Ερώτηση surfcasting

05/06/2012 13:57 #1 από ioannhs babatsikos
surfcasting δημιουργήθηκε από ioannhs babatsikos
Θα ηθελα την γνωμη σας για το εξεις καλαμι γιατι ενδιαφερομαι,περιμενω την γνωμη σας.....ευχαριστω

Sonik SKS Shore Rods

www.dreamsea.gr/index.php?page=shop.prod...virtuemart&Itemid=54

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 08:29 #2 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: surfcasting
καλημερα Γιαννη και καλως ηρθες :tr_hi: για καλαμι surfcasting γνωμη μου ειναι να επιλεξεις ενα καλαμι 4.2 και 4.5 μετρα ακομα, ειναι πιο στιβαρα καλαμια και κανεις πιο ευκολα βολες στα 100+μετρα αποσταση χωρις ιδιαιτερη τεχνικη εκει που ειναι και η ζωνη τροφης των ψαριων σε αυτες τις συνθηκες 5+ μποφορ δηλαδη περα απο στο σκασιμο(αφρουδια) του πρωτου κυματος σε μια παραλια αυτο ειναι το λεγομενο surfcasting,εαν εννοεις για casting που ειναι οι συνθηκες κατω απο αυτα τα μποφορ το καλαμι ειναι μια χαρα αν και μπορεις με αυτο το ποσο να παρεις και αλλα καλαμια καλυτερα απο αυτο ενα απο αυτα ειναι αυτο www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=747 μεχρι 5 μποφορ ψαρευεις με αυτο και δεν κουνιετε η μυτη περα δωθε απο τον αερα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΘΑΝΟΣ, ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 09:23 #3 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
καλος σας βρηκα...
εγω δεν πηγαινω με πολλα μποφορ αλλα με ενδιαφερει το καλαμι να ριχνει μακρια...
τωρα εχω ενα καλαμι surfcastig 3,90,πιο φθηνο (40 ευρο) κι με 80γρ πηγαινει 100-120 μετρα.
αυτο το καλαμι που σου εδειξα ειδα οτι εχει καλες κριτικες κι καλες βολες...
εσυ νομιζεις οτι κανει για βολες πανω απο 150μ....εαν οχι προτεινε μου κατι αλλο αλλα σε δισπαστο...(κολλημα)

περιμενω απαντηση....ευχαριστω πολυ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 09:28 #4 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting
φιλε τα δισπατα ειναι δυσκολα στην μεταφορα.

τα πολλα και τα λιγα μποφορ ειναι παντα σχετικα για τα καλαμια.

θα προτεινα και εγω ενα καλαμι 4.2 με 4.5 μετρα με χαμηλο action αφου δεν ψαρευεις με μποφορ. 60-100γρ

τα μετρα που λες τα εχεις μετρησει ή απλα με το ματι

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 09:34 #5 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
τα εχω μετρισει...κι αν σου πω το που θα γελας,σε γηπεδο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 09:40 #6 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting

ioannhs babatsikos έγραψε: τα εχω μετρισει...κι αν σου πω το που θα γελας,σε γηπεδο.



ρωτω διοτι μου φανηκε λιγο παραξενο αλλα για να το λες σε πιστευω. χωρις παρεξηγηση.

γενικα το μακρητερο καλαμι μπορει να σου δωσει και περισσοτερα μετρα, που απο τα λεγομενα σου αυτο θες

τα καλαμια που ρωτας δεν τα εχω δοκιμασει καθολου.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 09:42 #7 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
φιλε αλεξανδρε εχεις δικιο για τα δισπαστα ειναι δυσκολα στην μεταφορα αλλα μου εχουν πει οτι κανουν καλητερες βολες απο τα τηλεσκοπικα...δεν ξερω αν αληθευει....
εσυ τι μου προτινεις?αν δεν σε κουραζω....
ευχαριστω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 10:00 #8 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: surfcasting
γενικα οσο πιο μονοκομματο,ας πουμε, ειναι το καλαμι τοσο το καλυτερο. δεν ειμαι το πιο εμπειρο ατομο να σου προτεινω καλαμια

δεν εχω πιασει στα χερια μου δισπατα καλαμια αλλα αυτο που λες ισχει.

για μενα τα πιο ευκολα στην χρηση ειναι τα τηλεσκοπικα. ειδικα αν δεν βγαζεις τους μηχανισμους απο πανω, ειναι ετοιμα σε χρονο τετε.
τα τρισπαστα προσωπικα μου ερεσουν πολυ αλλα θελουν περισσοτερη ωρα να τα συναρμολογισεις

για τα δισπατα δεν ξερω και πολλα.

θα αφησω τους εμπειρους να σε διαφωτισουν και ελπιζω να μην σε μπερδεψα

σημαντικο ειναι η τσεπη σου. γραψε τι λεφτα εισαι διαθεσημος να ξοδεψεις για να σε βοηθησουν

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ioannhs babatsikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 10:05 #9 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: surfcasting
φιλε Γιαννη εγω εχω ριξει με 2 μποφορ κοντρα με 110 γραμμαρια μολυβι με δολωμενο το καλαμι 115 μετρα απο υψος 2 μετρων με 30αρα πετονια και καλαμι 4.4 μετρα, μετρημενη βολη με μετρητη ριψεων,δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου περι τις βολης σου αλλα θα ηθελα απο κοντα εαν μενεις αθηνα να σε δω να το κανεις να δω την τεχνικη σου μηπως το καταφερω και εγω ;) παντως με καλαμι 3.9 μετρα εγω λογικα δεν ριχνω τοσο,οσο για το καλαμι που σου προτεινα οχι δεν ρινχει 150 μετρα χωρις τεχνικη και εαν ριχνει θα το κανει με τεχνικη και χωρις δολωμα την ριψη αφου χανεις μετρα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, παντελης κλωναρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 10:09 #10 από ioannhs babatsikos
Απαντήθηκε από ioannhs babatsikos στο θέμα Απ: surfcasting
τα χρηματα που μπορω να ξοδεψω ειναι μεχρι 100ευρο γιατι χρειαζομαι κι μηχανισμο με 100 περιπου κι αυτος....
οποιος μπορει ας προτεινει ολες οι αποψεις δεκτες..κι η δικη σου αλεξανδρε....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.253 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection