Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

29/06/2011 13:22 #491 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
λοιπον φιλε μου βασιλη θα προσπαθησω να γραψω εδω το ψαρεμα του σαββατοβραδου που ειχε σαν αποτελεσμα τον ξιφια πανω στο παραγαδι.
επειδη μου κανει ενα κολπο το κομπιουτερ κ οποτε γραφω μεγαλο κειμενο χανετε θα την σπασω σε ετυχη μην γραφω αδικα.
Λοιπον το σαββατο το βραδακι λιγο πρωτου σκοτεινιασει ξεκινησα κ καλαρισα ενα παραγαδι 11αρι γιατι τα 9αρια ειχα βαρεθει να τα νεταρω απο το ψαρεμα της προηγουμενης βραδυας κ περισσοτερο γιατι σκεφτομουνα τι να τον κανω μετα τον δολο αφου ηξερα οτι την κυριακη θαπεταγε τον καιρο.
Με αυτη την σκεψη λοιπον ξεκινησα το κλαρισμα μεσα στον κολπο του αρχαγγελου ξεκινοντας απο τον καβο κ ερχομενος παραλληλα με το χωριο στα βαθεια κ μετα πανω στα κομματια που κανουν σφυριδες

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 13:27 #492 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το βραδυ κατα της 11.30 πηγα μαζι με τον φιλο μου γιωργο επαγελματια ψαρα να παμε να το σηκωσουμε ξεκινοντας απο το πρωτο τσαμαδουρι αυτο που ειχα καλαρει πρωτο στην μυτη του καβου.
φτανοντας στο σημειο παρατηρησα οτι το τσαμαδουρι ηταν αρκετα κ σημαντικα πιο βαθεια απο εκει που το ειχα καλαρει , αλλα δεν εδωσα κ τοσο μεγαλη σημασια γιατι σκεφθηκα τι μπορει το ρεμα να το ειχε παρει η ακομα χειροτερα να μην ειχε πατωσει το τσαμαδουρι.
Λεβαρω το τσμαδουρι ωχ βασταει κατω , περιεργο σκεφθηκα κ τραβωντας συνεχεια κ με την βοηθεια της βαρκας το ξεμαγκωσα κ αρχισα να λεβαρω , στα πρωτα αγκιστρια νασου κ ενα φαγκροπουλο.
καλα ξεκινησαμε λεω κ συνεχιζω να σηκωνω.
μετα απο λιγο κ εκει που μου εβαζε ενα τσιγαρο στο στομα ο γιωργος ακουμε κ οι δυο ενα δυνατο σπλας κ ο θορυβος να ερχτε αποτην πλωρη κ λιγο πιο περα.
Το ακουσες ρε συ μου λεει ο γιωργος, ναι του λεω , τι ηταν αυτο, λες να ηταν κανενας ξιφιας ? κ βαλαμε τα γελια κ συνεχισαμε.
το περιεργο ηταν οτι ξαφνικα το παραγαδι ερχοτανε λες κ ηταν στο αφρο χωρις ζορι χωρις τπτ.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 13:32 #493 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
νασο πολυ σε ζηλευω φιλε μου. :yahoo: δεν το κρυβω!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 13:34 #494 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
κ τοτε ξαφνικα εγινε το κακο κ εκει που σηκωνα απο την δεξια μπαντα της βαρκας ακουμε ενα θορυβο κ ριχνοντας τον προβολεα να τος που πεταχτηκε εξω απο το νερο στα δεκα μετρα περιπου κοντα μας.παγωσαμε κ αμεσως σκεφθηκα οχι ρε πουστη μου δεν εχω γαντζο στην βαρκα κ τωρα ?
Γιωργο δωσε μου γρηγορα δυο τσμαδουρια μεγαλα του λεω κ δεστα μεταξυ τους.
τα περνω κ κοβω το παραγαδι κ τα δενω πανω του κ τα πετω ξανα στην θαλασσα.
Αμεσως καργαρω την μηχανη κ μεσα για το λιμανι να παρουμε γανζτο με την αδρεναλινη να τρεχει σιφουνας στις φλεβες μας.
περνουεμ τον γανζτο απο το καικι κ φουλ γιατο αμεσως επομενο τσαμαδουρι απο αυτο που αφησαμε στο νερο.
φτανοντας το περνω στην βαρκα κοβω το παραγαδι κ δενω την μια ακρη στο τσαμαδουρι κ το ξαναπετω μεσα στο νερο κ την αλλη ακρη αρχιζω να λεβαρω το παραγαδι.
Αυτο που εκανα πρωτα απ ολα ηταν τα παραμαλα που ερχοντουσαν πανω τα εκοβα για να μην εχουμε τπτ ατυχηματα μετα οταν θα αρχιζε η μαχη κ το τραβε με να σε τραβω.
Χωρις βαρις χωρις βαστηγματα κατω ερχετε ενα ροφος ο οποιος ειχε διπλωσει την ουρα προς το κεφαλι κ ερχοτανε κυρια πανω.
Γυρναει ο γιρωγος κ μου λεει" οπου γαμος κ γιροτη κ η βασιλω μεσα " κ πεθαναμε στα γελια περισοσοτερο απο την αδρεναλινη κ την ανυπομονησια στο να φτασουμε στο ψαρι κ στο τι θα γινει διοτι ολα επαιζαν απο το να το παρουμε εως να το χασουμε.......

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 13:46 - 29/06/2011 15:07 #495 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σορυ για το συνεχες κοψιμο φοβαμε μην γραφω αδικα.
με τα πολλα να μην πολυλογω φτανουμε στο ψαρι που αρχισαμε να το βλεπουε κ να εχουεμ τον προβολεα συνεχεια πανω του.
Σβηνω την μηχανη για να μην ταραζω τοψαρι περισοτερο απ οτι ηταν ηδη φρικαρισμενο κ αρχιζω να μαζευω.
Αυτο εκανε το εξης πηγαινε απο την δεξια παντα στην αριστερα κανοντας ενα σχεδον ολοκληρο κυκλο οσο προφανως του επετρεπαν τα μποσικα.
κ τοτε εγινε το κακο ηρθε ο μπαγασας με την μυτη κατα πανω μας προς την πρυμνη της βαρκας κ περασε απο κατω κουβαλωντς ενα ματσο απο μπλεγμενο παραγαδι .
αποτελεσμα τα κουλουρωσε στην προπελα.
το τι χρησοπαναγιες κ μπινελικι επεσε δεν λεγετε .
ευτηχως που ειχα τοιν γιωργο μαζι κ κρατωντας εγω την ακρη αυτος με τον γαντζο προσπαθησε να μας ελευθερωσει.
χαμος κ με ατ πολα τα καταφερε ενω το ψαρι συνεχισ εαυτο το δεξια αριστερα κ κανοντας δυνατα χτυπηματα στην επιφανεια της θαλασας με την ουρα του.
περιτο να σας πω οτι ολη αυτη την ωρα που ειμασταν με σβηστη την μηχανη μας πηγαινε την βολτα μας τσαβωντας μας .
συνεχεια λεβα εγω κ εκει που τον κοντραριζα αξαφνα εκανε δυνατο κεφαλικ παραταγα το παραγαδι απο τα χερια μου μην με κοψει, κ μολις ηρεμουσε το τραβηγμα του ξανα εγω μαζευα συνεχεια με την ελπιδα καποια στιγμη να σταματησει να κανει κεφαλια να κουραστει ο μπαγασς κ να παραδοθει βαζοντας το κεφαλι προς τα πανω.
με τα πολλα τον χανω κ ρωταω τον γιρωγη που ειναι ρε το ψαρι το εχασα ? εδω ειναι απο την μερια μου λεει ο γιωργος κ ερχετε προς τα σενα τωρα.
τον βλεπω κ μαζευω κ ξαφνικα βλεπω το παραθυρο της ευκαιρειας που ζηταγα για να τον παρω.
ειχε βαλει την μυτη προς τα πανω, αυτο ειναι λεω γιωργη ελα απο εδω με τον γαντζο το εχουεμ το ψαρι κ συνεχιζω να μαζευω τωαρ που ερχοτανε ευκολος.
το ψαρι ηρθε στην παντα της βαρκας κ με μια επιτηδεια βολη με τον γαντζο ο γιωργος τον καρφωνει στην καρδια κατω απο το θωρακικο κ διππλα στο κεφαλι.
Βαζοντας στα γρηγορ τα γαντια κ αφου μου τον εφερ διπλα ακριβως στην βαρκα τον αρπαζω απο την μυτη κ με μια συγχρονισμενη προσπαθεια τον φεραμε πανω στην βαρκα αλλα ποτε δεν αφησα την μυτα απο τα χερια μου ακοαμ κ οταν ηρθε πανω.
εριξα το βαρος μου πανω του κ με το δεξι μου χερι κ το σωμα μου πανω του τον αφησα κ ξεψυχησε κοιτωντας τον κ κοιτωντας με με το τεραστιο γαλαζιο ματι του .




αναψαμε ενα τσιγαρο κ αφου ηρεμησαμε συνεχισαμε να σηκωνουεμ το παραγαδι που μας επιφυλασαε ακομα μια σφυριδα , μια στειρα ενα λυθρινι ενα σαργο κ ενα χανο
ετσι ελειξε ενα απιστευτο ψαρεμα .

νασος

TIGHT LINES
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS ), constantin, Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 13:50 - 29/06/2011 14:51 #496 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το ψαρι πρπει να πιαστηκε κατα την ωρα του καλαρισματος κ καταφεραμε να το παρουμε διοτι οταν πιαστηκε στην προσπαθεια του να ξεφυγει πιαστηκε η μανα του παραγαδιου στο δεξι του μαγουλο το οποιο κ σκιστηκε σχεδον ως το στομα του.
θα το δειτε αυτο στην φωτο που ειναι μονο το κεφαλι του, ενα τεραστιο σχισιμο,
ευτηχως διοτι αν ηταν πιασμενος μονο απο το αγκιστρι θα σχιζοτανε κ θα εφευγε το ψαρι.
προφανως εγραφε το ονομα μου πανω για αυτο κ ηρθε κ μας προσφερε ενα απιστευτο τσιμπουσι πινοντας κρασι στην πλατεια ου χωριου κ αφηγωντας στους υπολοιπους την ολη ιστορια



TIGHT LINES
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Χρήστος Κονταξάκης (chrispic), Αρης ( ARKAlOS ), Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 14:05 #497 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωρε μανα μου!!! :shok:
μπραβο σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 14:15 #498 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ετσι ειναι κ στα δικα μου μερη γρηγορη.
Την μια μερα που επεστρεφα γιατι ειχα παει πρωι πρωι να βρω ενα κομματι του παραγαδιου που ειχα χασει την νυχτα ειδα τεραστια κοπαδια απο καλογριες καλοαναθρεμενες, οτι πρπει δλδ για ζωντανο για συναγριδες.
επισης στο καρτερι ( νταλιανη ) που ειναι στειμενο στον κολπο περνουν πολλα τοννοειδη - παλαμιδες.
την περασμενη εβδομαδα εκανε το νταλιανη 500 κιλα παλαμιδα μεσα σε μια μερα.
Το οτι δεν δουλεψε φετος η τρατα στον κολπο ειχε σαν αποτελεσμα να εχει γεμισει ψιλο οπως μαριδα , αθερινα κλπ.
Αυτος ειναι κ ο λογος που βλεπουμε πρωινα κ απογευματα σε διαφορα σημεια του κολπου η θαλασσα να βρααζει απο το τσιμπουσι που κανουν τα κυνηγιαρικα.
Ζαργανεςδεν εχουμε δει ακομα η καλυτερα οσες εχω δει ειναι στο μεγεθος του μπικ στιλου.
πιστευω οτι η φετινη χρονια σε οτι εχει να κανει με τα κυνηγιαρικα κ ειδικα με του κυνηγους θαναι καλη.
Ο παπους μου ο συγχωρεμενος επαγγελματιας ψαρας ελεγε δυο χρονιες κακες η επομενη θαναι χρυσαφι.
Δυο χρονιες δεν εχουν φανει φετος ειναι η τριτη θα δουμε.
εκτος αν παλι το γρι γρι " Μαρια " τους ξεκληρησει οπως τα προηγουμενα χρονια που εκανε 2 τοννους την βραδυα κυνηγους κ μαλιστα μικρα ψαρακια του κιλου.
θα δουμε κ θα πουμε.
να τα λεμε κ να ανταλασουμε αυτα που βλεπουμε εκαστος φιλε μου

νασος


Όσων αφορά τους κυνηγούς Νάσο και στα δικά μου μέρη οι δύο προηγούμενες χρονιές δεν ήταν καλές.Ελπίζουμε η φετινή να είναι γιατί είναι ψάρι που το γουστάρω πολύ αν και παρεξηγημένο από πολλούς!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 14:23 - 29/06/2011 14:24 #499 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
συμφωνω γρηγορη κ εγω γουσταρω πολυ να τους ψαρευω κ εχω την ευτηχια , ο δημητρης κουζουπης ξερει γιατι εχει δει το σπιτι μου που ειναι , να τους ψαρευω ακριβως μπροστα απο το σπιτι μου με καρουλες κ ζαργανα.
πιστευω οτι ειναι απο τα ψαρεματα που κ συναρπαζουν κ ψαρακια καλα κ γερα περνεις κ για μενα ειναι κ νοστιμο ψητο με λαδολεμονο, αρκει να μην το στεγνωσεις το ψαρι, κ γενικα αφηνει τον ερασιτεχνη ψαρα ευχαρηστημενο κ γεματο κ καλημενο ψαρευτικα .
Ασε που κατα τον νοεμβριο εχεις να κανεςι πλεον με δυνατους κ μεγαλους αντιπαλους κ το ψαρεμα τους αποκτα αλλη μορφη αφου εχεις να κανεις με 3 - 4 κιλα ψαρια +.....

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Spartan (Γρηγόρης), Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 15:12 #500 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πραγματικα αξιζε τον κοπο η αναμονη... Κι αν θες τη γνωμη μου, συγκεντρωσε το κειμενο σου που ειναι πολυ ωραια δοσμενο και ενωσε το και βαλτο στα αρθρα του παραγαδιου να το δουνε κι αλλοι γιατι πραγματικα αξιζει...

:good: :good: :good: :good: :good: :good:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.288 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection