Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

06/06/2011 20:07 #461 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τάσο προφανώς και δε μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον ο οποίος αφήνει ψάρια,ότι ψάρια και αν είναι αυτά έτσι? :lol2:

Κι εγώ στο παρελθόν έχω κάνει λάθη.Δεν το κρίβω.Όμως,εδώ και χρόνια έχω υιοθετήσει έναν νέο τρόπο σκέψης όσων αφορά το ψάρεμα.Και πιστεύω πως και πολλά άλλα μέλη μέσα από το σάιτ σκέφτονται με τον ανάλογο τρόπο.Παν μέτρον άριστον!Αυτό το σοφό ρητό πρέπει να το εφαρμόζουμε στο ψάρεμά μας.Προσέχουμε για να έχουμε!Προσωπικά όταν πηγαίνω για ψάρεμα και βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να έχω βγάλει και κάποιο καλό ψαράκι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και δεν ζητάω τίποτα παραπάνω!
Το χειμώνα μία μέρα έτυχα σ' ένα πολύ μεγάλο κοπάδι από μανάλια 1-1,5 kg.Αυτά τρώνε σαν δαιμονισμένα στους πλάνους.Θα μπορούσα να είχα βγάλει πάνω από 20 κομμάτια.Ποιος ο λόγος να το κάνω???Άδοξη δόξα είναι.Πήρα 2 γύρω στο 1,5 kg κι έφυγα,άλλαξα σημείο.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Πάνος Δακίδης (Dakidis), ΘΑΝΟΣ, tassos fotiadis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 20:15 - 06/06/2011 22:31 #462 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν το εχω καν σκεφτει αυτο που λεs Τασο γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο να πιασω ροφο με τον τροπο που ψαρευω!Ο Γρηγορηs δεν ξερω αν εχει πιασει αλλά το μονο σιγουρο ειναι οτι μια μερα θα τον πιασει και θα ειναι και μεγαλοs!
Δεν μπορω λοιπον να σου απαντησω σε αυτο γιατι απλα θα σου πω ψεματα!Ξερω καποιο παλιο μελοs εδω που και 300 κιλα να ηταν ο ροφοs θα τον αφηνε να φυγει!Και ο Γρηγορηs τον ξερει!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 12:27 #463 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Kαλημερα

Κι εγω συμφωνω με τη λογικη του Γρηγορη κι εχω κανει στο παρελθον εγκληματα πιο πολυ λογω αγνοιας παρα ηθελημενα. Το κακο ειναι οτι εχω συναντησει πολλες φορες την εξης λογικη και θα ηθελα τα σχολια σας πανω σ'αυτο. Λενε λοιπον πολλοι ερασιτεχνες οτι για ποιο λογο να αφησω κατι που επιασα, μηπως δεν θα το πιασει αλλος και ειδικα ο επαγγελματιας που κανει εγκληματα? Γιατι τωρα που μου "εφεξε" να μην το εκμεταλλευτω, ποσες φορες θα ξαναγινει? Αν δηλαδη για να ερθω στο παραδειγμα του Τασου πιασω εναν 20 κιλο ροφο και τον αφησω ποιος μου λεει οτι ο επαγγελματιας που θα περασει μετα δεν θα τον πιασει ασχετως με τη ζημια που θα κανει στον τοπο. Νομιζω καταλαβαινετε τι θελω να πω και περιμενω τα σχολια σας...

ΥΓ Το οτι παραθετω τη συγκεκριμενη λογικη για προβληματισμο δε σημαινει οτι την ασπαζομαι κιολας...

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 14:14 #464 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Βασιλη γεια σου καταρχην,
τωρα σε οτι αφορα τον προβληματισμο - διλημα που αναφερεις εχω να πω το εξης :
το θεμα ειναι ηθικο κ εχει να κανει με την λογικη κ την παιδεια του καθενος,
δεν εχει απολυτως καμμια σημασια το τι θα κανει καποιος αλλος , αλλα το τι κανεςι εσυ κ το πως θα πεσεις το βραδυ για υπνο.
Ειναι ακριβως σαν να σου λεει καποιος ρε συ ο απεναντι κοσμηματωπολης αφηνει το χρηματοκιβωτιο του ανοιχτο καθε βραδυ, δεν εχει συναγερμο ασε που ειναι κουφος κ μαμαει στο υπογειο την υπαλληλο, οποτε αν παμε να παρουμε τα πραγματα στο χρηματοκιβωτιο δεν θα μας καταλαβει κανενας κ θα φυγουμε κυριοι κ μαλιστα δεν θα τρεχει τπτ γιατι θα φοβατε μην τον παρει χαμπαρι η γυναικα του.
Εσυ θα πας να βαλεςι το χερι σου στο μελι κ ας εχεις την τραπεζα να σε κυνηγαει για τα δανεια κ τις πιστωτικες.
θα πας ? θα αρπαξεις τα φραγκα ? τι θα κανεις ΕΣΥ ?
οσο κ να λαικευετε αυτο που λεω ειναι στην ιδια βαση το θεμα δεν ειναι το τι θα κανει καποιος αλλος αλλα το τι θα κανεις ΕΣΥ αυτο ειναι που εει σημασια κ αυτο ειναι που σε διαφοροποιει απο ολους τους αλλους.
Τωρα αν η τυχη του ψαριου ειναι τετοια ετσι ωστε να καταληξει σε ενα αλλον ψαρα τοτε ας εχει τον προβληματισμο ο αλλος ψαρας , εσυ ομως θα ξερεις οτι εχεις κανει αυτο που πρπει να κανεις, αυτο που σε εμαθαν οι γονεςι σου να κανεις ( φυσικα οχι για το ψαρι αλλα τις αρχες κ την λογικη της σκεψης σου πανω στην οποια σε μεγαλωσαν ) κ θα νοιωθεις περηφανος για σενα αλλα κ ησυχος πως νικησες τον διαολο ακομα μια φορα κ ξερεις να χαλιναγωγισε κ να κρατας τα ΟΡΙΑ.
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ?

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 14:54 #465 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Βασιλη γεια σου καταρχην,
τωρα σε οτι αφορα τον προβληματισμο - διλημα που αναφερεις εχω να πω το εξης :
το θεμα ειναι ηθικο κ εχει να κανει με την λογικη κ την παιδεια του καθενος,
δεν εχει απολυτως καμμια σημασια το τι θα κανει καποιος αλλος , αλλα το τι κανεςι εσυ κ το πως θα πεσεις το βραδυ για υπνο.
Ειναι ακριβως σαν να σου λεει καποιος ρε συ ο απεναντι κοσμηματωπολης αφηνει το χρηματοκιβωτιο του ανοιχτο καθε βραδυ, δεν εχει συναγερμο ασε που ειναι κουφος κ μαμαει στο υπογειο την υπαλληλο, οποτε αν παμε να παρουμε τα πραγματα στο χρηματοκιβωτιο δεν θα μας καταλαβει κανενας κ θα φυγουμε κυριοι κ μαλιστα δεν θα τρεχει τπτ γιατι θα φοβατε μην τον παρει χαμπαρι η γυναικα του.
Εσυ θα πας να βαλεςι το χερι σου στο μελι κ ας εχεις την τραπεζα να σε κυνηγαει για τα δανεια κ τις πιστωτικες.
θα πας ? θα αρπαξεις τα φραγκα ? τι θα κανεις ΕΣΥ ?
οσο κ να λαικευετε αυτο που λεω ειναι στην ιδια βαση το θεμα δεν ειναι το τι θα κανει καποιος αλλος αλλα το τι θα κανεις ΕΣΥ αυτο ειναι που εει σημασια κ αυτο ειναι που σε διαφοροποιει απο ολους τους αλλους.
Τωρα αν η τυχη του ψαριου ειναι τετοια ετσι ωστε να καταληξει σε ενα αλλον ψαρα τοτε ας εχει τον προβληματισμο ο αλλος ψαρας , εσυ ομως θα ξερεις οτι εχεις κανει αυτο που πρπει να κανεις, αυτο που σε εμαθαν οι γονεςι σου να κανεις ( φυσικα οχι για το ψαρι αλλα τις αρχες κ την λογικη της σκεψης σου πανω στην οποια σε μεγαλωσαν ) κ θα νοιωθεις περηφανος για σενα αλλα κ ησυχος πως νικησες τον διαολο ακομα μια φορα κ ξερεις να χαλιναγωγισε κ να κρατας τα ΟΡΙΑ.
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ?

νασος

Τι να πω;ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ!!!! :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 15:15 - 07/06/2011 15:19 #466 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συμφωνω απολυτα με αυτα που λες και θα σου φερω κι αλλο ενα παραδειγμα. Τις προαλλες μιλουσα με εναν φιλο και μου ανεφερε πως ηταν ετοιμος να παει για ψαρεμα και συγκεκριμενα για μαγιατικα. Εμαθε ομως οτι τον ψαροτοπο του οπου και εμφανιζονται αυτη την εποχη τον γαζωσανε με γρι γρι και σηκωσανε 3 τονους μαγιατικα. Τα συγκεκριμενα κοπαδια μαλιστα οπως μου ειπε αποτελουνταν απο ψαρια των 10 κιλων περιπου αρα σηκωσανε 3000 ψαρια (να τα κανουνε τι????). Οποτε μου λεει τι να παω να κανω μετα εγω?

Αυτον τον ανθρωπο λοιπον αμα του λαχει και σηκωσει 3 μαγιατικα αντι για 1 την επομενη φορα που θα παει για ψαρεμα (ξερω οτι δεν θα το κανει αλλα λεμε) μπορω να τον κακολογησω? Οι επαγγελματιες καταστρεψανε τον τοπο του και πιστευω θα το κανουν καθε χρονο μεχρι που να μη μεινει λεπι. Αυτο λοιπον που θελω να πω ειναι οτι τελικα οι ερασιτεχνες εχουνε πραγματικα αλλη παιδεια κι ας μη ζουνε απο αυτο, αυτοι που ζουνε και θα πρεπε να το σεβονται δεν το υπολογιζουν καθολου... Γι αυτο κι αν καποιες φορες ξεφευγουνε (αρκει να ειναι σε λογικα πλαισια) δεν νομιζω οτι τελικα μπορουν να κανουν τη ζημια που κανουν οι αλλοι

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 15:53 #467 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Βασιλη μου,κανε το καλο και ριξτο στο γυαλο...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 16:03 - 07/06/2011 16:04 #468 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καταχην καλησπερα.Η αληθεια παντα ειναι στην μεση.Απο την μια ξερεις τι ειναι το σωστο και τι πρεπει να κανεις και απο την αλλη αισθανεσαι και λιγο αυνανας οταν βλεπεις αυτα που κανουνε οι επαγγαιλματιες.Η λυση ειναι στα χερια μας ομως παλι και μιλαω σαν καταναλωτες.Αν αποκτησουμε την απαιτουμενη παιδια και δεν αγοραζουμε αυτα που πρεπει να γυριζουνε στην θαλασσα τοτε και οι επαγγαιλματιες θα σταματησουνε να τα ψαρευουνε.Εδω ομως θα πρεπει να λαβει μετρα και πανω απο ολα να τα εφαρμοζει το ιδιο το κρατος.Στην Ελλαδα ομως που ειμαστε η μονη αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους για τι κρατος να μιλησουμε και για τι παιδεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 12:48 #469 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νασο και εγω θελω να ανεβω σε διασταση σε παραμμαλο.Φοβαμε ομως οτι αν σκαλωσει κατω το παραμμαλο πραγμα πολυ πιθανο στο τοπο που ψαρευω θα μεινει το παραγαδι κατω.Νασο μακαρι καποια στιγμη να μπορεσουμε να καλαρουμε παρεα στο μερος που σου λεω.Θα εκπλαγεις ευχαριστα απο ποιοτητα αλλα και ποσοτητα ψαριων.Ολα αυτα γιατι πολυ απλα δυχτι εκει δεν μπαινει ουτε απο ερασιτεχνη ουτε απο επαγκαιλματια.Χωρια που το βαθος ειναι απαγορευτικο ακομα και με μπουκαλες να κατεβει καποιος.Οποτε οπως καταλαβαινεις μονο με παραγαδι και με καθετες δεν χαλαει ο τοπος εκτος και αν κανενας μπαγλαμας αφησει κατω παραγαδι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 12:48 #470 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συνεχιστε εδω Νασο μου!Δεν σβηνω κατι,αξιζει ομωs να δουν τα ψαρια αυτα τα θηρια και αν μιλαμε ο άλλοs δεν θα δει οτι υπαρχουν αποτελεσματα!
Ευχαριστω,φιλια!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.336 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection