Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/03/2012 21:27 #871 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τάσο καλως ήρθες !
Απο το Ηράκλειο Κρήτης είσαι ?
Για γόπες δέν έχω ιδέα ίσως ο Άρης το δεί και μας πεί κανα τόπο που είναι συντοπίτης σου !
Για τα ψάρια μή νομίζεις ρε Τάσο , όλοι φόλες τρώμε , κανα ψαράκι είναι ή εξαίρεση πού και πού !
Παράδειγμα μόλις γύρισα και δέ πήρα ούτε τσιμπιά , μήν απογοητευεσαι θα ρθουν καλυτερες μερες τωρα που ανοιγει ο καιρος !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 04:43 #872 από tasos
Απαντήθηκε από tasos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλησπερα Ευτυχη.ναι σπουδαζω εδω περα αλλα οταν εχω ελευθερο χρονο ριχνω και κανενα ψαρεματακι..συνηθως ψαρευω στην ροδο που μενω ,(εχω μια εντυπωση οτι εχει περισσοτερα ψαρια αλλα δεν ειμαι σιγουρος καθως δεν ξερω και τα μερη στο ηρακλειο)
πχ πριν λιγο ειμουν αμμουδαρα..ειναι καλυτερα νομιζω γιατι πηρα περισσοτερες τσιμπιες..(οχι οτι επιασα κατι-3 σαργουδακια λιγο μικροτερα της παλαμης τα οποια επιστραφηκαν πισω,μου εφυγε και κατι μεγαλο..δεν ξερω τι ηταν,,,αλλα μου παρεσυρε το καλαμι 5-6 μετρα και μετα μου το εκοψε..τουλαχιστον περασε η ωρα ευχαριστα :beach:

ξερει κανεις τι ψαρια κραταει το ηρακλειο?
δεν θελω μυστικα μερη κλπ..θα τα βρω σιγα σιγα :10: απλα να ξερω με τι δολωματα και αρματωσιες να παιξω.μην πηγαινω και ξυπολυτος στα καρβουνα..αχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 09:19 #873 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ελα σε επαφη με τουs αγαπητουs φιλουs Τασο,εδω...www.psarema.gr/forum/108-%CE%A8%CE%B1%CF...%84%CE%B7%CF%82.html
Μπορειs να στειλειs και Προσωπικο μηνυμα!!!Οτι θελειs εσυ...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 09:57 #874 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: χθες μ'ενα φιλαρακι πηγαμε για ψαρεματακι.φτωχο αποτελεσμα αλλα κατι ειναι κι απ'το τιποτα.

Ωραια μουρμουρα Μπαμπινο μου.Ειναι ψαρι πεντανοστιμο!!!
Η κρεβατομουρμουρα ειναι ασχημη αλλα και αυτο εξαρταται απο ποια στη κάνει... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

ευτυχως δημητρη μου δεν υπαρχει κρεβατομουρμουρα.την εχω σκισει τη γατα,γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε.
ΩΧ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΗ ΚΑΝΩ :10: :10: :10: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 10:54 - 28/03/2012 11:52 #875 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

tasos έγραψε: καλησπερα Ευτυχη.ναι σπουδαζω εδω περα αλλα οταν εχω ελευθερο χρονο ριχνω και κανενα ψαρεματακι..συνηθως ψαρευω στην ροδο που μενω ,(εχω μια εντυπωση οτι εχει περισσοτερα ψαρια αλλα δεν ειμαι σιγουρος καθως δεν ξερω και τα μερη στο ηρακλειο)
πχ πριν λιγο ειμουν αμμουδαρα..ειναι καλυτερα νομιζω γιατι πηρα περισσοτερες τσιμπιες..(οχι οτι επιασα κατι-3 σαργουδακια λιγο μικροτερα της παλαμης τα οποια επιστραφηκαν πισω,μου εφυγε και κατι μεγαλο..δεν ξερω τι ηταν,,,αλλα μου παρεσυρε το καλαμι 5-6 μετρα και μετα μου το εκοψε..τουλαχιστον περασε η ωρα ευχαριστα :beach:

ξερει κανεις τι ψαρια κραταει το ηρακλειο?
δεν θελω μυστικα μερη κλπ..θα τα βρω σιγα σιγα :10: απλα να ξερω με τι δολωματα και αρματωσιες να παιξω.μην πηγαινω και ξυπολυτος στα καρβουνα..αχαχα

www.psarema.gr/forum/43-Συναντήσεις-μελώ...it=5&start=25#235712
Και εδώ Τάσο αν θες, φίλος έβγαλε γοφαρι και λαβρακι καλό στο λιμάνι στο Ηρακλειο

www.psarema.gr/forum/43-%CE%A3%CF%85%CE%...%AE%CF%84%CE%B7.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 12:15 #876 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε δημητρη καλημερα δηστυχως τωρα ειδα την απαντηση σου για αυτο κ αργησα να απαντησω,
κ στα μερη μου δημητρη εχει ενα καρο βουλγαρους, μαλιστα αυτους που λεμε γυφτοβουλγαρους κ σε πληροφορω , οπως αναφερεις κ εσυ ειναι οι περισσοτεροι ερασιτεχνες ψαραδες, ψαρευουν απ εξω το 98 % κ συγκεκρημενα ψαρευουν κυνηγιαρικα στην εποχη τους με ζωντανο δολο οπως κυνηγους, μαναλια, λουτσους με ζαργανα αλλα κ διαφορα τοννοειδη που κκραταει η περιοχη μου.
Το χωριο μου ειναι ο Αρχαγγελος βοιων λακωνιας , μπορεις να ριξεις μια ματια στο διαδυχτιο πραγματικα αξιζει γιατι ειναι πανεμορφο ψαροχωρι κ αξιζει κ μια βολτα να κανεις για κανενα ΣΚ η ακομα κ για διακοπες.
Καταλαβαινω τον προβληματισμο σου σχετικα με το πολυαγκιστρο αν κ ειναι μια τεχνικη που δεν την χρεισιμοποιω ποτε μου.
Προφανως συρομενη αρματωσια δεν κανεις με το αγκιστρι πισω απο το στριφταρι ? Μπορεις λοιπον αν κανεςι αυτη την αρματωσια οπως το συρομενο μοναγκιστρο να βαλεςι ενα bait clip μιση οργια πιο πανω απο το στριφταρι.
Στο κλιπ αυτο θα γυρισεις το κατω μερος της αρματωσιας που θαναι το πολυαγκιστρο κ θα κουμπωσεις ενα γκιστρι απο το πολυαγκιστρο.
Μολις πεταξεςι στην θαλασσα την αρμαατωσια σου οταν αυτη ακουμπησει στην θαλασσα θα φυγει το αγκιστρι απο το κλιπ κ θα στρωθει κανονικα οταν πια φτασει στον βυθο.
Το καταλαβες η οπως το περιγραφω περισσοτερο σε μπερδεψα ?
Αν ναι πες μου το να βρω αλλο τροπο να το περιγραψω.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 21:39 #877 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

tasos έγραψε: καλησπερα Ευτυχη.ναι σπουδαζω εδω περα αλλα οταν εχω ελευθερο χρονο ριχνω και κανενα ψαρεματακι..συνηθως ψαρευω στην ροδο που μενω ,(εχω μια εντυπωση οτι εχει περισσοτερα ψαρια αλλα δεν ειμαι σιγουρος καθως δεν ξερω και τα μερη στο ηρακλειο)
πχ πριν λιγο ειμουν αμμουδαρα..ειναι καλυτερα νομιζω γιατι πηρα περισσοτερες τσιμπιες..(οχι οτι επιασα κατι-3 σαργουδακια λιγο μικροτερα της παλαμης τα οποια επιστραφηκαν πισω,μου εφυγε και κατι μεγαλο..δεν ξερω τι ηταν,,,αλλα μου παρεσυρε το καλαμι 5-6 μετρα και μετα μου το εκοψε..τουλαχιστον περασε η ωρα ευχαριστα :beach:

ξερει κανεις τι ψαρια κραταει το ηρακλειο?
δεν θελω μυστικα μερη κλπ..θα τα βρω σιγα σιγα :10: απλα να ξερω με τι δολωματα και αρματωσιες να παιξω.μην πηγαινω και ξυπολυτος στα καρβουνα..αχαχα

Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 21:46 #878 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σορι για το off topic αλλα περίμενα να απαντήσει ο κατάλληλος άνθρωπος χαχαχα ! Γειά σου ¨Αρη , το μεταφέρω όπως είναι στο τόπικ ψαρεμα στην Κρητη ετσι ωστε κάποιος ενα θελει να βρει πληροφορίες και εκει μέσα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2012 23:47 #879 από ΚΩΣΤΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ρε Νασο πλακα ΜΕ κανεις???? Τι μερη ειναι αυτα εκει κατω?? Μπηκα τα ειδα και επαθα πλακα!! Λεμε και εμεις εδω πανω οτι εχουμε ωραιους ψαροτοπους. :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2012 12:59 #880 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εδω βλεπουμε μια μεγαλη τσιπουρα

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.302 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection