Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

26/11/2011 15:53 #631 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ηταν ενα σκληρος τυπος ψαρας
κ τον ελεγαν μπαμπινο
αντε ρε που θες κ παρακαλια που σου λεει ενας ανθρωωπος οτι θελει να σε γνωρισει
οριστε μας τωρα αντε καβαλα το καρο κ ελα κατω να σε δουμε κ αε τα σουξου μου ξου μανταλακια
αυτα τα κερατσινιωτικα που ξερεις

Ματια που δεν βλεπονται γρηγορα λησμονιουται Νασο!Και ο Μπαμπης εχει ριξει αγκυρα στο Βολο!Οποτε το κερατσινι το εχει ξεχασει.... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2011 15:19 #632 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ηταν ενα σκληρος τυπος ψαρας
κ τον ελεγαν μπαμπινο
αντε ρε που θες κ παρακαλια που σου λεει ενας ανθρωωπος οτι θελει να σε γνωρισει
οριστε μας τωρα αντε καβαλα το καρο κ ελα κατω να σε δουμε κ αε τα σουξου μου ξου μανταλακια
αυτα τα κερατσινιωτικα που ξερεις

εγω τ'αφηνω τα κερατσινιωτικα αλλα εσυ πας απο τη περιοχη μου για ουζακι.δε μου το ελεγες να περνουσες απο τη κυρα γιωργια να σε φιλευε κατι :dance2:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 12:57 #633 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ψαρευω ζαργανες και τις δολωνω ζωντανες με 2 -3 αγκιστρια και τις αφηνω να φυγουν.
μαλλον μια δεν αντεξε και ψαρευε πατωτα.την αρπαξε απο την μεση και πιαστικε στο μεσαιο αγκιστρι! :yu:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ, Βασιλης Τζανινης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 13:10 #634 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: ψαρευω ζαργανες και τις δολωνω ζωντανες με 2 -3 αγκιστρια και τις αφηνω να φυγουν.
μαλλον μια δεν αντεξε και ψαρευε πατωτα.την αρπαξε απο την μεση και πιαστικε στο μεσαιο αγκιστρι! :yu:



Μιχαλη τις ζαργανες τις πιανεις μεσα με βαρκα μιας και εχουν τραβηχτει βαθεια ή κραταει ακομα κανενας μωλος εκει και τις πιανεις απ εξω με καλαμι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 13:17 #635 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος έγραψε:

mixalis έγραψε: ψαρευω ζαργανες και τις δολωνω ζωντανες με 2 -3 αγκιστρια και τις αφηνω να φυγουν.
μαλλον μια δεν αντεξε και ψαρευε πατωτα.την αρπαξε απο την μεση και πιαστικε στο μεσαιο αγκιστρι! :yu:



Μιχαλη τις ζαργανες τις πιανεις μεσα με βαρκα μιας και εχουν τραβηχτει βαθεια ή κραταει ακομα κανενας μωλος εκει και τις πιανεις απ εξω με καλαμι?




Τι βαθια και ρηχα βρε, δε σου ειπα οτι την περασμενη εβδομαδα κανανε παρτυ με το αθερινακι μπροστα στα ποδια μου στο ΣΕΦ?


:punish: :punish: :punish: :punish: :punish:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 13:18 #636 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εχει στο λιμανι στο αιγιο ακομα.απο εξω ψαρευω δεν εχω βαρκα :sad: .(ειναι ενα ονειρο και αυτο,μια βαρκουλα αχχχχχχχ!!)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 13:19 #637 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: εχει στο λιμανι στο αιγιο ακομα.απο εξω ψαρευω δεν εχω βαρκα :sad: .(ειναι ενα ονειρο και αυτο,μια βαρκουλα αχχχχχχχ!!)



Βαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda: :mda:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Μιχάλης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 18:51 #638 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:help1: παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 18:52 #639 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: :help1: παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!

Στειλ'τη κατα εδω!Μην παει χαμενη! :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 21:12 #640 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: :help1: παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!

Αμα δοκιμάσει θα σε στέλνει να της πιάσεις και άλλες.......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.292 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection