Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

08/04/2012 19:07 #911 από Ευθύμιος
Απαντήθηκε από Ευθύμιος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Δημήτρη! Καλοφάγωτα!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 19:12 #912 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο σαϊτ και πολυ λιγους φιλους εναπομειναντες εδω (δυο-τρεις για την ακριβια) θελω να αναφερθω στην αψαρια γιατι με εχει πιασει απελπισια

Δεν ειναι μονο οτι παω στα μερη που επιανα ψαρια και τωρα δεν παιρνω τσιμπια, ειναι οτι με κουραζει πια το στησιμο του εξοπλισμου η αγρυπνια και η ταλαιπωρια τα εξοδα της βενζινης και του κολατσιου καφε κ.λ.π. που για καποιον που ψαρευει καθε ΣΚ ειναι σιγουρα αξια υπολογισμου.

Σε τι να αναφερθω απο ψαρεματα εγγλεζικο αψαρος απο το φθινιπωρο και αν δεν εβαζα και λιγο σαρδελα στο αγκιστρακι θα μουν και ατσιμπητος αν ψαρευα μονο τα μπικατινια

spinning: ενα καλο καλαμαρι μεσα στο χειμωνα 400 γραμμαριων και ενα ξεκαρφωμενο ψαρι με φρενα και λιγη μαχη πριν μπουν τα καγκελα τα Ραφηνιωτικα

πολυαγκιστρο-casting??? τιποτα οι σαρδελες γυριζαν ανεπαφες

δηλαδη σε ολα τα παρακτια ψαρεματα παει χαλια το πραγμα.

Απο περιοχες δεν αλλαζω συχνα ειμαι της γνωμης να μαθω καλλα ενα τοπο σε ολες του τις εποχες και τις εκφανσεις και να παιδευτω σε αυτον μεχρι να τον μαθω παρα να ψαρευω σε αγνωστους ή ημιμαθαιμενους ψαροτοπους που δεν θα ξερβω ουσιαστικα γιατι ψαρια εχω παει.

Δεν ξερω αν ο συλλογισμος ειναι σωστος αλλα η απελπισια που με εχει πιασει αλιευτικως δεν παριγραφεται!!!!

Περσι-προπερσι ειχα γεμισει τετοια εποχη το καλαθι ουκ ολιγες φορες και σε κοντινα ψαροτοπια ενω τωρα παιδευομαι να παρω τσιμπια!!! και τι ειναι λαθος ο τροπος που ψαρευω??? μα να π.χ. πριν απο κανα διμηνο εγγλεζικο στο Καλαμακι με αλλα 3 ατομα ατσιμπητοι και εγω ημουν αυτος που πηρε δυο τσιμπιες!!!

αρματωμενος οσο το δυνατον πιο διακριτικος: μια και κατι οργια παραμαλλο μικρο φελο ερματισμενο αρκετα μαλαγρωμα τακτικο και περασε διωρο για παρω μια τσιμπια στοι μπικατινι μεχρι αν συνηδειτοποιησω και να αλλαξω σε σαρδελα ειχε περασει 2,5 ωρο και τοτε αρχισα να παιρνω τσιμπιες πολυ αραιες ομως και προς το τελος του ψαρεματος 45 λεπτο περνουσε απο τη μια στην αλλη, ενω απο ψαρια ουτε γειλος δεν βγηκε.

Εχω λοιπον απογοητευτει και δυσκολα σηκωνομαι ειδικα στα πρωϊνα να παω για ψαρεμα εχει φυγει αυτη η λαχταρα που πεταγομουν πριν το ξυπνητηρι!! ουτε στην εκθεση δεν ειχα κεφι να παω.

αντιμετωπιζεται και εσεις δυσκολιες στα ψαρεματα σας ειδικα φετος??? θα ηθελα να ακουσω και την αποψη σας, τι αλλαξε σε ενα δυο χρονια???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 19:19 #913 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
την καλησπερα μου σε ολους τους φιλους.παιδια εχουμε καμια πληροφορια για χαλκιδικη απο αποτελεσματα προσφατα?λεω να παω για κανενα παραγαδακι χοντρο να δοκιμασω.μηπως ειναι νωρισ ακομα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 19:32 #914 από ΚΩΣΤΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Κυριακο προσωπικα πιστευω οτι τα μπερεκετια τελειωσανε.Το καλαθι που αναφερεις μαλλον πρεπει να το ξεχασουμε.Το γιατι θελει πολλες σελιδες να το αναλυσουμε.Οταν φτανει το καικι να ριχνει δυχτια στα 50μ σαββατο απογευμα και σαν επιχειρημα να σου λεει οτι θα παει στην ταβερνα να τα πουλησει για να βγαλει τα πετρελαια της εβδομαδας εσυ τι καθεσαι στην ακρογιαλια??Εγω πλεον ειμαι απολυτα ευχαριστημενος εαν σε ενα ψαρεμα βγαλω 3-4 ψαρια.Και το κεφι μου θα εχω κανει και οι κορες μου θα φανε κανενα φρεσκο ψαρι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κυριακος (mask24)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 00:24 #915 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
στα μερη που ψαρευω εγω το να παρεις ενα αξιολογο ψαρι(πανω απο μισοκιλο μη φανταστειτε τιποτα αλλο) σε 4ωρο ψαρεμα ειναι επιτυχια.οποτε το να φυγω αψαρος δεν μου λεει κατι.
αυτο που ειναι ασχημο ομως ειναι η ψυχολογια πλεον.θυμαμαι περισυ ξυπνουσα 5 και 6 το πρωι να παω για ψαρεμα,εστεινα τα καλαμακια μου και απολαμβανα το πρωινο διπλα στην θαλασσα.αυτο δεν υπαρχει πια!!!
τωρα παω για ψαρεμα και πιανω τον εαυτο μου να λεει-καλα τι κανεις?ολα καταρεουν,αυριο μεθαυριο μπορει να μην εχεις δουλεια μισθο κλπ και συ καθεσαι με τις ωρες και κυνηγας ψαρακια????
αν σταματησω ομως να κανω αυτο που αγαπαω θα ειναι ακομα χειροτερα(αυτο μου λενε και οι δικοι μου ανθρωποι)!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κυριακος (mask24), COSTAS NIKAIA, Τασοs Αμανατιδηs, βαιος, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 00:42 #916 από Αλεξανδρος32
Απαντήθηκε από Αλεξανδρος32 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχαλη συμφωνω απολυτα με αυτο που λες....

Κυριακο το φαινομενο είναι γενικό. Και εγώ απο το Νοέμβριο άψαρος και έσπασε η γκίνια (μαλλον πρόσεξα λίγο παραπάνω την τακτική μου) την Παρασκευή βράδυ με 2 σαργους 400γρ. (χτύπησαν σε μυδι φρέσκο)

Με πολλές πρωινές απογοητεύσεις όπου στήνεις σαν το βλάκα μόνο για να ανακαλύψεις με το πρώτο φώς ότι έχεις δύχτια μπροστά σου....Δεν νομίζω ότι έχουμε εξαντλήσει τα αποθέματα υπομονής μας και ψαριών, αλλα το κακο με τα βαρκάκια έχει παραγίνει....
Την Παρασκευή απο την παραλία που ψαρεύω περασε το βράδυ τζιπακι της αστυνομίας και τα παιδια ρωτούσαν αν τσιμπάει τίποτα κλπ.... Πάνω στη συζήτηση μου είπαν ότι το μεγαλο κακό το κάνουν τα βαρκάκια γιατι τα μεγάλα καικια έχουν gps επάνω με το νομο και δεν μπορουν να πλησιασουν ακτες γιατι φαινεται αμέσως. Μόνο αν τους πιάσουν επαυτοφώρο μπορεί να μπαγλαρώσουν κανέναν...

Ααα! Και για να μην ξεχνιέμαι κατα τις 02:00 ενα τέτοιο μικρ'ό καικι ήρθε εκεί κοντά και κοπανούσε τα ξύλα έχοντας αναμένα φώτα...
Τώρα, ή το κανουν επιτηδες για να χαλάσουν το ψάρεμα το δικό μας ( δύχτια εκεί δεν είχε γιατι έχει σκαλώματα και πήγα μέρα οπότε μέχρι το βράδυ δεν απλωσε κανένας) ή προσπαθούν να καθοδηγήσουν τα ψάρια εκεί που έχει δύχτια....Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το πρωτο γιατι έχω παρατηρήσει κι αλλες φορές απο τέτοια βαρκάκια να το κανουν χωρίς να έχει δύχτια και μόνο μπροστα σε παράκτιους ψαράδες......χμ........
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κυριακος (mask24)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 01:18 #917 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μηπως εκανε λαμπουτα φιλε???Γιατι να κοπαναει ξυλα και με φωτα για εκει παει το θεμα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 01:34 #918 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο στον Θοδωρη για τις τσιπούρες και στο καλο το φιλαράκι τον Μήτσο για τις μουρμουρες του !!!
Μπράβο παιδιά ωραία ψαράκια να περνάτε καλά !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, Mitsos_D, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 02:12 #919 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σειρα σου τωρα...!!!!!! :yes3: :yes3: :yes3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 10:03 #920 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τι εγινε ρε μαγκες εχετε στησει μπλοκο και δεν αφηνετε τα ψαρια να ερθουν προς τα εμας ? μπραβο και στους 2 σας Μητσο θα σου στειλω την διευθυνση μου να στειλεις καμια μουρμουρα :this:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.409 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection