- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συγχαρητηρια Κωστα μου!Μπορει εκει απεναντι να ειναι ιχθυοτροφειο,ομωs στη πρωτη φωτογραφια η πανω τσιπουρα ειναι αλανιαρα!!!Απο οτι φαινεται και η δευτερη απλα ειναι ετσι ο φωτισμοs που σκουραινει λιγο το ψαρι και δεν μπορω να πω με σιγουρια!!!κωστας έγραψε: Ευχαριστω πολυ παιδια..Νασο ειναι ιχθυοτροφειο και ειναι στην Λερο βεβαια εχει αρκετο περπατημα και την πατησα με τις σαγιοναρες και δεν θα ξαναγινει...
Αρματωσια με sissy, 100gr μολυβι και παραμαλλο 0,28 flurocarbon (1 οργια) και παρατηρησα οτι paternoster δεν δουλευει με τιποτα παιδια..Οπωσδηποτε αποχη γιατι με μια οργια παραμμαλο θα εχουμε ατυχηματα..Ενας εχασε μπροστα ψαρι 2,5 κιλα....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
\Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Πολυ ωραια ψαρια Κωστα μου!Θα μαs κάνειs να ερθουμε στη Λερο τωρα το καλοκαιρι!!!
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: μπραβο κ παλι μπραβο για τις υπεροχες κ μες την υγεια τσιπουρες , φαινοντε τα γερα απο τα αρρωστα ψαρια,
λερο εεε αρε τι μου θυμιζεις , τα νιατα μου οταν ασχολιομουν με πολλα πραγματ εως οτου βρω τον δικο μου δρομο κ ενα απο αυτα ηταν οταν εκανα ρεπορταζ σε μια αποστολη ευρωπαικη για το λεγομενο κ ονομαστο " περιπετρο 16 της λερου " οπου εκει τα ματακι μου ειδαν πραγματα κ θαματα που ποτε μα ποτε δεν διανοουμουν οτι υπαρχουν ποσο το να συμβαινουν κ την δυστυχια καποιων ανθρωπων μεσα σε ολο το μεγαλειο καθως κ τον πονο ψυχης καποιων συναθρωπων μας καθως κ την ασυδοσια κ την απανθρωπια καποιων που υποτιθετε ηταν εκει για να φροντιζουν αρρωστους συναθρωπους μας που ειχαν αναγκη περισοσοτερο απο φροντιδα κ στροργη παρα απο ψυχοφαρμακα.
τελως παντων γιατι θυμαμε πραγματα που εχω προσπαθησει πολυ να τα βγαλω απο το μυαλο μου κ που αισθανομε εστω κ τοσο δα περηφανος που μπορει να συνεβαλα εστω κ τοσο δα στο να κλεισει αυτο το πραμα.
νασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Πολυ ωραια ψαρια Κωστα μου!Θα μαs κάνειs να ερθουμε στη Λερο τωρα το καλοκαιρι!!!
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD