Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

09/04/2012 12:42 #921 από ΑΛΕΞΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εαν και το περασα στα νεα θεματα στο σαιτ το γραφω και εδω!Μια μεγαλη καλησπερα και απο εδω στους παλιους καλους φιλους και ψαραδες!Προχθες..αποτελεσματα ημερας εγγλεζικου αλλα 15 και ωρες συνεχομενες ψαρεματος ηταν..2 σαργοι,10 μελανουρια,8 μεγαλοι σπαροι,1 γοπα και 1 περκα.δεν περιμενα οτι θα πιασω τιποτα αλλα η τηγανια καλοδεχουμενη :fish: Την επομενη φορα εαν πιασω τοσα θα παω να παιξω και τζοκερ!χαχαχα!Φωτο για τα πιστευτηρια θα βαζω εδω μεσα οταν παρω φωτογραφικη μηχανη:)να ησαστε καλα εσεις και οι οικογενεις σας:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ, Μιχάλης, Γιώργος Βασιλακης, Γιωργος (Ποσειδωνας7) και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2012 01:32 #922 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ελα Κωστή , να σαι καλα , οι σμήνερες δέν αποτελούν αγαπημένο αλιευμα για πολύ κόσμο αλλά εγώ τις θέλω κυρίως γιατί δίνουν ωραίες μάχες και ειναι νόστιμες !
Σημασια εχει οτι περασατε καλα με τον Θοδωρή και αυτο μενει , η παρέα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αμαλιαδας, Γιωργος (Ποσειδωνας7), ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2012 12:16 #923 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλα ηταν οι μπυρες και το ουισκι μας βοηθησαν στο κρυο που επεμενε και τα ψαρακια που βγηκαν καναν την εξωρμηση μας απολυτος πετυχημενη!!! κωστα την αλη φορα θα παρουμε και τραπεζακι και κανενα λουκανικο να ψησουμε ετσι για να τους τρελανουμε ολους φιλε ευτηχη τον μαιο θα κατευω για ενα συνεδρειο στο ηρακλειο ειναι κοντα τα χανια?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2012 13:24 #924 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
με τον κωτσαρη παρεα η εξορμηση ειναι παντα ωραια!!!!! :hello2: μεχρι και κρεβατι θα σου παρω θοδωρη για να μην πιανεσαι στο αμαξι!τελος παντων,ητανε πολυ καλα αν εξαιρεσεις το καικι που τσιμπισε το καλαμι του μητσαρα και μας τον στεναχωρεσε.να και τα δικα μου λιγα αλλα κατα τα αλλα πεντανοστημα ψαρακια
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Ευτύχης Κουβαράκης, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2012 13:39 #925 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: καλα ηταν οι μπυρες και το ουισκι μας βοηθησαν στο κρυο που επεμενε και τα ψαρακια που βγηκαν καναν την εξωρμηση μας απολυτος πετυχημενη!!! κωστα την αλη φορα θα παρουμε και τραπεζακι και κανενα λουκανικο να ψησουμε ετσι για να τους τρελανουμε ολους φιλε ευτηχη τον μαιο θα κατευω για ενα συνεδρειο στο ηρακλειο ειναι κοντα τα χανια?

αν ειναι για ουισκυ ανεβαινω κι εγω.δε θα σας ενοχλησω καθολου μα καθολου. :yes3:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης, ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2012 19:16 #926 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Σταθη Μυλωνα!!! :good: :ok: :give_heart:

Ο μικροs μόνο μικροs δεν ειναι... :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2012 02:14 #927 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: καλα ηταν οι μπυρες και το ουισκι μας βοηθησαν στο κρυο που επεμενε και τα ψαρακια που βγηκαν καναν την εξωρμηση μας απολυτος πετυχημενη!!! κωστα την αλη φορα θα παρουμε και τραπεζακι και κανενα λουκανικο να ψησουμε ετσι για να τους τρελανουμε ολους φιλε ευτηχη τον μαιο θα κατευω για ενα συνεδρειο στο ηρακλειο ειναι κοντα τα χανια?


Μια χαρα Θοδωρή , χαχαχα αυτά είναι , είμαστε γύρω στις 2 ώρες με το αυτοκίνητο !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2012 02:16 #928 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολλά πολλά συγχαρητήρια στον Στάθη και τον μικρό του , που όπως εύστοχα αναφέρει ο Δημήτρης μόνο μικρός δεν είναι !!!
Μπράβο ξανά και πάντα τέτοια να περνάτε τέλεια πάντα !!! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τασοs Αμανατιδηs, kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2012 17:34 - 21/04/2012 17:38 #929 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αλλη μια εξορμηση ελαβε αισιο τελος με αρκετα απροοπτα αυτη την φορα.οσοι ηταν παρων γνωριζουν και ακομα γελανε...(παρεαχαριστος τεο,δημητρης τσιφου,κωστας λαμπ.)σας παρουσιαζω τα ψαρακια μας!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA, Μιχάλης, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης, ΚΩΣΤΑΣ και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2012 08:32 #930 από Ευθύμιος
Απαντήθηκε από Ευθύμιος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο ψαράδες μου! μόλις γύρισα και εγώ από ολονύκτια εξόρμηση σε Ακτή Καλογριάς (μια μουρμούρα) Νικήτη (ένας σπάρος κι ένα μοσχοχτάποδο) και ξημερώματα στα Μουδανιά (τρία σπαράκια και μια τσέρουλα) δηλ. συγκεντρωτικά όπως λένε στο χωριό μου τρία πλια κι ένα τσιόνι .......κι ένα μάτσο χιλιόμετρα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΣΤΑΣ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.389 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection