Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

21/01/2012 16:18 #771 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Θάνο μου , μπράβο οι κοριτσάρες σας !!!
Δημόσια να πώ στο Θάνο οτι η δικιά μου ζύγιζε 1561 γραμμάρια χαχαχαχαχααχχα οπότε.. Σε έφαγα μεγάλε χαχαχχα..Πλάκα κάνω ευχαριστώ για την αφιέρωση νά στε πάντα καλά και να το διασκεδάζετε έτσι !Και αυτό που μένει είναι η παρέαααα !!!
Τα φιλιά μου !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 16:22 #772 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο παιδια, παντα τετοια!!!!

Πρεπει να σας εκανε και ωραια μερα σημερα οποτε το ευχαριστηθηκατε διπλα!!!


:wav: :wav: :wav:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 16:25 #773 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω Billy!Σημερα τα συνεφα εναλασσονταν με τον Ηλιο,με αποτελεσμα μια να ντυνομαστε μια να γδυνομαστε!Ευτυχως στο σημειο που ημασταν εκοβε παρα πολυ ο αερας!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 16:30 - 21/01/2012 16:33 #774 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κοσμα τα αγγιστρια ειναι τα κυκλικα της mustad Νο 2!Παραμαλο Νο 30!Τα ψαρια βγηκαν στη Σαλαμινα...Να εισαι καλα φιλε...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 16:32 #775 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ευχαριστω Billy!Σημερα τα συνεφα εναλασσονταν με τον Ηλιο,με αποτελεσμα μια να ντυνομαστε μια να γδυνομαστε!Ευτυχως στο σημειο που ημασταν εκοβε παρα πολυ ο αερας!



Φαινεται απο τη θαλασσα μπροστα σας οτι ειναι σχετικα ηρεμη. Τουλαχιστον ηταν καλα κι απο αποψης θερμοκρασιας... Και παλι μπραβο!!!

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 19:01 #776 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους! :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Αρης ( ARKAlOS ), Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 20:49 - 21/01/2012 20:53 #777 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους! :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:


Θανο το κεφαλι και η ουρα ειναι δικα μου

Μπραβο βρε θανο το χαρηκα που βγαλατε ψαρακια :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:

Ο Γιωργος μονο φωτο βγαζει αυτος δεν εκανε τιποτα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :give_heart: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 22:49 #778 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους! :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:


Θανο το κεφαλι και η ουρα ειναι δικα μου

Μπραβο βρε θανο το χαρηκα που βγαλατε ψαρακια :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:

Ο Γιωργος μονο φωτο βγαζει αυτος δεν εκανε τιποτα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :give_heart: :give_heart:

Χωρις τη βοηθεια του Γιωργαρου,δεν θα γινοταν τιποτα Δημητρη μου!Να ξερεις πως επιφυλασσομαι και δεν ξεχναω!Την αλλη φορα δε μου γλιτωνεις,θα σε παρω σηκωτο! :give_rose: :give_heart:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 02:26 #779 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους! :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:


Θανο το κεφαλι και η ουρα ειναι δικα μου

Μπραβο βρε θανο το χαρηκα που βγαλατε ψαρακια :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:

Ο Γιωργος μονο φωτο βγαζει αυτος δεν εκανε τιποτα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :give_heart: :give_heart:

Χωρις τη βοηθεια του Γιωργαρου,δεν θα γινοταν τιποτα Δημητρη μου!Να ξερεις πως επιφυλασσομαι και δεν ξεχναω!Την αλλη φορα δε μου γλιτωνεις,θα σε παρω σηκωτο! :give_rose: :give_heart:



εγω σαν καλο παιδακι που ειμαι :angel2: :angel2: μου δινει ο φιλος μου ενα ψαρακι και ερχομαι σπιτι :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 10:22 #780 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θανο οι τσιπουρεs ειναι αυγομενεs?


ΥΓ-Θερμη παρακληση μην ειστε εκτοs θεματοs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.347 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection