Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

22/01/2012 11:08 #781 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλη ερωτηση δημητρη μου.απλα θα ηθελα να αναφερω οτι 3 καμπαναδες που εβγαλα τις προαλλες ηταν αυγομενοι.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 12:08 - 22/01/2012 12:09 #782 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μολις τωρα τις καθαρισα!Αυγομενες ηταν και οι δυο!Παραξενα πραγματα!Αυγομενη ηταν και η αλλη που βγηκε στη νεα μακρη!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 12:15 #783 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:tease: ρε παιδια μηπως κανουμε εμεις λαθος κι οχι τα ψαρια? :tease:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 13:21 #784 από DIMITRIS jk.boxer
Απαντήθηκε από DIMITRIS jk.boxer στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
για να ενεργοποιηθει η λειτουργια της κυησης στα ψαρια πρεπει να αλλαξει η θερμοκρασια και η αλατοτητα του νερου απο οτι ξερω απο τα ψαρια ενυδριου που ασχολουμε.επομενος συγκεκριμενους μηνες που οι συνθηκες ειναι οι επιθυμητες τα ψαρια αρχιζουν να γεννουν,τωρα στην περιπτωση που αυτο συμβαινει σε διαφορετικη χρονικη περιοδο προφανως κατι εχει αλλαξει αυτες τις συνθηκες.
Με κτηνιατρο που εχω μιλησει για τα σκυλια μου(εχουν καθυστερηση 2 με 3 μηνες στην περιοδο) για το ζευγαρωμα,εχει σηκωσει τα χερια ψηλα και απλα μου ειπε πως το ιδιο συμβαινει τωρα τελευταια και με τα πουλια(αλλαγη φτερου και ζευγαρωμα).

Το καλαμι ειναι για να το ψαρευμε και οχι για να το καβαλαμε!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 13:43 #785 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Απλα επιβεβαιωνεται το γεγονοs οτι ολα εχουν παει πισω...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2012 16:14 #786 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους! :give_rose: :give_rose: :give_heart: :give_heart:


Το συγκεκριμένο ζευγάρι θέλει προσοχή, διότι είναι άκρως επικίνδυνο.Όταν τους γνωρίσεις, γίνονται εθισμός και δεν μπορείς να τους αποχωριστείς με τίποτα!!!!!!! :pleasantry: :love4: :give_heart: :give_heart:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2012 11:36 #787 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
απ'οτι καταλαβαινω απο τα ποσταρισματα,μαλλον ολοι περιμενουμε το γρηγορη να εμφανισει καμια φωτο.
ελα αη-γρηγορη μου κανε το θαυμα σου :wav:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2012 11:30 #788 από ssppiirrooss
Απαντήθηκε από ssppiirrooss στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:BangHead: χθες κυριακη 12 02 2012 στη παραλια του βαρναβα ,,, πηγα με τον αδελφο μου απο μεσημερι μεχρι που νυχτωσε,,, νεκρα,, ουτε τσιμπια,,, ουτε ψαρι δεν ειδαμε,,, τζαμπα η βενζινη τα μαλαγρωματα και τα δολοματα,,,,
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2012 11:37 - 13/02/2012 11:37 #789 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σπυρο μη στεναχωριεσαι,αυτο εχει συμβει σε ολους μας!Η επαφη με τη θαλασσα μετραει φιλε!!ΥΓ:Να ξερεις πως υπαρχει συγκεκριμενο τοπικ στο φορουμ,στο οποιο γραφουμε τα αποτελεσματα απο τις εξορμησεις μας!Σαββατοκυριακο και αποτελεσματα λαγεται!!Να εισαι καλα και να ψαρευεις!! :give_rose:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2012 20:36 #790 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: μετά από πολύ καιρό πάλι κοντά σας :yahoo:


Μπράβο Σινάν , πόσο ητανε ο σαργός αλήθεια ? Συγχαρητήρια !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.283 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection