Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

17/01/2012 14:17 #731 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Ευτύχη!

Τα συγχαρητήριά μου και από εμένα φίλε,πάντα τέτοια!!!

Και εις ανώτερα,άντε και σε 3κιλη! :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 15:39 #732 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτυχηηηηηηηη,ονειρο ζω μη με ξυπνατεεεεεε :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Συγχαρητηρια αδελφε!!!Τρομερο ψαρι!!!
Να εισαι παντα καλα!


ΥΓ-Τωρα αποκταs εμπειρια να εχειs το νου σου οτι την 400αρα την αφηνουμε να μεγαλωσει και να ερθει να τη πιασουμε Κυρια πλεον!!!χαχαχααχαχαχχαχα

Κοιταξε ενα ωραιο μηνυμα που ελαβα απο τον αδελφο Πετρο Κρητικο που τα λεει ολα...
Τόσο ο σαργός, όσο και η τσιπούρα είναι ψάρια ερμαφρόδιτα, και αρχικά είναι αρσενικά και μετά θηλυκά!
Έτσι λοιπόν ο σαργός γύρω στα 18 cm φτάνει σε αναπαραγωγική ωριμότητα ως αρσενικό και μετά γύρω στα 25 ως θηλυκό!
Στην τσιπούρα τα μεγέθη είναι 30 και 38 αντίστοιχα....

Με βάση αυτά υπολόγισε....
Αν είναι μεγαλύτερα του δεύτερου νούμερου είναι τέλεια...
Αν ειναι μεγαλύτερα του πρώτου παλεύονται που και που...
Αν είναι μικρότερα....


Με βάση αυτά τα νούμερα σκέψου ποια πρέπει να είναι τα ελάχιστα επιτρεπτά μεγέθη....

Εισαι μεγαλοs ψαραs φιλε χωριs πλακα!!! :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης, DIMITRIS jk.boxer

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 16:24 #733 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Μπράβο Ευτύχη!

Τα συγχαρητήριά μου και από εμένα φίλε,πάντα τέτοια!!!

Και εις ανώτερα,άντε και σε 3κιλη! :give_rose:


Σε ευχαριστώ Γρηγόρη μου , ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 16:26 #734 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Ευτυχηηηηηηηη,ονειρο ζω μη με ξυπνατεεεεεε :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Συγχαρητηρια αδελφε!!!Τρομερο ψαρι!!!
Να εισαι παντα καλα!


ΥΓ-Τωρα αποκταs εμπειρια να εχειs το νου σου οτι την 400αρα την αφηνουμε να μεγαλωσει και να ερθει να τη πιασουμε Κυρια πλεον!!!χαχαχααχαχαχχαχα

Κοιταξε ενα ωραιο μηνυμα που ελαβα απο τον αδελφο Πετρο Κρητικο που τα λεει ολα...
Τόσο ο σαργός, όσο και η τσιπούρα είναι ψάρια ερμαφρόδιτα, και αρχικά είναι αρσενικά και μετά θηλυκά!
Έτσι λοιπόν ο σαργός γύρω στα 18 cm φτάνει σε αναπαραγωγική ωριμότητα ως αρσενικό και μετά γύρω στα 25 ως θηλυκό!
Στην τσιπούρα τα μεγέθη είναι 30 και 38 αντίστοιχα....

Με βάση αυτά υπολόγισε....
Αν είναι μεγαλύτερα του δεύτερου νούμερου είναι τέλεια...
Αν ειναι μεγαλύτερα του πρώτου παλεύονται που και που...
Αν είναι μικρότερα....


Με βάση αυτά τα νούμερα σκέψου ποια πρέπει να είναι τα ελάχιστα επιτρεπτά μεγέθη....

Εισαι μεγαλοs ψαραs φιλε χωριs πλακα!!! :good: :ok:


Ελήφθη !!!
Μή ξεχνάς όμως πως ήταν όνειρο για μένα και οι δύο και δέν έχω ξαναβγάλει ΠΟΤΕ , θα το χω υπ όψιν μου , απλά στα επιτρεπόμενα μεγέθη έλεγε 20 .. Έτσι όμως όπως το λέει ο Πέτρος έχει δίκιο και η επόμενη μπλούμ και πίσω !!! Σε ευχαριστώ Δημήτρη μου για τα σχόλια και τη καθοδήγηση !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 17:19 - 17/01/2012 17:25 #735 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εγω παλι εχω ακουσει απο μελος εδω μεσα οτι εχει πιασει σαργο της παλαμης και ηταν αυγομενος και δεν ηταν αρχαριος ή δεν ηξερε,οπως και επισης το καλοκαιρι μας ειπε επαγγελματιας ψαρας στην σαλαμινα ο Θανος θα το θυμαται οτι οι τσιπουρες δεν ειναι ερμαφροδιτες οπως και οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οσο και μεγαλες αν ειναι,και εκει καπου το εχασα το θεμα γιατι και εγω αυτο ειχα ακουσει και ηξερα οτι ειναι ερμαφροδιτες κανενας δεν εχει αποδειξει ουτε οτι ειναι ουτε οτι δεν ειναι ολα απο εμπειριες λεγοντε εχω πιασει 400 αρα αυγομενη και ηταν μωβ στα χρωματα,οπως και να εχει 20 ποντους λεει στα επιτρεπτα μεγεθη για να την κρατησει καποιος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 17:49 #736 από Τασοs Αμανατιδηs
Απαντήθηκε από Τασοs Αμανατιδηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλησπερα ευτυχη .Μπραβο ρε μαγκα για την τσιπουρα τελικα εχει και η κρητη τσιπουρες .

ο εξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ , ο πονηρος ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ , ο ηλιθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 19:42 #737 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: εγω παλι εχω ακουσει απο μελος εδω μεσα οτι εχει πιασει σαργο της παλαμης και ηταν αυγομενος και δεν ηταν αρχαριος ή δεν ηξερε,οπως και επισης το καλοκαιρι μας ειπε επαγγελματιας ψαρας στην σαλαμινα ο Θανος θα το θυμαται οτι οι τσιπουρες δεν ειναι ερμαφροδιτες οπως και οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οσο και μεγαλες αν ειναι,και εκει καπου το εχασα το θεμα γιατι και εγω αυτο ειχα ακουσει και ηξερα οτι ειναι ερμαφροδιτες κανενας δεν εχει αποδειξει ουτε οτι ειναι ουτε οτι δεν ειναι ολα απο εμπειριες λεγοντε εχω πιασει 400 αρα αυγομενη και ηταν μωβ στα χρωματα,οπως και να εχει 20 ποντους λεει στα επιτρεπτα μεγεθη για να την κρατησει καποιος.

Ψαχνοντας στο διαδυκτιο,βρηκα αυτο:http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%B1%20%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B7%CF%82%20%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%82&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.greekdivers.com%2Fmag%2Fel%2Fcontent%2F%25CF%2584%25CF%2583%25CE%25B9%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%258D%25CF%2581%25CE%25B1-sparus-aurata&ei=obAVT6SJHYGk-gaErpjdAg&usg=AFQjCNFpp7tMHdRLFLWxEWhqfMU5UTJc7Q&sig2=2UC45rB6XH9H49604rEIlg..Βεβαια εχω ξαναακουσει για 400αρα αυγωμενη!Ισως να ειναι και οι τσιπουρα ενα απο τα πλασματα που αρχιζουν να αλλαζουν συμπεριφορα,λογω των αλλαγων που εχει υποστει η φυση!Ποιος ξερει...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 20:33 #738 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
και εγω φιλε μεχρι προτινος πιστευα οτι ειναι ερμαφροδιτες,εαν θυμασαι την κουβεντα το καλοκαιρι προς το τελος του σεμπεμβρη με τον γιο του φιλου σου παυλου εκει σαλαμινα ,την μερα που ειχαμε κανει μια καλη ψαρια που ηταν και ο σπυρος ο κρεζιας μαζι , και μας ελεγε οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οι τσιπουρες και οι μεγαλες, και οτι δεν αλλαζουν φυλο, εκει ειχαμε βγαλει και την μισοκιλη σχεδον μωβ τσιπουρα εαν θυμασαι, και φαινοταν να το κατεχει λιγο το θεμα, τωρα δεν ξερω τι να πω εγω εκεινη την μερα μπερδευτηκα :) οπως και να εχει 20 ποντους μετρισιμη ειναι στην σελιδα των ψαριων που πρεπει να κρατιουντε,επισης αυτο με τον σαργο με ειχε μπερδεχει πολυ τοτε που το ειχα διαβασει τι να πω :) οπως και αυτο που διαβαζω στο αρθρο με μπερδεψε γιατι 70 cm να ειναι 17,2 κιλα δεν γινετε ειναι λιγο δυσκολο :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 20:51 #739 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: και εγω φιλε μεχρι προτινος πιστευα οτι ειναι ερμαφροδιτες,εαν θυμασαι την κουβεντα το καλοκαιρι προς το τελος του σεμπεμβρη με τον γιο του φιλου σου παυλου εκει σαλαμινα ,την μερα που ειχαμε κανει μια καλη ψαρια που ηταν και ο σπυρος ο κρεζιας μαζι , και μας ελεγε οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οι τσιπουρες και οι μεγαλες, και οτι δεν αλλαζουν φυλο, εκει ειχαμε βγαλει και την μισοκιλη σχεδον μωβ τσιπουρα εαν θυμασαι, και φαινοταν να το κατεχει λιγο το θεμα, τωρα δεν ξερω τι να πω εγω εκεινη την μερα μπερδευτηκα :) οπως και να εχει 20 ποντους μετρισιμη ειναι στην σελιδα των ψαριων που πρεπει να κρατιουντε,επισης αυτο με τον σαργο με ειχε μπερδεχει πολυ τοτε που το ειχα διαβασει τι να πω :) οπως και αυτο που διαβαζω στο αρθρο με μπερδεψε γιατι 70 cm να ειναι 17,2 κιλα δεν γινετε ειναι λιγο δυσκολο :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Μπορει στα 17,5 κιλα που αναφερεται στο αρθρο,να ειναι 70 ποντους μηκος,ομως δεν αναφερει το παχος του ψαριου,οπως και το υψος!Τι να πω...δεν με εχει αξιωσει ο μεγαλοδυναμος να δω ιδιοις ομμασι τετοιο ψαρι!Λαμπρο τον ελεγαν,οχι Παυλο!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 21:04 #740 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ετσι Λαμπρο :rofl: :rofl: :rofl: διαβαζωντας το αρθρο πηρα ενα μετρο και ειδα το μεγεθος των 70 ποντων δεν εξηγειτε πρεπει να ειναι σε μεγεθος παχους σαν ροφος και οι τσιπουρες δεν μεγαλωνουν ετσι , δεν ξερω αλλα δεν το πολυπιστευω το ψαρι πχ εαν θυμασαι την φωτο που ειχα βαλει με την τσιπουρα 8 κιλα ηταν πανω απο 70 ποντους το μηκος και ηταν 8 κιλα φαινεται καθαρα στην φωτο οτι τους ξεπερναει ή οτι ειναι στο οριο,τι να πω δεν ξερω κατσε να πιασουμε μια και βλεπουμε :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.291 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection