιαχνεται στο εκει και στο βελγιο.πρακτικα αυτα τα 30 χρονια καλαμι δεν εχει σπασει στο ψαρεμα, απο απρα πολλα που εχω ψαρεψει αυτη την αισθηση δεν στην δινει καενα στην κορυφη.
Βεβαια αμα εχει ψαρια βγαινουν και με τα καλαμια της καλαμιας αλλα αλλο αυτο.
τα shimano καλαμια δεννννννννννννν τα συμπαθω μιας και ειναι κουτσουρα , υπεςρτιμημεμενα,μαπα οδηγοι σε καλαμια μεχριτα250 ευρω.
Δουλευα σε μαγαζι shimano και τα λεω αυτα, αντιθετα σε μηχανισμους εχω παρα πολλους και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
αρα λοιπον καθε εταιρια εχει το best seller της...οποιος γνωριζει επιλεγει και συνδοιαζει εργαλεια.
ααααααα και γω marketiars ειμαι στην πραγματικότητα...οποτε αν θες να μιλησουμε πως στήνει το παιχνιδι μια εταιρια κολοσσός σαν την shimano το κανουμε ........

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2012 23:27 - 04/12/2012 23:30 #80 από Bill (billkar007)
Απαντήθηκε από Bill (billkar007) στο θέμα surfcasting
Ντινο, δεν με καλυπτεις με αυτα που απαντησες,
Τα καλαμια σπανε γιατι τα σπαμε εμεις με λαθος χειρισμους μας ...

Εδωσα πριν λιγο μακροσκελη απαντηση με τις αποψεις μου γενικα για την hi end κατηγορια προιοντων αλλα χαθηκε ... Δεν ξερω αλλα δεν ανεβηκε....ενω εδωσα " αποστολη"

1ον επειδη ηταν μεγαλο το post ?
2ον επειδη γραφω απο mobile device ? ιPad?
3ον Σας εχει συμβει και σε εσας ?

Ξενερωσα τωρα να ξαναγραψω τοσα πολλα.... :suicide2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.239 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection