- Δημοσιεύσεις: 1762
- Μου αρέσει που έλαβε 2911
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ευτυχως δημητρη μου δεν υπαρχει κρεβατομουρμουρα.την εχω σκισει τη γατα,γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε.Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:
Ωραια μουρμουρα Μπαμπινο μου.Ειναι ψαρι πεντανοστιμο!!!Μπάμπης (chief7) έγραψε: χθες μ'ενα φιλαρακι πηγαμε για ψαρεματακι.φτωχο αποτελεσμα αλλα κατι ειναι κι απ'το τιποτα.
Η κρεβατομουρμουρα ειναι ασχημη αλλα και αυτο εξαρταται απο ποια στη κάνει...![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
www.psarema.gr/forum/43-Συναντήσεις-μελώ...it=5&start=25#235712tasos έγραψε: καλησπερα Ευτυχη.ναι σπουδαζω εδω περα αλλα οταν εχω ελευθερο χρονο ριχνω και κανενα ψαρεματακι..συνηθως ψαρευω στην ροδο που μενω ,(εχω μια εντυπωση οτι εχει περισσοτερα ψαρια αλλα δεν ειμαι σιγουρος καθως δεν ξερω και τα μερη στο ηρακλειο)
πχ πριν λιγο ειμουν αμμουδαρα..ειναι καλυτερα νομιζω γιατι πηρα περισσοτερες τσιμπιες..(οχι οτι επιασα κατι-3 σαργουδακια λιγο μικροτερα της παλαμης τα οποια επιστραφηκαν πισω,μου εφυγε και κατι μεγαλο..δεν ξερω τι ηταν,,,αλλα μου παρεσυρε το καλαμι 5-6 μετρα και μετα μου το εκοψε..τουλαχιστον περασε η ωρα ευχαριστα
ξερει κανεις τι ψαρια κραταει το ηρακλειο?
δεν θελω μυστικα μερη κλπ..θα τα βρω σιγα σιγααπλα να ξερω με τι δολωματα και αρματωσιες να παιξω.μην πηγαινω και ξυπολυτος στα καρβουνα..αχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.tasos έγραψε: καλησπερα Ευτυχη.ναι σπουδαζω εδω περα αλλα οταν εχω ελευθερο χρονο ριχνω και κανενα ψαρεματακι..συνηθως ψαρευω στην ροδο που μενω ,(εχω μια εντυπωση οτι εχει περισσοτερα ψαρια αλλα δεν ειμαι σιγουρος καθως δεν ξερω και τα μερη στο ηρακλειο)
πχ πριν λιγο ειμουν αμμουδαρα..ειναι καλυτερα νομιζω γιατι πηρα περισσοτερες τσιμπιες..(οχι οτι επιασα κατι-3 σαργουδακια λιγο μικροτερα της παλαμης τα οποια επιστραφηκαν πισω,μου εφυγε και κατι μεγαλο..δεν ξερω τι ηταν,,,αλλα μου παρεσυρε το καλαμι 5-6 μετρα και μετα μου το εκοψε..τουλαχιστον περασε η ωρα ευχαριστα
ξερει κανεις τι ψαρια κραταει το ηρακλειο?
δεν θελω μυστικα μερη κλπ..θα τα βρω σιγα σιγααπλα να ξερω με τι δολωματα και αρματωσιες να παιξω.μην πηγαινω και ξυπολυτος στα καρβουνα..αχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD