- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
Κάτι έχει ακουστεί ότι κοντά στο καλοκαίρι μπορεί να αφαιρεθεί ο επιπλέον φόρος στην βενζίνη κι έτσι να μειωθεί η τιμή της κατά 30 λεπτά μέσο όρο.Δε ξέρω κατά πόσο ισχύουν αυτά βέβαια.Αλλά..μακάρι να' ναι αλήθεια!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
η ζαργάνα τηγανίζεται.
Τη δολώνεις ζωντανή, μόλις την πιάσεις, ειδάλλως... στην κοιλιά σου.
οι ζαργανες αμα την γλυτωσουν απο τα καθε λογης κυνηγιαρικα συνεχιζουν την ζωη του κ μεγαλωνουν, μαλιστα φτανουν σε πολυ μεγαλα μεγεθη κ τις ονομαζουμε βασιλικες ζαργανες που το βαρος τους μπορει να ξεπερασει κ τα 2+ κιλα, πιο μεγαλες κ απο μεγαλους λουτσους, μαλιστα σε αυτα τα μεγεθη εχουν κ λιγοτερους θηρευτες κ για αυτο μεγαλωνουν ελευθερα .
Τωρα αν ηταν σε κανονικο μεγεθος θα ειχε αργησει να γενησει η μαμα ζαργανα κ θα ηταν αργοπορημενη κ για αυτο
αυτη την εποχη σε αυτο το μεγεθος.
δεν μπορω να σκεφθω κατι αλλο.
νασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Περιμενα αρκετο καιρο να ερθει μια καλη ημερα να σπιναρο!
Σημερα ηταν αρκετα ιδανικος καιρος με δυνατη βροχη και 5νταρι φατσα καιρο!
Ετσι το μεσημερι επιστρατευσα 2 σπινοκαλαμα,ενα 10-40 και ενα 6-29.
Το βαρυ το ειχα για μπομπαρδα με σιλικονες,και το dropshot το δουλεψα σε τεχνιτα μεσα στο οριο του.
Ετσι αρχισα με μπομπαρδα και σιλικονες,οπου και βγεικαν αρκετοι σουγιαδες,που επεστρεψαν πισω να φοναχουν τους γονεις τους
Πραγματικα οι γονεις δεν θελανε σιλικονες και επιθυμουσαν τεχνιτα με σαλαγκιες.
Οι οροι αντισταφηκαν και το πρωτο μεγαλουτσικο μελος της Οικογενειας ειρθε με αρκετη αντισταση εξω
Το μεγαλο μελος της Οικογενειας ειρθε μετα απο 10 λεπτα χωρις παρα πολυ αντισταση!
Δεν καταλαβε απο που του ειρθε μιας και ηταν στους 30 το πολυ ποντους νερο και στην ακρη.
Ετσι ειρθε και αυτο στο ψυγειο μου
Μετα απο λιγο μπερδεψε η πετονια στην κορυφη,με αποτελεσμα να χασω το ψαρακι,και να ξεκολλυσω το δαχτυλιδι της κορυφης.Οποτε το ψαρεμα σταματησε εκει.
Το ραντεβου θα ειναι για αυριο ξανα,γιατι τετοιες ημερες ερχωνται αρκετα δυσκολα στα μεροι μουκαι τις περιμενω πραγματικα!
Το μικρο 950 γρ.
το μεγαλο 3.040
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ωχ Ηλια αν ερθει ο Γρηγορηs ειναι ικανοs να ψαρεψει μεχρι και τον φαρο!Δεν αφηνει τιποτα...Πράγματι,μου 'χουν λείψει τα μέρη αυτά!
Κατάλαβα,ο γνωστός πανικός θα γίνεται!![]()
Σκέφτομαι κάποια στιγμή να έρθω για καμιά μονοήμερη.Όταν το κανονήσω θα σε ειδοποιήσω άμα είναι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συνεχιστε εδω τιs αποψειs σαs για το τοπικ Καθημερινεs και αποτελεσματα!Ευχαριστω!!!Στη δεύτερη φωτό των κόκκινων, το ραχιαίο αγκάθι φαίνεται να είναι μεγάλο. Είναι μεγάλο; Αν ναι, τότε (νομίζω) είναι φαγγρόπουλο, που σημαίνει ότι... θέλεις μάλωμα.
Θα μας πούν τα εμπειρότερα μάτια. Εγώ με τα κόκκινα (γενικά) έχω τσακωθεί
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD