- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
jimJimRaptis έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε:
JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση
Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !
Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σωστα Μπαμπη μου...Μη ξεχναs οτι ο Σιναν κανει βολη απο τη Ραφηνα και φτανει στο Βολο ανετα...Αρα ψαρευει και κοντα και μακρια...Μπάμπης (chief7) έγραψε:
συγνωμη ρε παιδια που θα σχολιασω εδω αλλα υπαρχει θεμα.να γινει αμεση τροποποιηση του νομο και το μηνα μαιο και για ολο το χρονο να απαγορευθει το ψαρεμα και στο σιναν.η μηχανη ξεκινησε κι αντε να σταματησει.Σινάν (Surfcaster) έγραψε: χτες με θέα την χιονισμένοι Σαμοθράκη
προσκυνω![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπάμπης (chief7) έγραψε:
jimJimRaptis έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε:
JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση
Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !
Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?ο νασος ειναι απο τη βουλγαρια,απλως θελει πολυ να γινει ελληνας
![]()
![]()
![]()
νασοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο που εισαι ρε φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Οι Βούλγαροι τα πάνε καλά με το ψάρεμα στα Ελληνικά νερά … έχω εδώ τριγύρω ένα Βούλγαρο τον Boris, τα έχει ξεσκίσει τα έρμα τα ψαράκια…JimRaptis έγραψε:
Μπάμπης (chief7) έγραψε:
jimJimRaptis έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε:
JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση
Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !
Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?ο νασος ειναι απο τη βουλγαρια,απλως θελει πολυ να γινει ελληνας
![]()
![]()
![]()
νασοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο που εισαι ρε φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ωραια μουρμουρα Μπαμπινο μου.Ειναι ψαρι πεντανοστιμο!!!Μπάμπης (chief7) έγραψε: χθες μ'ενα φιλαρακι πηγαμε για ψαρεματακι.φτωχο αποτελεσμα αλλα κατι ειναι κι απ'το τιποτα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD