- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αγαπημενε μου Μπαμπη, ενταξει ο Γρηγορηs.Ο Δημητρηs(pinco) ομωs δεν θα καταλαβεs οτι πιανει <<δρακουs>>!!!Παραμυθια λεει φιλε μου!!!Θα μας τρελάνετε! Παιδιά, η τελευταία μάχη που έδωσα ήταν με έναν ... σπάρο 200 γραμμαρίων! Θα πάθω εγκεφαλικό με αυτά που ποστάρετε! Μην τα ανεβάζετε αυτά τα θηρία, θα με κάνετε να κόψω το ψάρεμα!
Πλάκα κάνω, έτσι; Μπράβο σας! Πάντε τέτοια!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη![]()
![]()
..... χιχιχιχι
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε Αρη,ο Γιαννηs εννοει οτι ο Γρηγορηs ειναι τυχεροs που μενει κοντα στη θαλασσα και μπορει να πηγαινει συχνα για ψαρεμα και οχι οτι ειναι τυχεροs στα ψαρεματα του!Βεβαια και η τυχη χρειαζεται!!Αν και απο οτι ξερω δεν ισχυει αυτο μιαs και ο Γρηγορηs ειναι Αργυρουπολη και η βαρκα ειναι στο Ναυπλιο!Γραφει πολλα χιλιομετρα για να παει δηλαδη!!!
Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη![]()
![]()
..... χιχιχιχι
Τα αγαθα κοποις κτωνται....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φίλε Δημήτρη και εγώ μένω Βύρωνα και την βάρκα μου την έχω Επίδαυρο αλλά δυστυχώς πάω για ψάρεμα μόνο ΣΚ και όταν ο καιρός είναι καλός (όλη μέρα στο meteo είμαι)!!!! Γι΄ αυτό σου λέω είναι κ@λ@β@ρδ@ς ο Γρηγόρης μας !!!!!
Φιλε Αρη,ο Γιαννηs εννοει οτι ο Γρηγορηs ειναι τυχεροs που μενει κοντα στη θαλασσα και μπορει να πηγαινει συχνα για ψαρεμα και οχι οτι ειναι τυχεροs στα ψαρεματα του!Βεβαια και η τυχη χρειαζεται!!Αν και απο οτι ξερω δεν ισχυει αυτο μιαs και ο Γρηγορηs ειναι Αργυρουπολη και η βαρκα ειναι στο Ναυπλιο!Γραφει πολλα χιλιομετρα για να παει δηλαδη!!!
Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη![]()
![]()
..... χιχιχιχι
Τα αγαθα κοποις κτωνται....
Φιλια Αρη μου!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μια χαρά άντε να κανονίσουμε και κανα καφεδάκι όταν ανέβεις προς τα πάνω.Στην αγορα του Βυρωνα!Φυσικα και γνωριζω φιλε Γιαννη!4-5 στενα προs το ταπητουργειο μενει ο πατεραs μου!Εκει στη γειτονια σου μεγαλωσα φιλε!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD