Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

01/04/2011 14:38 #421 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?

Ευχομαι και πιστευω οτι ο λογοs ειναι επειδη δεν πηγαινουν αρκετεs φορεs οι φιλοι για ψαρεμα τον Χειμωνα!Κρινω και απο τον εαυτο μου που ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να παω Χειμωνα!!! Βεβαια μη ξεχναμε οτι καθε περυσι και καλυτερα απο αλιευματα!Θα δειξει απο εδω και περα...Ελπιζω να μην εχουν εξαφανιστει τα ψαρια!Η μεγαλη μειωση των αλιευματων παντωs ειναι γεγονοs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 15:30 #422 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

pkatsifara έγραψε: Μουρμουρα ειναι!!!
Ντυμενη μασκαρας  :dance3: :dance3: :dance3:


τι κανεις παυλο ? χαθηκαμε ρε γαμωτο με τις δουλειες κ τις υποχρεωσεις , ολα καλα ?


νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 15:34 #423 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Παιδιά είπα πως είχα σκεφτεί να μην ξαναποστάρω όχι πως δε θα ξαναποστάρω!!!
Βασίλη έχουμε μιλήσει μεταξύ μας κι έχουμε ξεκαθαρίσει το θέμα περί καυγάδων.Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?


Αφου δεν παμε για ψαρεμα βρε γρηγορη τι να ποσταρουμε ατ δακτυλα μας η τις γαριδες ? χμμμμμ λλες να βαλω καναδυο κιλα Νο ο 0 κ να κοκορευομε οτι ειμαι μεγαλος γαριδοψαρας ? η κανα αστακο ? μουβαλε ςιδεες τωρα

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 11:14 #424 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Παιδιά είπα πως είχα σκεφτεί να μην ξαναποστάρω όχι πως δε θα ξαναποστάρω!!!
Βασίλη έχουμε μιλήσει μεταξύ μας κι έχουμε ξεκαθαρίσει το θέμα περί καυγάδων.Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?


Γεια σου ρε Γρηγόρη!
Ψαρεύω τακτικότατα και όλες τις εποχές, αυτό δεν σημαίνει ότι θα ανεβάζω και συνέχεια photos, θα είναι και πρόκληση για τους...άψαρους!!! :dance2: :dance3:
Άσε που είναι και θέμα...διάθεσης-έμπνευσης ε? :bye:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2011 15:46 #425 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: Κουζούπηηηηηηηη

Σαs ευχαριστω πολυ αλλά αυτο το Σαββατοκυριακο δεν θα μπορεσω!!!Δεν πειραζει,κανονιστε να πατε εσειs και θα μου πειτε αποτελεσματα!Νασοοοοο η χαρα του ψαρα ειναι ο Μενιδιατηs!!!Θα περασειs τελεια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2011 16:42 #426 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:

Μενιδιάτης έγραψε: Κουζούπηηηηηηηη

η χαρα του ψαρα ειναι ο Μενιδιατηs!!!

:suicide2:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κυριακος (mask24)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2011 16:23 #427 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα

Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2011 16:37 - 04/05/2011 16:37 #428 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα

Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!

Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2011 18:40 #429 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα

Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!

Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!



βρε ση φοβασε μην παω εγω και τις βγαλω για αυτο πας καθε μερα

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Μπραβο φιλαρακι παντα τετοια :thank_you2: :thank_you2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2011 19:38 #430 από ΓΙΩΡΓΟΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα

Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!

Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!



βρε ση φοβασε μην παω εγω και τις βγαλω για αυτο πας καθε μερα

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Μπραβο φιλαρακι παντα τετοια :thank_you2: :thank_you2:




τσελ δεν ξερω τι λες εσυ αλλα εγω μαθηματα μονο απο ον Θανο πλεον.... Μπραβο φιλαράκι!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.281 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection