Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/03/2012 19:24 #841 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

syrianos1 έγραψε: δεν μου εμφανίζει τις φωτό στο "Σαββατοκύριακο και αποτελέσματα" (???)
το έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα?


οχι φιλε μου και μενα
φαινετε κατεβασα εγω ψαρια μετα απο πολλοι καιρο και χαλασε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), syrianos1, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 20:03 #842 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Οχι Ιωσηφ ειναι γενικο το προβλημα!!!Λιγο υπομονη να το κοιταξει ο Τσεντελιεροs!!!


Επιασε ψαρια ο Τσελ και μπουμπουνισε το site!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), syrianos1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2012 19:51 #843 από Τασοs Αμανατιδηs
Απαντήθηκε από Τασοs Αμανατιδηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αμα δεν δω τα ψαρια δεν πιστευω τιποτα βασιλακη.αχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχ

ο εξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ , ο πονηρος ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ , ο ηλιθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2012 20:19 #844 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Τάσος Αμανατίδης έγραψε: αμα δεν δω τα ψαρια δεν πιστευω τιποτα βασιλακη.αχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχ



Τι να σου κανω βρε συ που πηγα ανοργανωτος (χωρις φωτογραφικη) και δεν εχω και υπηρεσια MMS να τα στειλω στον Κουζουπη...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2012 20:56 #845 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Billi!!! ηταν αυγομενες οι τσιπουρες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2012 21:02 #846 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε τι να σου πω, δεν τις καθαρισα εγω και δεν ξερω να ξεχωριζω τετοια πραγματα... Φαντασου οτι τις αφησα στη μανα μου και σημερα το μεσημερι τις ειχαν φαει κιολας...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2012 21:04 #847 από JimRaptis
Απαντήθηκε από JimRaptis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:angel7: Γειά σας !
Είμαι νέος…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2012 21:05 #848 από JimRaptis
Απαντήθηκε από JimRaptis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

JimRaptis έγραψε: :angel7: Γειά σας !
Είμαι νέος…

…αλλά μου αρέσει η παρέα σας…
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Mitsos_D, Γιωργος (Ποσειδωνας7), ΚΩΣΤΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 00:53 - 08/03/2012 00:54 #849 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Παντελη ωραιο ψαρι
:good: :good: :good:
:wav:

να σε ρωτησω ομως,
εξεπητιδες το κανεις??
:tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease:
:lol2: :lol2:

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 11:18 #850 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: χτες με θέα την χιονισμένοι Σαμοθράκη


οταν ειμουν Αλεξανδρουπολη φανταρος ειχα εναν λοχαγο που τα λεγαμε για ψαρεμα(απο οτι εμαθα ειναι μαστορας του σαργου στα μερη εκεινα)
μου εδειξε φωτο και μου εκαναν εντυπωση οι σαργοι που εβλεπα

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.302 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection