- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
Γιωργος Μπονης έγραψε: 1ον. Χρειάζεται την πετρά όχι το τιτάνιο και εσύ είπες ότι οι sic κάνουν 60 € ενώ οι titanium sic 200€
2ον 5-10 % στην γενικότερη λειτουργία του συνόλου.
3ον Μιας και πελάτης σας δεν έτυχε να είμαι . Θα ήθελα να μου πείτε αν προσφέρετε στους πελάτες σας την ευκαιρία/δυνατότητα να δοκιμάσουν ή να χρησιμοποιήσουν τα καλαμιά σας και για να γίνω σαφέστερος σας παρακαλώ να μου πείτε τι εννοείτε "δοκιμάσει" ακριβώς .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φωτης Κολοβος (zziplex) έγραψε: [
ΕΑΝ ο χειριστης τα χρειαζεται!!!!!! δεν ειναι υπερβολη να τα αγορασει !!!!! Καλά σαφώς αν κάποιος έχει του οποίους λογούς του να θέλει να πληρώσει τα όσα παραπάνω κάνουν οι εν λόγω οδηγοί ποιος είμαι εγώ να του πω ΟΧΙ !!! Για μια φορά ακόμη λέω ότι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΜΟΥ
ΓΝΏΜΗ είναι ότι πρόκειται για υπερβολή !!!!
ΟΚ αναφερεις στην γενικοτερη λειτουργια του καλαμιου. Δηλαδη τι αλλο κανει ενα καλαμι απο το να φερνει και να στελνει !!!!
Που και που παλεύει και κάνα ψαράκι.
Αστειεύομαι πράγματι η κύριες χρήσεις του είναι η ρίψη και η ανάκτηση το 5-10 % έχει να κάνει με την προστασία της πετονιάς/ νήματος την ελαχιστοποίηση του βάρους και το αρμονικό τους δέσιμο με τον κορμό Τώρα το ποσοστό μπορεί να μην είναι καν 5% είναι μια προσωπική εκτίμηση με τα όποια περιθώρια λάθους μπορεί να έχει αυτή !!!
Οσο αφορα το τροπο δουλειας μου. Εισαι ο πρωτος που με ρωταει απο το 2004 που γραφω σ αυτο το site !!! Και μου δινεις την ευκαιρια να αναφερθω για πρωτη φορα σ αυτο το κομματι.
Ποτε δεν επεμβαινω στην αισθηση κανενος.
Ποτε δεν λεω αυτο ειναι το καλυτερο.
Εαν ηταν ετσι μονο η ZZIPLEX θα πουλουσε καλαμια στην παγκοσμια αγορα.
Καλά αυτό φαντάζομαι ότι ή πρόκειται για αστείο ή για κακόγουστη φάρσα !!!!!
Ποσό απόλυτος μπορεί να είναι κάποιος για πει κάτι τέτοιο.
Αντιθετα ακουω πολλους που λενε τα καλαμια αυτα δεν κανουν ειναι μονο για χωραφια.
θα προσπαθησω να προστατευσω καποιον που φευγει ψηλα απο τα γενικα.... γιατι απλα καποιοι το εκαναν και εχοντας χασει χρονο και χρημα επιστρεφουν για αλλο μοντελο. Δυστυχως απο τις συζητησεις στο διαδικτυο δεν μπορεις να παρεις την ΑΙσθηση που σου προσφερει το καλαμι.
Όχι κύριε Φώτη δεν ρώτησα για να μάθω τον τρόπο που εσείς δουλεύετε αν και μιας και τον αναφέρετε δεν έχω παρά να σας πω ότι είναι ένα κάλο πλάνο και σίγουρα βοηθά κάποιον να κατάληξη σε κάτι με λίγο μεγαλύτερη ασφάλεια .
Εσυ δοκιμαζεις καλαμια του χορηγου σου και ψαχνεις να δεις ποιο θα σε βοηθησει στην ριψη σου.
Καποιος αλλος θα δοκιμασει και θα ψαξει ποιο καλαμι τον βοηθα και στην ριψη και στην επαναφορα και στην μεταφορα και στο βαρος και στο χρωμα και ... και ... και...
Μου έχει ζητηθεί να δοκιμάζω διάφορα μοντέλα που υπάρχουν στην αγορά και κάποια που προκειται να βγουν και να λέω την γνώμη και την αξιολόγηση μου για αυτά .
Η δοκιμη αφορα τον πιθανο αγοραστη. Αυτος θα κρινει πως θα το δοκιμασει και μετα την δοκιμη ξεκινα η δικη μου βοηθεια.
Εγω απλα ψαχνω τον τροπο που το καλαμι/α θα φτασουν στα χερια του. ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΩ ... βρισκω τα καλαμια απο αλλα παιδια που εχουν τον χρονο και την διαθεση να βοηθησουν.
Και στην ερωτηση σου ... καλαμι στα μετρα του.
Ρωτησε τον Κο Καραγιαννη για περισσοτερες πληροφοριες.
Ο κορμος κατασκευαστηκε συμφωνα με τις επιθυμιες του για διαμετρο ..βαρος ... μηκος...test curve. Δεν υπηρχε στον καταλογο και ηταν ο πρωτος της ZZIPLEX σ αυτην την διαμετρο.
Αναμονη ... 9 μηνες με πολλες δοκιμες απο τον κατασκευαστη ειδικα στο join
Δοκιμασε τον κορμο με 2 σεταπ οδηγων. Προτιμησε στην αισθηση τους το 7+μυτη.
Εγιναν οι ριψεις και διορθωθηκε η λαβη του.
Μετακινηση 2 εκατοστων εδωσε 15+ μετρα στην αποσταση.
Θα μπορουσα να γραψω και αλλα ... κουραζω το τοπικ.
Καλά και αυτό με τα 15 μετρά μόνο σαν αστείο μπορώ να πάρω !!!!
Όταν μιλάτε σε έμενα για μέτρα παρακαλώ να δείχνεται λίγο σεβασμοί όπως δείχνω εγώ σεβασμό σε εσάς όταν μιλάτε για rod building
Τώρα αν η πιο πάνω διαδικασία κόστισε 500-600 € (τόσο έχουν τα καλύτερα carp καλάμια ) οκ .
Αν ξεφύγαμε από αυτές της τιμές πάλι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΜΟΥ ΓΝΏΜΗ είναι ότι πάμε στην υπερβολή !!!
ΥΓ. Μακαρι ο χορηγος σου να στειλει και σε αλλους καλαμια .... καποιοι (καμια 30αρια) περιμενουν κανα χρονο τωρα μοντελα απο τον χορηγο σου. Τα τηλεφωνα τα ξερει και παρακολουθει την συζητηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος Μπονης έγραψε:
Φωτης Κολοβος (zziplex) έγραψε: [
ΕΑΝ ο χειριστης τα χρειαζεται!!!!!! δεν ειναι υπερβολη να τα αγορασει !!!!! Καλά σαφώς αν κάποιος έχει του οποίους λογούς του να θέλει να πληρώσει τα όσα παραπάνω κάνουν οι εν λόγω οδηγοί ποιος είμαι εγώ να του πω ΟΧΙ !!! Για μια φορά ακόμη λέω ότι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΜΟΥ
ΓΝΏΜΗ είναι ότι πρόκειται για υπερβολή !!!!
ΟΚ αναφερεις στην γενικοτερη λειτουργια του καλαμιου. Δηλαδη τι αλλο κανει ενα καλαμι απο το να φερνει και να στελνει !!!!
Που και που παλεύει και κάνα ψαράκι.
Αστειεύομαι πράγματι η κύριες χρήσεις του είναι η ρίψη και η ανάκτηση το 5-10 % έχει να κάνει με την προστασία της πετονιάς/ νήματος την ελαχιστοποίηση του βάρους και το αρμονικό τους δέσιμο με τον κορμό Τώρα το ποσοστό μπορεί να μην είναι καν 5% είναι μια προσωπική εκτίμηση με τα όποια περιθώρια λάθους μπορεί να έχει αυτή !!!
Οσο αφορα το τροπο δουλειας μου. Εισαι ο πρωτος που με ρωταει απο το 2004 που γραφω σ αυτο το site !!! Και μου δινεις την ευκαιρια να αναφερθω για πρωτη φορα σ αυτο το κομματι.
Ποτε δεν επεμβαινω στην αισθηση κανενος.
Ποτε δεν λεω αυτο ειναι το καλυτερο.
Εαν ηταν ετσι μονο η ZZIPLEX θα πουλουσε καλαμια στην παγκοσμια αγορα.
Καλά αυτό φαντάζομαι ότι ή πρόκειται για αστείο ή για κακόγουστη φάρσα !!!!!
Ποσό απόλυτος μπορεί να είναι κάποιος για πει κάτι τέτοιο.
Αντιθετα ακουω πολλους που λενε τα καλαμια αυτα δεν κανουν ειναι μονο για χωραφια.
θα προσπαθησω να προστατευσω καποιον που φευγει ψηλα απο τα γενικα.... γιατι απλα καποιοι το εκαναν και εχοντας χασει χρονο και χρημα επιστρεφουν για αλλο μοντελο. Δυστυχως απο τις συζητησεις στο διαδικτυο δεν μπορεις να παρεις την ΑΙσθηση που σου προσφερει το καλαμι.
Όχι κύριε Φώτη δεν ρώτησα για να μάθω τον τρόπο που εσείς δουλεύετε αν και μιας και τον αναφέρετε δεν έχω παρά να σας πω ότι είναι ένα κάλο πλάνο και σίγουρα βοηθά κάποιον να κατάληξη σε κάτι με λίγο μεγαλύτερη ασφάλεια .
Εσυ δοκιμαζεις καλαμια του χορηγου σου και ψαχνεις να δεις ποιο θα σε βοηθησει στην ριψη σου.
Καποιος αλλος θα δοκιμασει και θα ψαξει ποιο καλαμι τον βοηθα και στην ριψη και στην επαναφορα και στην μεταφορα και στο βαρος και στο χρωμα και ... και ... και...
Μου έχει ζητηθεί να δοκιμάζω διάφορα μοντέλα που υπάρχουν στην αγορά και κάποια που προκειται να βγουν και να λέω την γνώμη και την αξιολόγηση μου για αυτά .
Η δοκιμη αφορα τον πιθανο αγοραστη. Αυτος θα κρινει πως θα το δοκιμασει και μετα την δοκιμη ξεκινα η δικη μου βοηθεια.
Εγω απλα ψαχνω τον τροπο που το καλαμι/α θα φτασουν στα χερια του. ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΩ ... βρισκω τα καλαμια απο αλλα παιδια που εχουν τον χρονο και την διαθεση να βοηθησουν.
Και στην ερωτηση σου ... καλαμι στα μετρα του.
Ρωτησε τον Κο Καραγιαννη για περισσοτερες πληροφοριες.
Ο κορμος κατασκευαστηκε συμφωνα με τις επιθυμιες του για διαμετρο ..βαρος ... μηκος...test curve. Δεν υπηρχε στον καταλογο και ηταν ο πρωτος της ZZIPLEX σ αυτην την διαμετρο.
Αναμονη ... 9 μηνες με πολλες δοκιμες απο τον κατασκευαστη ειδικα στο join
Δοκιμασε τον κορμο με 2 σεταπ οδηγων. Προτιμησε στην αισθηση τους το 7+μυτη.
Εγιναν οι ριψεις και διορθωθηκε η λαβη του.
Μετακινηση 2 εκατοστων εδωσε 15+ μετρα στην αποσταση.
Θα μπορουσα να γραψω και αλλα ... κουραζω το τοπικ.
Καλά και αυτό με τα 15 μετρά μόνο σαν αστείο μπορώ να πάρω !!!!
Όταν μιλάτε σε έμενα για μέτρα παρακαλώ να δείχνεται λίγο σεβασμοί όπως δείχνω εγώ σεβασμό σε εσάς όταν μιλάτε για rod building
Τώρα αν η πιο πάνω διαδικασία κόστισε 500-600 € (τόσο έχουν τα καλύτερα carp καλάμια ) οκ .
Αν ξεφύγαμε από αυτές της τιμές πάλι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΜΟΥ ΓΝΏΜΗ είναι ότι πάμε στην υπερβολή !!!
ΥΓ. Μακαρι ο χορηγος σου να στειλει και σε αλλους καλαμια .... καποιοι (καμια 30αρια) περιμενουν κανα χρονο τωρα μοντελα απο τον χορηγο σου. Τα τηλεφωνα τα ξερει και παρακολουθει την συζητηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος Μπονης έγραψε: Τώρα αστείος έχω γίνει εγώ που προσπαθώ με κάποιον που είναι τόσο απολυτός να κάνω μια εποικοδομητική συζήτηση !!!!!!!!!
Αδυνατον
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD