Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

13/10/2011 16:41 #611 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα ήθελα να ρωτήσω το «ντριμ τιμ» Θάνου-Γιώργου: Στο συγκεκριμένο τόπο που πάτε, συνήθως τι ώρα έρχονται τα ψάρια;
Πριν τις επτάμιση το πρωί;
Επτάμισι με δέκα;
Δέκα με δύο το μεσημέρι;

Ποιό είναι το καλύτερο «τάιμινγκ»;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 20:10 - 13/10/2011 20:14 #612 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: Θα ήθελα να ρωτήσω το «ντριμ τιμ» Θάνου-Γιώργου: Στο συγκεκριμένο τόπο που πάτε, συνήθως τι ώρα έρχονται τα ψάρια;
Πριν τις επτάμιση το πρωί;
Επτάμισι με δέκα;
Δέκα με δύο το μεσημέρι;

Ποιό είναι το καλύτερο «τάιμινγκ»;

Καλησπερα Βασιλη!Στη Σαλαμινα οι τσιπουρες τρωνε καλα(οταν υπαρχουν),απο τις 07:00 εως 13:00,με κορυφωση στο δυωρο 08:00-10:00!Τωρα οσον αφορα την τσιπουρα που επιασε χθες ο Γιωργος,πιαστηκε στην καστελα το απογευμα!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 23:33 #613 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε Μενιδιατη στην καστελα απο οτι ξερω και εχω δει και με τα ματια μου τρωνε ολη μερα και μπορει ολες τις ωρες να πιασεις ειναι μερος δυσκολο με πολλα σκαλωματα απο φυκιαδες εχω παει πολλες φορες για να βρω τα ανοιγματα να ριχνω σωστα αλλα κυριως 6 με 9 και 12 με 5 το απογευμα τρωνε πιο εντονα, αλλα εχω πιασει και 12 το βραδυ,στο ναυπλιο που ψαρευω τρωνε αυστηρα απο τις 6 εως τις 8 μιση και το εχω παρατηρησει σχεδον 10 χρονια αυτο που σου γραφω,ολες τις τσιπουρες φετος οσο και εαν σου φανει περιεργο τις εχω πιασει στο ναυπλιο 6¨15 και 8 ¨30 και στα ιδια σημεια,φιλε Μιχαλη σε ευχαριστω και ευχομαι να εχεις επιτυχιες στον τοπο που ψαρευεις,παντως αυτο που λες με τα περασματα ισχυει σε τεραστιο βαθμο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2011 10:37 #614 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το σαββατο παντως βασιλη,θα χτυπησουν κατα τις 20:20 μμ,στο ΟΑΚΑ. :rofl: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2011 10:40 #615 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: μπραβο Γιωργο!!
περιμενω και γω μπας και ξαναρθουν στα μερη που τις επιασα περισυ.λενε οτι κρατανε τα ιδια περασματα οι τσιπουρες. :yahoo:
για να δουμε!!

ειναι γεγονος αυτο μιχαλη.ειναι περαστικες και περνανε και τρωνε απο τα ιδια σημεια.αν βρουμε και τις ωρες για το καθε μερος τοτε ολα οκ.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 20:53 #616 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε:

Μενιδιάτης έγραψε: Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;

Συγχαρητήρια!



XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA....

Γιατι το λες Βασιλη?

Δεν βλεπειs μια τσαντιλα που εχουν στο ματι Βασιλη μου? :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Συγχαρητηρια φιλε!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 21:11 #617 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε:

Μενιδιάτης έγραψε: Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;

Συγχαρητήρια!



XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA....

Γιατι το λες Βασιλη?

Δεν βλεπειs μια τσαντιλα που εχουν στο ματι Βασιλη μου? :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Συγχαρητηρια φιλε!!!



Ευχαριστω. Τα ψαρακια ειναι αφιερωμενα στο φιλο το Νασο και στο Γιαννη το Γιατρακο τον οποιο ευχαριστω για ολη τη βοηθεια που μου εχει προσφερει με τις γνωσεις του.


:12: :12: :12: :12: :12: :12: :12: :12:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2011 19:41 #618 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: καλησπερα! :XXsunsmile:
απογευμα απο τις 3 30 ως 6 30.
ενα μικρο κοκαλι? και μια μικρη λιτσα που χτυπησαν σε ακροβατη.
η λιτσα δολωθηκε με 2 αγκιστρια και η εκπληξη δεν αργησε!!!!
800γρ περιπου!η χαρα, απεριγραπτη!! :yahoo:

Μιχαλη μου εμενα γιατι μου φαινεται μεγαλυτερο?Μηπωs ειναι 1800?
Συγχαρητηρια φιλε,να εισαι καλα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2011 19:46 #619 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου Δημητρη.
τοσο το εδειξε η ζυγαρια μου.τι να πω?
και γω νομιζα οτι θα ειναι παραπανω.αλλα τι σημασια εχει :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2011 18:15 #620 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γιωργο Βασιλακη,τα θερμα μου συγχαρητηρια!Και εις ανωτερα ευχομαι.....ΥΓ:Οταν θελησεις στειλε πμ,να ψαρεψουμε και παρεα(ειμαστε και γειτονες)!Να εισαι παντα καλα,και να επιστρεφεις ΚΑΛΟΨΑΡΕΜΕΝΟΣ!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Βασιλακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.328 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection