Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

14/07/2011 14:21 #591 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: φαινετε το ποδι μου που ειμαι μεσα στο κωστακι της βαρκας αν προσεξεις χιχιχιχι

Το ποδι σου ειναι διπλα στα ψαρια?Για αυτο <<ξεραθηκανε>> τα καημενα!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2011 14:32 #592 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αχουυυυυυυυυυυυ τον παλιοζηλιαρη παιδια τον κρυοκωλο δεν ντρεπεσε ρε συ πια πωπωπωπωπωπ
τα ομορφα κ μαρυα μου ποδια νεαρε μου ειναι αυτα που κρατουσαν τα ψαρια ολοφρεσκα κ δροσερα αν θες να ξερεις ενταξη ? ΖΟΥΛΙΑΡΗ οπως σαν τον ΖΟΥΡΑΡΗ ( ασχετο αλλα δεν πειραζει )

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2011 16:19 #593 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τη <<γυναικαρα>> με τα κοκκινομπλε του Μενιδιατη περιμενω να δω Νασο μου!Αλλα θα μου πειs τη πηρε και τρεχει για το <<γαμο>>!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2011 07:30 #594 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δεν του αρεσε του επεφτε μικρη

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2011 07:58 - 15/07/2011 07:59 #595 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αν ανατρεξεις στο σκ κ αποτελεσματα θα δεις οτι αναφερω ρητα οτι ειναι η ψαρια του σαββατοβραδου σωστα ?
Δεν ειπαμε κατι για την ψαρια της παρασκευης σωστα ?
Μωρε βαρεθηκε κ το ξαδερφακι κ μελος του σαιτ "ΠΑΝΑΗΣ" να παμε μετα το ψαρεμα του σαββατοβραδου κ με το πεσιμο του φεγγαριου, να καλαρουμε το παραγαδακι του το 14αρι που ειχε μολις ετοιμασει κ ειχε κ σουπερ δολο μανες κοκκινες κ μου επεσε για υπνο ο τεμπελης ειτε αλλιως θα χαμε επιτυχια στους σαργους πιστευω ,
δεν πειραζει παναη την επομενη αλλωστε κοντα ειναι ο αυγουστος κ τοτε δεν θα βγαινουμε εξω απο την βαρκα σου.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/08/2011 16:49 #596 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο νυχτερινο ψαρεμα στη Νεα Μακρη!Αποτελεσματα ψαρευτικα δεν υπηρξαν,εκτος απο μια ανηλικη τσιπουρα,ενα ανηλικο χταποδακι,και εναν σπαρο,τα οποια επεστρεψαν με συνοπτικες διαδικασιες στις μαμαδες τους!Σημασια ομως δεν εχει αυτο,αλλα το οτι γνωρισα απο κοντα τον Βασιλη(Μενιδιατη)και τον Τασο Αμανατιδη,οι οποιοι ειναι καταπληκτικα παιδια!Φυσικα και το οτι ξανασυναντησα απο κοντα τον Δημητρη τον Κουζουπη,στον οποιο εχω ιδιαιτερη αδυναμια(κωλογαυρε εισαι ερωτευσιμος χαχαχαχαχα)!Ακολουθουν οι σχετικες φωτο!!ΥΓ:Νασο εχασες που δεν ηρθες!Δεν πειραζει ομως την επομενη φορα! :friends: :friends: :friends: :friends: :friends: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Πραγματι ηταν μια πολλη ομορφη βραδια...Σαs ευχαριστω για αυτο!
Μπορει τα αποτελεσματα να ηταν ενα τιποτα,ειδικα για μενα που η μονη ενοχληση που ειχε το ενα καλαμι μου ηταν απο εναν Γαλλο που θεωρησε καλο να κολυμπησει στιs τρειs τα ξημερωματα μπροστα απο τα καλαμια μου και φυσικα τραβηξε τη πετονια μου!Ακουσα τουλαχιστον τα φρενα απο το μηχανακι μου!χαχαχααχαχχααχα
Παντωs ο ανθρωποs ηταν ευγενεστατοs και ζητησε και συγνωμη,αν και ψιλοτυφλα στο μεθυσι!
Το ξημερωμα που περιμεναμε τα καλα αποτελεσματα σκασανε μυτη τα καπη για μπανιο,απλα προλαβε και επιασε ο Θανοs τη μικρη τσιπουρα και ο Βασιληs το χταποδι!Το μονο νυχτερινο ψαρακι που πιαστηκε ηταν το σπαρακι απο τον Τασο!
Αυτα με λιγα λογια, γιατι ηταν μια γεματη βραδια απο κουβεντουλα,πειραγματα και πολυ γελιο!
Να ειστε ολοι παντα καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 11:45 #597 από sodas (Αντώνης)
Απαντήθηκε από sodas (Αντώνης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ειπα και εγω να παω να δοκιμασω την τυχη μου σε εναν πολυ πολυ καλο τσιπουροτοπο στην θεσσαλονικη!να δω μπας και κσεκινησαν τα κοριτσια να ερχονται σιγα σιγα! το κακο ηταν οτι στο μερος εκεινο τρωνε μερα ποιο πολυ η πρωι εγω πηγα σουρουπο ειπα να δοκιμασω και μια φορα βραδυ! τα αποτελεσματα ηταν 3 ψαρακια... τα οποια δεν τραβηξαν καθολου απλα εφαγαν κ εκατσαν πανω στο αγκιστρι! βγαλαμε να δουμε αν ειμασταν δολομενη και τσουπ 2 ψαρακια (το ενα σαργος) κ μετα πηραμε κ την 2 τσιπουρα....

ας ελπισουμε οτι το χειμονα θα κανει καλα.. γιατι η περιοχη εκει ειναι για Οκτβριο Νοεμβριο
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Γιαννης (STAY_ALIVE), ΘΑΝΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 12:15 #598 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα παιδιά , καλά τα ψέματα αλλά τα ψάρια έχουν λιγοστέψει πλέον και αυτά που υπάρχουν έχουν γίνει πολύ πιο καχύποπτα . Αν θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε επιτυχίες πρέπει να ποντάρουμε σε καλούς εξοπλισμούς και ψιλά εργαλεία να κάνουμε δλδ την παρουσία τους όσο το δυνατόν αόρατη!!!! Βέβαια για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να μάθουμε να χειριζόμαστε σωστά το καλάμι μας το μηχανάκι μας έτσι ώστε να μην γεμίσουμε τα ψάρια της θάλασσα με αγκίστρια …χαχαχα!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ, sodas (Αντώνης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 12:19 #599 από sodas (Αντώνης)
Απαντήθηκε από sodas (Αντώνης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σωστος !!!!!! :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 13:19 #600 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η δικη μου παρατηρηση που εχω να καω μετα απο τα ψαρεματα που εκανα κ συζητησεις με φιλους ψαραδες ειναι οτι η χρονια γενικα εχει παει πισω κ εξηγω τι εννοω ,
επειδη ακομα κ το ιουνιο ο καιρος αν θυμαστε ηταν αστατος κ τα ψαρια αργησα να γιαλωσουν για να μην πω οτι απο τα δικα μου ψαρεματα τα ψαριθα ακομα κ τον αυγουστο τα βρηκα σε πολυ βαθεια νερα σε αυτο πορφανως συμβαλει κ η μεγαλη θερμοκρασια των νερων που ειναι γυρω στους 26 βαθμους κ αναγκαζει τα ψαρια να βρουν πιο παγωμενα νερα σε βαθεινες περιοχες.
Επειδη ομως το ψαρεμα ειναι κ αναταλαγη αποψεων οποιος φιλος εχει να προβαλει δικες του παρατηρησεις ευχαρηστως να συζητησουμε το ολο θεμα κ να επεκταθουμε κ σε πιο ειδικα θεματα που ομως πλεον , κ επειδη τα ψαρια ειναι λιγοτερ απο παλιοτερα, ειναι αναγκεα οταν θελουμε να προβουμε σε επιτυχιες.
σορρυ για τα λαθη αλλα ειμαι στο γραφειο κ προσπαθω να γραφω γρηγορα κ να παρακολουθω τα θεματα οσο ειναι δυαντον με κλεφτε ςματιες

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.295 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection