Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

29/03/2012 13:45 #881 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αχ βαχ ετσι ειναι κωστα οπως τα λες για αυτο κ διαλαλω συνεχεια την στεναχωρεια μου που δεν μπορω λογω αποστασης
330 χλμ περιπου, να βρισκομε συχνοτερα κατω.
βεβαια το καλυτεροτερο ολων θα ηταν να μπορω να ειμαι συνεχεια κατω α΄λλα ας οψετε η κατασταση.
Οποιος θελει κ μπορει καποιο Σκ να κατεβει ευχαρηστως να μου πει κ να κοιταξω να το εξυπηρετησω σε οτι εχει να κανει με θεματα διαμονης γιατι για θεματα που αφορουν το ψαρεμα δεν χρειαζετε να παρει τπτ μαζι του υπαρχουν τα παντα για σχεδον ολες τις τεχνικες ψαρεματος.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΣΤΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2012 13:50 #882 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.


Γεια σου φιλε Αρη τι κανεςι κατω στο νησι ?
εχεις καλαρει κανενα παραγαδακι ?
εγω εδω με χει φαει η κολαση της πρωτευουσας παναθεματηνε
που θα παει ομως !!!!!!!! ισως να καταφερουμε να το αλλαξω αυτο κ να ησυχασω

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2012 22:04 #883 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Μιχαλη!!!Ευγε!!!Τη ζυγισες την κοκκινη;Ποσο ειναι;Θα με κανεις ρε μπαγασα να τρεχω εκει κατω!!! :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2012 22:31 #884 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλησπερα θανο.4900 ειναι!!φιλε ημουν πολυ τυχερος σημερα.πηγα στις 4 στο λιμανι και με ακροβατι επιασα 2 γυλους και μια γοπα.στις 5 εφυγα και πηγα στην παραλια.εριξα τους γυλους και ετοιμαζομουν να ριξω και ενα ποδι απο χταποδι οταν ειδα το καλαμι να κανει σαν τρελο.
για την ιστορια το καλαμι ειναι σιμανο αλιβιο 80-120,με μηχανακι το μεγαλο απο τα λιντλ(το εχω 2 χρονια)πετονια 50αρα και νημα για παραμαλο.
τι να πω?ημουν πολυ τυχερος σημερα!!!! :yahoo: το ψαρι τραβουσε σαν τρελο.σε μια στγμη νομισα οτι σκαλωσε,δεν ερχοταν με τιποτα εξω.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2012 23:51 - 29/03/2012 23:54 #885 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: καλησπερα θανο.4900 ειναι!!φιλε ημουν πολυ τυχερος σημερα.πηγα στις 4 στο λιμανι και με ακροβατι επιασα 2 γυλους και μια γοπα.στις 5 εφυγα και πηγα στην παραλια.εριξα τους γυλους και ετοιμαζομουν να ριξω και ενα ποδι απο χταποδι οταν ειδα το καλαμι να κανει σαν τρελο.
για την ιστορια το καλαμι ειναι σιμανο αλιβιο 80-120,με μηχανακι το μεγαλο απο τα λιντλ(το εχω 2 χρονια)πετονια 50αρα και νημα για παραμαλο.
τι να πω?ημουν πολυ τυχερος σημερα!!!! :yahoo: το ψαρι τραβουσε σαν τρελο.σε μια στγμη νομισα οτι σκαλωσε,δεν ερχοταν με τιποτα εξω.

Παντα τετοια φιλαρακι!!Ξανα μπραβο!! :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 00:41 #886 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχάλη συγχαρητήρια ρε φιλε , πολλά μπράβο !
Ψάρι όνειρο , τη κυνηγαω και εγω μήνες τώρα , πού θα μου πάει , πές μας λεπτομερειες , τι αρματωσια χρησιμοποίησες και πως έριξες τον γύλο , βολή κανονικά έτσι ?
Τι βάθος είχε περίπου στα 15-20 μετρα απο την ακτη που έριξες ?
Μπραβο φιλε και καλοφάγωτη !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 09:06 #887 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
προφανως κ απο αυτα που μας εδωσε ως πληροφοριες ο Μιχαλης το ψαρι εχει γιαλωσει η καλυτερα ΕΙΧΕ ερθει στα ρηχα λογω αναπαραγωγης κ προφανως για να χτυπησει δεν ειχε ακομα μπει σε διαδικασια αναπαραγωγης γατι ξερουμε ολοι οτι τοτε δεν χτυπανε τα ψαρια αυτα .

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS ), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 09:39 - 30/03/2012 09:39 #888 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Μιχάλη συγχαρητήρια ρε φιλε , πολλά μπράβο !
Ψάρι όνειρο , τη κυνηγαω και εγω μήνες τώρα , πού θα μου πάει , πές μας λεπτομερειες , τι αρματωσια χρησιμοποίησες και πως έριξες τον γύλο , βολή κανονικά έτσι ?
Τι βάθος είχε περίπου στα 15-20 μετρα απο την ακτη που έριξες ?
Μπραβο φιλε και καλοφάγωτη !!!



καλημερα Ευτυχη!συναγριδες παραμαλα ψαρακια και λοιπα στοιχειοσαν τον υπνο μου χτες βραδυ!!! :yahoo:
αρματωσια με σισι,80 βαριδι,μεγαλο στριφταρι,και νημα 30λιμπρο.δυο αγκιστρια 02 μοριγκεν,ενα σταθερο στην πλατη του γυλου και ενα συρομενο λιγο πιο πισω απο τον κ... του!!ο αερας ηταν κοντρα οπως ειδες και στο βιντεο και η βολη μου ηταν πολυ κοντινη.(οχι οτι ριχνω και μακρια).η περιχη εκει δεν φημηζετε για μεγαλα βαθη και αποτομες αλλαγες του βυθου.δεν ξερω το βαθος.να σκεφτεις πηγα εκει μπας και παρω κανα λαυρακα!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 10:07 #889 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
προς γεφυρα μερια εγινε το ψαρεμα Μιχαλη ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 10:32 #890 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα Νασο!
αν εννοεις γεφυρα ριου αντιριου οχι.
Στην παραλια αιγιου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.359 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection