Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

08/09/2011 13:20 #601 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο αντωνη για τις ομορφες κυριες σου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2011 20:57 #602 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εγώ αποτέλεσμα σήμερα μια 800άρα μουρμούρα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2011 20:59 #603 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Βαλε φωτο αν εχειs Αντωνη μου...Συγχαρητηρια φιλε!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2011 17:25 - 24/09/2011 17:25 #604 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μήτσο την φάγαμε το μεσημέρι μαζί με καλαμαράκια!!Σκέτη γλύκα ήτανε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2011 19:05 #605 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σημερα το προι με τημησε η παρακατο μπεμπα www.psarema.gr/index.php?option=com_comm...mid=221#photoid=4903
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, COSTAS NIKAIA, ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2011 19:11 #606 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εδο με τον αδερφο μου που την καναμε μπανιο www.psarema.gr/index.php?option=com_comm...mid=147#photoid=4904
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, COSTAS NIKAIA, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 14:51 - 13/10/2011 14:53 #607 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Mπραβο Γιωργο(ποσειδωνα7)!Εσυ οπως πας θα βαλεις τα γυαλια σε ολους μας εδω μεσα :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :good: :good: :good: !Και παλι συγχαρητηρια!ΥΓ:Σου το χρωστουσε η ρουφιανα η θαλασσα μετα το χουνερι που εφαγες στη Χαλκιδα....ΥΓ2:Παρε μαζι σου και καμμια μπλε χαντρα σημερα,γιατι αν ειναι παλι ο γερος στο σημειο,δε σε βλεπω καλα!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 15:01 #608 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σε ευχαριστω Θανο!!!θα κανω κατι καλυτερο θα παρω 2 μονοδολια παραπανω και θα του φτιαξω ενα παραμαλο με σισυ και θα μου κανει μετανιες :yahoo: :yahoo: :yahoo: παντως επειδη δεν θελω να χαλιεμαι στο ψαρεμα και να τσακωνομαι επρεπε να ησουν εκει πηγε κατω απο την βαση μου εστησε εριχνε και πιανοταν και ελεγε τα δικα του χααχχααχαχαχ...απο την ταχυτητα μου να γραψω το ποστ πριν να μην πεσει το νετ ολο" μιας και" και "μιας και" εχω γραψει :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 15:09 #609 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος έγραψε: Σε ευχαριστω Θανο!!!θα κανω κατι καλυτερο θα παρω 2 μονοδολια παραπανω και θα του φτιαξω ενα παραμαλο με σισυ και θα μου κανει μετανιες :yahoo: :yahoo: :yahoo: παντως επειδη δεν θελω να χαλιεμαι στο ψαρεμα και να τσακωνομαι επρεπε να ησουν εκει πηγε κατω απο την βαση μου εστησε εριχνε και πιανοταν και ελεγε τα δικα του χααχχααχαχαχ...απο την ταχυτητα μου να γραψω το ποστ πριν να μην πεσει το νετ ολο" μιας και" και "μιας και" εχω γραψει :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Αν ειναι και σημερα εκει,χτυπα τηλεφωνο να σου στειλω το Γιαννη,να κανει το σκυλο! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 15:50 #610 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο Γιωργο!!
περιμενω και γω μπας και ξαναρθουν στα μερη που τις επιασα περισυ.λενε οτι κρατανε τα ιδια περασματα οι τσιπουρες. :yahoo:
για να δουμε!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.277 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection