Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

18/01/2012 13:39 #761 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ειναι νωρις ακομα, ρωτα με σε καμια βδομαδα...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:44 #762 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Ειναι νωρις ακομα, ρωτα με σε καμια βδομαδα...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:



τραγουδα :this: και γελα :this: αμα θες να πεις εσυ σε περρρρρρρρριιιιμεεεεναμε να απαντησεις και εσυυυυ ακρα του ταφου σιωπη :mamba: :mamba: :mamba: :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 16:25 #763 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Τάσος Αμανατίδης έγραψε: καλησπερα ευτυχη .Μπραβο ρε μαγκα για την τσιπουρα τελικα εχει και η κρητη τσιπουρες .


Νά σαι καλά Τάσο μου σε ευχαριστώ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 16:28 #764 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Φιλε Ευτυχη λογω απουσιας μου απο το σαιτ αργησα λιγο να δω την τρομερη σου επιτυχια. Ωραια ψαρια φιλε μου, ειδες που τελικα η υπομονη και η επιμονη σου ανταμειφθηκαν? Χαιρομαι πολυ για σενα και ελπιζω να πιασεις μια τετοια που η 4κιλη του Παντελη να μοιαζει σαν τη μικρη της κορη... Χιλια μπραβο

:non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1


Να σαι καλά Βασίλη μου , είναι θέμα χρόνου πές του Παντελή χαχαχχαχα , φιλιά ! Νά σαι καλά !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 16:31 #765 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια , διάβασα και με προσοχή τους διαλόγους που έγιναν , σημασία έχει να σε καλύπτει αυτό που κάνεις και να σε κάνει ευτυχισμένο.. Και σίγουρα μετά το προχθεσινό νιώθω πολύ πιό γεμάτος άνθρωπος .. Να είστε καλά όλοι και στην άλλη καλή ψαριά τα λέμε με καλό !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 17:03 #766 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια , διάβασα και με προσοχή τους διαλόγους που έγιναν , σημασία έχει να σε καλύπτει αυτό που κάνεις και να σε κάνει ευτυχισμένο.. Και σίγουρα μετά το προχθεσινό νιώθω πολύ πιό γεμάτος άνθρωπος .. Να είστε καλά όλοι και στην άλλη καλή ψαριά τα λέμε με καλό !

Μπραβο!Αφου τα διαβασες ολα,κοιτα τωρα να τα αποστηθησεις και στο αλλο ψαρεμα θα σε εξετασω! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :give_heart: :give_rose: :friends:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2012 03:46 - 20/01/2012 08:55 #767 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
www.psarema.gr/forum/118-%CE%91%CF%80%CF...=5&start=2630#227405
Βασίλη συγχαρητήρια , πανέμορφο το ψάρι σου , καλοφάγωτοοο!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2012 09:50 #768 από vasilis vitsentzatos
Απαντήθηκε από vasilis vitsentzatos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευχαριστω ευτυχη, ξεπαγιασα αλλα το φχαριστιθηκα! ο καιρος ομως ηταν τελειος, δεν φυσαγε σχεδον καθολου, ασε που ειχα καιρο να μπω στη θαλασσα οποτε με το που βρηκα φρεσκοπιασμενες σουπιες εφυγα για ψαρεμα χωρις δευτερη σκεψη! και ευτυχως δηλαδη, κρινοντας απο το αποτελεσμα! :ok:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Spartan (Γρηγόρης), ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2012 09:59 #769 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Βασιλη!Παντα τετοια ευχομαι!! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2012 10:02 #770 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis vitsentzatos έγραψε: ευχαριστω ευτυχη, ξεπαγιασα αλλα το φχαριστιθηκα! ο καιρος ομως ηταν τελειος, δεν φυσαγε σχεδον καθολου, ασε που ειχα καιρο να μπω στη θαλασσα οποτε με το που βρηκα φρεσκοπιασμενες σουπιες εφυγα για ψαρεμα χωρις δευτερη σκεψη! και ευτυχως δηλαδη, κρινοντας απο το αποτελεσμα! :ok:

τι γκαντεμια βρε παιδακι μου.ακριβως διπλα και στα 42 μ βαθος ψαρευα εγγλεζικο και δε μου εκατσε :tease: :tease:
πλακα κανω σαφως.μπραβο ρε βασιλη.παντα τετοια.η σουπιτσα του πιστευω οτι θα σε αποζημειωσει :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.351 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection