Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

12/01/2012 19:49 #711 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ο Ευτύχης λολάθηκε,
αλλά ρε παιδιά... τι έβγαλε πάλι ο Γρηγόρης?
Τώρα το είδα!

Μπράβο μεγάλε!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 19:55 #712 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και που να δεις και το βιντεο που ανεβασε ο Γρηγορης στο "Αυτο πρεπει να το δεις"... Ολα τα λεφτα...

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2012 09:54 #713 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Το ειδα βασιλη μου κ λολαθηκα, τι μερος κ τι βασιλειο του ροφου ητα αυτο ; δεν εχω ξαναδει η ακουσει για τετοιο ψαροτοπκ

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 01:37 #714 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Ευτυχηηηηη!!!Τα θερμα μου συγχαρητηρια!!!Αξιος!!!Τελικα φιλαρακι μου,ποτε μη λες ποτε!Οι τσιπουρες υπαρχουν και στην Κρητη!!! :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 01:48 #715 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο ευτυχη :wav:
τωρα την πατησες ερωτευηκες δαγκωσες την λαμαρινα :love4: :love4: :love4:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 02:08 #716 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Μπραβο Ευτυχηηηηη!!!Τα θερμα μου συγχαρητηρια!!!Αξιος!!!Τελικα φιλαρακι μου,ποτε μη λες ποτε!Οι τσιπουρες υπαρχουν και στην Κρητη!!! :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:


ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ τελικά Θάνο μου !
Άσε με έχω τρελλαθει απο τη χαρά μου , δέ το χωραει ο νούς μου ακόμα !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 02:09 #717 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

kostas genikis έγραψε: μπραβο ευτυχη :wav:
τωρα την πατησες ερωτευηκες δαγκωσες την λαμαρινα :love4: :love4: :love4:


Τώρα καταλαβαίνω πώς είναι τα κεφάλια , πουλάνε ακριβα το τομάρι τους και αυτό ειναι ερωτευσιμο στο φουλ
!!! Νά σαι καλά Κωστή μου !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 02:55 #718 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε μου δεν ξερω τι να πω νιωθω μια χαρα μακαρι να εβλεπες το προσωπο μου εγω πιστευω οτι σε εχασε η γυναικα σου πια θα εισαι σε ενα μωλο αραχτος να περιμενεις την επομενη.... οσο σκεφτομαι το τι θα σου εκανε να την βγαλεις η γαιδουρα!!!!ευχομαι +10000 να πιασεις ρε μουτρο!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Βασιλης Τζανινης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 02:59 #719 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: φιλε μου δεν ξερω τι να πω νιωθω μια χαρα μακαρι να εβλεπες το προσωπο μου εγω πιστευω οτι σε εχασε η γυναικα σου πια θα εισαι σε ενα μωλο αραχτος να περιμενεις την επομενη.... οσο σκεφτομαι το τι θα σου εκανε να την βγαλεις η γαιδουρα!!!!ευχομαι +10000 να πιασεις ρε μουτρο!!!!


Δυναμίτη Γιωργάρα , δέ παλευότανε ρε φίλε , τί πράμα ήτανε αυτό ? Ερχότανε δύσκολα και έπαιρνε φρένα αλλά εκεί που τρόμαξα ήτανε όταν πλησιαζε την επιφάνεια , μπλούμ και πάλι κάτω , ήτανε και θηριάκι ! Άστα φίλε είμαι πολύ ευτυχισμένος !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 03:05 #720 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παντως Ευτυχη στο σημειο που πηγατε σημερα,κραταει και λαυρακια!Θυμασαι την ιστορια με τον παπα που σου ελεγα;Βεβαια τοτε ηταν αεχες Αυγουστου!Πιστευω ομως πως κραταει και τωρα τετοια ψαρια...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.238 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection