- Δημοσιεύσεις: 591
- Μου αρέσει που έλαβε 749
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
mixalis έγραψε: καλησπερα Αρη.γυναικα και ψαρεμα=καταστροφη και δεν υπαρχει εξαιρεση.απλως ετυχε εκεινη την ωρα να μου φερει καφε μιας και η παραλια ειναι κοντα!την γοπα δεν προλαβα να την δολωσω.επελεξα να δολωσω πρωτα τους δυο γυλους.καθως εστηνα το τριτο καλαμι ηρθε το πολυποθητο χτυπημα.
υγεια πανω απο ολα φιλε και ας προσπαθησουμε να ειμαστε αισιοδοξοι.
να εισαι καλα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:
Νασο μου χαθηκαμε ε?Η ψυχολογια στο ναδιρ....λογω κρισης.Τα ψαρια με συγκινουν ελαχιστα πλεον...Δεν μπορω σκεφτομαι την κατασταση αυτη συνεχεια.Παω μηχανικα στο ψαρεμα πλεον..για το γαμωτο και μονο.Δεν ριχνω πια παραγαδια....ΝΑΣΟΣ έγραψε:
Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.
Γεια σου φιλε Αρη τι κανεςι κατω στο νησι ?
εχεις καλαρει κανενα παραγαδακι ?
εγω εδω με χει φαει η κολαση της πρωτευουσας παναθεματηνε
που θα παει ομως !!!!!!!! ισως να καταφερουμε να το αλλαξω αυτο κ να ησυχασωμονο ζωντανα δολωνω καλαμαρια και γοπες,απεξω και απο μεσα.Μια συναγριδουλα πηρα πριν καμια βδομαδα (την ποσταρα , περιεργως..) και τρια μαγιατικα πριν κανα μηνα.Και αυριο θα παω καιπαρω δεν παρω ψαρια η ψυχολογια δεν βλεπω να αλλαζει....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
DORADOMANIA έγραψε: ευτυχη ευχαριστω
για τα σχολια σου ευχωμαι σε σενα και σε ολα τα παιδια του τοπικ καλα ψαρεματα !!!!!!!!!!!!!και πανω απο ολα υγεια !!!!!!!!!!!!!!καλα να ειστε ολοι !!!!!!!!!!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
DORADOMANIA έγραψε: χθεσινο ψαρεμα με εγγλεζικο στα νεα μουδανια απο 7 το απωγευμα του σαββατου μεχρι 6 το πρωι κυριακης !!!!!!!! τουλαχιστον βγαλαμε τον μεζε για το τσιπουρο !!!!!!! και ειναι και κυριακη των βαιων χρονια πολλα στους εωρταζοντες !!!!
![]()
οσο γιατο ονομα μου ειναι δημητρης η μητσος !!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD