- Δημοσιεύσεις: 562
- Μου αρέσει που έλαβε 414
Αν ο ορφος ηταν μικρος Νασο (οποτε θυλυκος) χωρις να το εχω δει αυτο σε ορφο οποτε δεν ειμαι σιγουρος υπαρχει ενα ενδεχομενο να ηταν τα αβγα του ( αν ηταν και μεσα στη στομα του τοτε αυτα ηταν).Το εχω δει σε πολυ μεγαλη σκορπινα αυτο σε ορφο οχι.Τωρα ηταν κολλημενα εκει , ή τα ειχε στο στομα και απο την παλη τα ξερασε απ τα βραγχια τι να πω..ΝΑΣΟΣ έγραψε: Αρηηηηηηη εισαι εδω φιλε μου ?
θελω τις γνωσεις σου σε ενα θεμα που εγραψα εχθες σχετικα με τον ροφο,
συγκεκρημενα λοιπον ειχε στα βραγχια του πανω κατι πραγματα ασπρα στο μεγεθος του κεφαλιου του σπιρτου σαν σπυρια ρε παιδι μου κολλημενα πανω στα βραγχια κ οχι το ενα διπλα στο αλλο αλλα ειχαν αποστασεις κ μαλιτσα σε μεγαλο αριθμο ποσοτητας εννοω.
Το συζητησα λοιπον με καποιους επαγγελματιες ψαραδες κ η πιο σοβαρη απαντηση που ελαβα ηταν οτι μπορει να ηταν παρασιτα τα οποια του καθαριζουν τα βραγχια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
γνωριζεις το θεμα αυτο ? σου εχει τυχη να το δεις ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπερα Αρη μου!Ευχομαι να εισαι καλα!Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Εγω προσωπικα ειμαι κατα της απελευθερωσης αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση..(οποιος θελει το αναλυουμε).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημητρο εντος ολιγου θα τεκμηριωσω την αποψη μου για να εχουμε συζητηση να κανουμε στο τοπικ που παραθεσες και θα μου αρεσε αν συμμετεχες και εσυ.Οντως ειναι δυσκολο θεμα αλλα η συνεχεια εκει.Και εσυ να εισαι παντα καλα (πιο ωραια φωτο ηταν η προηγουμενη με τα παιδια σου, κακως την αλλαξεςΔημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:
Καλησπερα Αρη μου!Ευχομαι να εισαι καλα!Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Εγω προσωπικα ειμαι κατα της απελευθερωσης αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση..(οποιος θελει το αναλυουμε).
Πραγματικα φιλε εχει μεγαλο ενδιαφερον η αποψη σου αυτη!Θα ηθελα οταν και οποτε μπορειs να την ακουσω.Μπορειs αν θελειs να τη γραψειs εδω...www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...25&Itemid=240#159383
Και επειδη ενδεχεται να δημιουργησει αντιδρασειs παρακαλω οποιοs φιλοs θελει να πει την αποψη του χωριs να απανταει ειs βαροs του άλλου!
Σιγουρα ειναι ενα δυσκολο θεμα αλλά εδω στο psarema.gr θελουμε να ακουμε ολεs τιs αποψειs,ομορφα και ωραια!
Φιλια Αρη μου!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σιγουρα ηταν αποτυχημενος!Βεβαια αυτο δεν σημαινει απαραιτητα πως τα ψαρια εξαφανιστηκαν!Μπορει να ειναι ετσι,μπορει και οχι!Ισως επαιξαν ρολο οι καιρικες συνθηκες,η φαση του φεγγαριου,το δολωμα,ψαρευτικες δραστηριοτητες αλλων ψαραδων εκεινη την ημερα...κλπ κλπ!Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Παντωs για να αλλάξουμε λιγο το θεμα και να παμε στο τιτλο του τοπικ,περι αλιευτικων αποτελεσματων ο λογοs,παραγαδι με τοσα αγκιστρια σε τοπο που εχει ψαρια και αποτελεσμα δεκα δωδεκα ψαρια και καποια μουγκρια και σμερνεs θεωρειται <<ψαρευτικα>> επιτυχημενο?Ετσι για να κανουμε μια ωραια κουβεντουλα.Μιλαμε ανεξαρτητα απο το ειδοs του αλιευματοs!Κοιτωνταs μονο τη ποσοτητα!Δεν κοιταμε αν ηταν τα ψαρια ασπρα,μαυρα,κοκκινα ή το μεγεθοs τουs κλπ!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD