- Δημοσιεύσεις: 654
- Μου αρέσει που έλαβε 463
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
DIMITRIS jk.boxer έγραψε: μπραβο μιχαλη μας ανεβασες το ηθικο....
στο αβαταρ σου στον πατο του νεροχύτη ειναι ο (γυλος) υπευθηνος της επιτυχιας σου?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εσυ αν δε με παρεις τηλ να σε ευλογησω ξερεις τι θα πιασειςΝΑΣΟΣ έγραψε: οκ μιχαλη καταλαβα ,
απλα σκεφθηκα οτι επειδη γνωριζω οτι στην γεφυρα κραταει συναγριδες υπεθεσα οτι εκει την επιασες.
βεβαια δνε εχεικαμμια μα καμμια σημασια το που εγινε η συλληψη αλλα η συληψη αυτη καθ αυτη κ το εποτελσμα που επεφερε.
Μας ξεσηκωσες κ με βλεπω να κανω τα αδυνατα δυνατα μπας κ μπορεσω κ την κοπανησω το ΣΚ για ψαροαποστολη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
mixalis έγραψε:
Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Μιχάλη συγχαρητήρια ρε φιλε , πολλά μπράβο !
Ψάρι όνειρο , τη κυνηγαω και εγω μήνες τώρα , πού θα μου πάει , πές μας λεπτομερειες , τι αρματωσια χρησιμοποίησες και πως έριξες τον γύλο , βολή κανονικά έτσι ?
Τι βάθος είχε περίπου στα 15-20 μετρα απο την ακτη που έριξες ?
Μπραβο φιλε και καλοφάγωτη !!!
καλημερα Ευτυχη!συναγριδες παραμαλα ψαρακια και λοιπα στοιχειοσαν τον υπνο μου χτες βραδυ!!!
αρματωσια με σισι,80 βαριδι,μεγαλο στριφταρι,και νημα 30λιμπρο.δυο αγκιστρια 02 μοριγκεν,ενα σταθερο στην πλατη του γυλου και ενα συρομενο λιγο πιο πισω απο τον κ... του!!ο αερας ηταν κοντρα οπως ειδες και στο βιντεο και η βολη μου ηταν πολυ κοντινη.(οχι οτι ριχνω και μακρια).η περιχη εκει δεν φημηζετε για μεγαλα βαθη και αποτομες αλλαγες του βυθου.δεν ξερω το βαθος.να σκεφτεις πηγα εκει μπας και παρω κανα λαυρακα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νασο μου χαθηκαμε ε?Η ψυχολογια στο ναδιρ....λογω κρισης.Τα ψαρια με συγκινουν ελαχιστα πλεον...Δεν μπορω σκεφτομαι την κατασταση αυτη συνεχεια.Παω μηχανικα στο ψαρεμα πλεον..για το γαμωτο και μονο.Δεν ριχνω πια παραγαδια....ΝΑΣΟΣ έγραψε:
Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.
Γεια σου φιλε Αρη τι κανεςι κατω στο νησι ?
εχεις καλαρει κανενα παραγαδακι ?
εγω εδω με χει φαει η κολαση της πρωτευουσας παναθεματηνε
που θα παει ομως !!!!!!!! ισως να καταφερουμε να το αλλαξω αυτο κ να ησυχασω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD