Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

05/07/2011 11:42 - 05/07/2011 11:42 #541 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Kαλημερα και απο εμενα αγαπητοι φιλοι και μη!Κατ'αρχην επειδη και δεν μου αρεσει να κρυβομαι πισω απο τα λογια αλλων για να ειμαι αρεστος(αλλωστε οταν επιβραβευει καποιος τα λογια ενος αλλου,φαινεται κατω αριστερα στην οθονη),αισθανομαι την αναγκη να πω και εγω δυο πραγματακια για το θεμα που προεκυψε!Να ξεκαθαρισω πως αυτη μου η παρεμβαση δεν γινεται λογω του οτι με τον Νασο εδω και καποιες μερες δεν λεμε ουτε καλημερα(δεν με ενδιαφερει αυτο),αλλα για λογους που θα καταλαβετε παρακατω!Πριν καποιους μηνες εγινα αποδεκτης επικριτικων σχολιων απο μελη του σαιτ,για δυο τσιπουρες και το βαρος τους!Τοτε ημουν νεο μελος στο φορουμ και επειδη δεν γνωριζα προσωπα και πραγματα,δεν σας κρυβω οτι αυτο με πειραξε πολυ,με αποτελεσμα να αντιπαρατεθω εντονα!Με τον καιρο αρχισα να καταλαβαινω πως αυτο ηταν λαθος,γιατι οι προθεσεις των φιλων ψαραδων ηταν αγνες και ορμωμενοι απο την αγαπη τους και μονο για την θαλασσα και τους κατοικους της, ειπαν οτι ειπαν!Με αυτα που διαβασα ομως χθες αλλα και σημερα,μου εχουν δημιουργηθει καποιες αποριες τις οποιες θα ηθελα να μου λυσετε!Κατ'αρχην τι σημαινει εχω επαγγελματικη αδεια και επειδη μου το επιτρεπει ο νομος ριχνω 400 αγκιστρια;Απο την αλλη ομως επειδη αισθανομαι ερασιτεχνης δεν κραταω ολα τα ψαρια παρα μονο αυτα που χρειαζομαι!Εμεις δεν ειμαστε αυτοι που φωναζουμε εδω μεσα για τους αδικους νομους που καταστρεφουν τη θαλασσα και ευνοουν προσκαιρα τους επαγγελματιες;Επισης διαβαζω για αποψεις περι διασωσης του ειδους των ροφων (τις οποιες επικροτω)και απο την αλλη βλεπω τα ατομα που τα υποστηριζουν αυτα να ποσταρουν τετοιου ειδους ψαρια(να μην πω για το μεγεθος τους)!Αυτο ομως που με στεναχωρησε ιδιαιτερα ειναι πως τα ατομα που καποτε με επεκριναν σημερα φαινεται να μην ενοχλουνται!Αυτο δεν μου εκατσε καθολου καλα και αν κανω λαθος ζητω συγνωμη......αυτα!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 12:11 #542 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα Δημήτρη, καταρχήν εγώ μιλάω για τα δύο τελευταία ψαρέματα του Νάσου και δεν νομίζω ότι βλέπω μόνο ένα ροφό, εσύ? Τα μαύρα είναι επίσης στην ίδια κατηγορία για μένα και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στον αριθμό που παίρνουμε, μήπως και αυτά είναι παραπάνω από το όριο (και δεν εννοώ του νόμου) ?
Ναι, απελευθέρωσε ψάρια ο Νάσος αλλά όπως λέει αυτά ήταν κάτι μουγκρια που βγάζουν σάλια και τον ενοχλούν!!!!
Συγνώμη αλλά έχω ένα γνωστό ερασιτέχνη/επαγγελματία που ελευθερώνει τις σπάθες γιατί δεν μπορεί να τις πουλήσει, μήπως νοιάζεται για την διατήρηση του θαλάσσιου πλούτου?
Ίδια άποψη έχουμε με τον Νάσο στα λόγια και όχι στις πράξεις !!!
Δεν το παίζω άγιος, όλοι έχουμε κάνει τα λάθη μας αλλά όταν δεν τα παραδέχεσαι τότε δεν μπορείς να αλλάξεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 12:17 #543 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ας πω και εγω τη γνωμη μου...
Πιστευω οτι η πηγη του ''κακου'' ηταν η σποντα που πεταξε ο Γιαννης για το οτι ''ποσο παει το κιλο''...
Μπορουσε να το θεσει αλλιως.Τωρα αν ο Θανασης εχει αγνες προθεσεις προς τη θαλασσα αυτο φαινεται απο οσους ειναι καιρο μεσα σε αυτο το φορουμ.Δεν προσπαθω να δικαιολογησω κανενα δικη μου οπτικη ουτε να κατηγορησω κανενα απλα λεω τα πραγματα απο τη δικη οπτικη γωνια.
Η τεχνικη που εφαρμοσε ο θανασης ηταν σωστη.Εριξε οσα αγκιστρια του επετρεπε ο νομος ,με μεγαλα αγκιστρια ,με μεγαλα δολωματα με στοχο να μην πιασει μικρα ψαρια.Θα μπορουσε να βγαλει ενα ψαρι,μπορει κανενα ,μπορει και τριπλασια απο οσα εβγαλε.Απο οσα επιασε κρατησε αυτα που νομιζε σωστα για αυτον και οσα δεν μπορουσε να σωσει.Δεν βλεπω κατι λαθος σε αυτο.Δεν ειδα πουθενα να λεει οτι τα ειναι σωστο να πιανει καποιος μικρα μαυρα.Θα μπορουσε καλλιστα να τα ποσταρει σε 3-4-5 ψαριες προφασιζομενος οτι επιασε ενα μαυρο τη φορα.Ειναι ξεκαθαρος ανθρωπος και αυτο φτανει.Εγω προσωπικα ειμαι κατα της απελευθερωσης αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση..(οποιος θελει το αναλυουμε).
Γιαννη και εσυ εχεις βγαλει μικρο μαυρο (μια στηρουλα αν θυμαμαι καλα) και πολλοι αλλοι ,ομως δεν σημαινει κατι αυτο.Ξερεις αν μπορουσες να το ελευθερωσεις ή οχι και αν αυτο που εκανες ειναι σωστο ή λαθος.
Η ουσια ειναι τι μυνηματα περναμε στους αλλους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 12:18 #544 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημερα κι απο μενα σε ολους.

Παρολο που ειμαι νεος στο σαιτ θα ηθελα κι εγω να πω καποια πραγματα σχετικα με το ολο θεμα. Αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση μεσα απο τα ποστ του Νασου, και ειδικοτερα εκεινου με τον ξιφια, ειναι οτι ενω στη συγκεκριμενη ψαρια (οπως και στην τελευταια) υπηρχαν ψαρια κατα πολυ αξιολογοτερα απο τον ξιφια και απο πλευρας ποιοτητας αλλα και τιμης δεν εγινε ο παραμικρος λογος για αυτα απο τον Νασο. Αυτο μου εδωσε εμενα προσωπικα να καταλαβω οτι ο ανθρωπος αυτος παει για ψαρεμα για την αδρεναλινη που του προσφερει η ολη διαδικασια κι οχι για το αποτελεσμα. Επισης μου εκανε εντυπωση οτι παρολο που οι περισσοτεροι απο δω μεσα ξερουμε τι δουλεια κανει και πως θα μπορουσε να εκμεταλλευτει τα αλιευματα, αυτος εστησε ενα τσιμπουσι στην πλατεια του χωριου οπου, απ οτι καταλαβα απο τα ποστ, εφαγε ολο το χωριο. Θα μου πειτε "πρεπει λοιπον για χαρη του φαγοποτιου να ξεκληρισουμε τη θαλασσα?". Οχι σε αυτο δεν συμφωνω ουτε εγω. Αυτο που θελω ομως να πω ειναι οτι το ποιον του οποιουδηποτε φαινεται, και ο Νασος οπως και ο φιλος Γιαννης εχουν δειξει σε μενα τουλαχιστον οτι ειναι ανθρωποι με ψαρευτικη παιδεια. Λαμβανοντας αυτο λοιπον υποψη πιστευω οτι σιγουρα υπαρχουν λογοι που ισως να μην εχουν αναφερθει ακομη, και δεν χρειαζεται κιολας να αναφερθουν - εδω δεν ειμαστε δικαστηριο να καταδικαζουμε τον οποιονδηποτε για τις ψαριες του χωρις να ειμαστε παροντες και να γνωριζουμε τις καταστασεις - που οι ψαριες αυτες ηταν πλουσιες και σε καποιους φανηκαν υπερβολικες.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Πάνος Δακίδης (Dakidis), Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 12:32 #545 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γιαννη απλα θα σου πω οτι τα μουγκρια και τιs Σμερνεs ειπε οτι απελευθερωσε για τουs λογουs που αναφερειs!Ηταν και άλλα ομωs,απλα δεν τα ειπε γιατι δεν υπηρχε λογοs να δειξει κατι!
Δεν εχω καμια διαθεση να υπεραπισω τον Νασο,μπορει να το κανει μονοs του!Το οτι εχει Επαγγελματικη Αδεια αυτο δεν κακο!Δεν ειναι ολοι οι Επαγγελματιεs το ιδιο!
Εδω λεμε τιs αποψειs μαs,αυτα που ειναι λαθοs αλλά και αυτα που ειναι σωστα,κατα τη γνωμη μαs παντα!
Πιστευειs κατα τη γνωμη σου οτι εχει κανει καποιο τρομερο λαθοs?Οπωs ειναι η γεννοκτονια,που ειναι το σοβαροτερο απο ολα τα ζητηματα!


ΥΓ-Θανο το να βαζει καποιοs <<μου αρεσει>> σε ενα ποστ δεν λεει κατι!Μη τα μπερδευειs! Ο Γιαννηs εβαλε <<μου αρεσει>> στο ποστ του Νασου!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 12:41 #546 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Γιαννη απλα θα σου πω οτι τα μουγκρια και τιs Σμερνεs ειπε οτι απελευθερωσε για τουs λογουs που αναφερειs!Ηταν και άλλα ομωs,απλα δεν τα ειπε γιατι δεν υπηρχε λογοs να δειξει κατι!
Δεν εχω καμια διαθεση να υπεραπισω τον Νασο,μπορει να το κανει μονοs του!Το οτι εχει Επαγγελματικη Αδεια αυτο δεν κακο!Δεν ειναι ολοι οι Επαγγελματιεs το ιδιο!
Εδω λεμε τιs αποψειs μαs,αυτα που ειναι λαθοs αλλά και αυτα που ειναι σωστα,κατα τη γνωμη μαs παντα!
Πιστευειs κατα τη γνωμη σου οτι εχει κανει καποιο τρομερο λαθοs?Οπωs ειναι η γεννοκτονια,που ειναι το σοβαροτερο απο ολα τα ζητηματα!


ΥΓ-Θανο το να βαζει καποιοs <<μου αρεσει>> σε ενα ποστ δεν λεει κατι!Μη τα μπερδευειs! Ο Γιαννηs εβαλε <<μου αρεσει>> στο ποστ του Νασου!

Δημητρη μου εγω αλλο καταλαβα,ομως δεν στεκομαι εκει γιατι αυτο δεν με ενοχλησε!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 13:05 #547 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλο ειναι να υπαρχουν αντιπαραθεσειs,με σωστο και κοσμιο τροπο,δειχνει υγεια!Δεν μπορουμε να εχουμε ολοι την ιδια αποψη για ενα ζητημα!Το θεμα ειναι οι αντιπαραθεσειs αυτεs να μαs βοηθουν να γινομαστε <<καλυτεροι>> ψαραδεs!Το καλυτεροι δεν σημαινει να πιανουμε ψαρια!!!Σε αυτο ειμαι σιγουροs οτι συμφωνει και ο Νασοs ο οποιοs ειπε απο τη πρωτη στιγμη οτι η αποψη του Γιαννη ειναι σεβαστη!!!
Θελω να πω και κατι τελευταιο,ο Νασοs ειχε 1 χρονο να πιασει ψαρια!Εκανε τωρα δυο ψαριεs καλεs μαζεμενεs!!!Σαs λεω και παλι οτι τα ψαρια ηταν περισσοτερα!Εχει σημασια αυτο...
Οπωs πολυ καλα ειπε ο Βασιληs τα βγαλανε στη ταβερνα του χωριου και εφαγε ολο το χωριο και οι τουριστεs!Αυτο και αν λεει πολλα!!!
Φυσικα και στον Γιαννη αξιζουν συγχαρητηρια γιατι και αυτοs προσπαθει για το καλυτερο.Αγαπαει τη θαλασσα και τον κοσμο τηs!Αυτο μπορω να το εγγυηθω και για τον Νασο!Για αυτο και ειπα οτι εχουν ουσιαστικα τιs ιδιεs αποψειs!
Να ειστε παντα καλα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 13:37 #548 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αρηηηηηηη εισαι εδω φιλε μου ?
θελω τις γνωσεις σου σε ενα θεμα που εγραψα εχθες σχετικα με τον ροφο,
συγκεκρημενα λοιπον ειχε στα βραγχια του πανω κατι πραγματα ασπρα στο μεγεθος του κεφαλιου του σπιρτου σαν σπυρια ρε παιδι μου κολλημενα πανω στα βραγχια κ οχι το ενα διπλα στο αλλο αλλα ειχαν αποστασεις κ μαλιτσα σε μεγαλο αριθμο ποσοτητας εννοω.
Το συζητησα λοιπον με καποιους επαγγελματιες ψαραδες κ η πιο σοβαρη απαντηση που ελαβα ηταν οτι μπορει να ηταν παρασιτα τα οποια του καθαριζουν τα βραγχια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
γνωριζεις το θεμα αυτο ? σου εχει τυχη να το δεις ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 13:46 #549 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Για μένα έχει τελειώσει το θέμα , ο καθένας ας κάνει αυτό που νομίζει εκείνος καλύτερο.
Έτσι και αλλιώς ο Νάσος τουλάχιστον στο τέλος της ημέρας μπορεί να γυρίσει και να πει στους συγχωριανούς του «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΙΑΜΕ» και να είναι αλήθεια ή δεν είναι???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 15:49 #550 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
λιγες ωρες αμα λειψω του βαζετε φωτια χαχαχα :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.313 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection