Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

14/02/2012 20:37 #791 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Kαλησπέρα στην παρέα!

Το ρίξαμε στο spinning για τα καλά αυτές τις μέρες!Άλλα δύο γοφαράκια τo αποτέλεσμα! :give_rose:



Γειά σου ρε Γρηγόρη , συγχαρητήρια , όχι άδικα λοιπόν το παρατσούκλι Γοφαροκυνηγός!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2012 20:39 #792 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: μετά από πολύ καιρό πάλι κοντά σας :yahoo:


Μπράβο Σινάν , πόσο ητανε ο σαργός αλήθεια ? Συγχαρητήρια !



ευχαριστώ , δεν τ ζύγισα

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2012 20:50 #793 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σινάν (Surfcaster) έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: μετά από πολύ καιρό πάλι κοντά σας :yahoo:


Μπράβο Σινάν , πόσο ητανε ο σαργός αλήθεια ? Συγχαρητήρια !



ευχαριστώ , δεν τ ζύγισα


Δέ πειράζει , πανέμορφο ψάρι ! Νά σαι καλά και να περνάς καλά !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σινάν (Surfcaster)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2012 23:42 #794 από syrianos1
Απαντήθηκε από syrianos1 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σινάν :
πες μας αν θες σε τι βάθος και περίπου τι ώρα πιάστηκε?

ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2012 09:12 #795 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: μετά από πολύ καιρό πάλι κοντά σας :yahoo:

τωρα μαλιστα :crybaby2: ειχαμε το γρηγορη τωρα επεστρεψε και ο φονιας που γνωρισα δε θα μεινει κανενα ψαρακι για εμας :cray:
wellcome back sinan :give_rose: :give_rose: :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σινάν (Surfcaster)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2012 11:56 #796 από Νικος
Απαντήθηκε από Νικος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο ρε Σιναν!υπαρχουν τετοια ψαρια στα μερη μας???!!!!!χαχαχ!μπραβο!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2012 13:02 #797 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
νικο υπαρχουν αλλα δε ξερω αν πιασεις την αποσταση της βολης του σιναν.να σκεφτεις ψαρευαμε καβαλα και μας παιρναν τηλεφωνο απο θασο και μας κανανε παραπονο οτι αρματωσια του σιναν προσγειωθηκε στη σκεπη του καφενειου :yahoo:
αστα να πανε. :yes3:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σινάν (Surfcaster), Βασίλης (fishbass), Τασοs Αμανατιδηs, Νικος, ΘΑΝΟΣ και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 09:18 #798 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: νικο υπαρχουν αλλα δε ξερω αν πιασεις την αποσταση της βολης του σιναν.να σκεφτεις ψαρευαμε καβαλα και μας παιρναν τηλεφωνο απο θασο και μας κανανε παραπονο οτι αρματωσια του σιναν προσγειωθηκε στη σκεπη του καφενειου :yahoo:
αστα να πανε. :yes3:


Αλήθεια είναι, το επιβεβαιώνω κι εγώ! :ok: :dance3:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 11:12 #799 από πανος
Απαντήθηκε από πανος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σε ολους σας! ειναι η πρωτη μερα και η πρωτη φορα που γραφω κατι! θα ηθελα να σας ρωτισω αν αξιζει τον κοπο να δοκιμασω ενα ψαρεμα μια απο τις επομενες μερες? κατι ο καιρος,κατι αυτα που ακουω κ διαβαζω οτι δηλαδη ειναι κρυα τα νερα αυτη την εποχη και δεν παιζουν ψαρια με εχουν αποθαρινει κ εχω πανω απο ενα μηνα να πραγματοποιησω καποια ψαρευτικη εξορμιση. ευχαριστω πολυ! καλες ψαριες σε ολους σας!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 11:21 #800 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:tr_hi: πανο.μια ψαρευτικη εξορμηση παντα αξιζει πανο.και τιποτα να μη κατσει,τουλαχιστον θα εχεις ερθει σε επαφη με τη θαλασσα που για μενα ειναι κατι πολυ ομορφο καθως το χρησιμοποιω και σαν αντιδοτο για τις ασθενειες των ημερων μας.
νασαι καλα καλη σου μερα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σινάν (Surfcaster), ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.304 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection