- Δημοσιεύσεις: 988
- Μου αρέσει που έλαβε 1353
Κυριάκος έγραψε: Με μεγαλη μου χαρα και εμενα θα περιμενω νεα σου για το ποτε θα ερθεις !!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Βασίλη το έχω ξαναπεί. Στα δικά μας τα μέρη τα ψάρια έχουν μειωθεί πάρα πολύ. Αυτές οι ψαριές βγαίνουν με πολύ κόπο και μόχθο και μακάρι να βγάζω τόσα κάθε φορά γιατί υπάρχουν και τα ... χειρότερα!vasilis moystakas έγραψε: Ωραια ψαρια Μιχάλης συμασια εχει που το ευχαριστηθικες.
Παντος ουτε 10% δεν δουλεψε το παραγαδι αναλογα με τα αγγιστρια σου(300).
Αντε ανεβα τορα τα χριστουγενα να παμε μια βολτα για καθετη ως την καλικρατεια!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρη τα λυθρίνια μεγέθους κιλού και πάνω, ο πατέρας μου έλεγε ότι τα τρώνε οι ... γαμπροί την πρώτη νύχτα του γάμου!ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Mπαβο φιλε μου Μιχαλη!Ειδικα το λιθρινι του κιλου ειναι ολα τα λεφτα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αν θα μπορούσες να βρεις τη θέση που έχεις καταθέσει αυτές τις απόψεις σου, καλό θα ήταν.ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: φίλε μιχάλη νομίζω πως πλέον και ο ερασιτέχνης ψαράς με τη χρήση αυτού του διαβολομηχανήματος το οποίο σου δίχνει επακριβώς και που θα κλάσει το ψάρι και τη μορφολογία του βυθού θα είναι η τελεία και παύλα στην καταστροφή της θάλασσας.όποιος νομίζει πως έγινε ψαράς με το να ρίχνει το καλαμάρι του εκεί που του δίχνει το βυθόμετρο απλά έχει αυταπάτες.δεν θυμάμαι καπου το είχα αναπτύξει σαν θέμα και κλασικά με είχαν κράξει πως ζηλευω τα ψάρια τους επειδή δεν πιάνω.αρνούμαι πεισματικά να πάρω βυθόμετρο-fishfinder!!!!ας ρίχνω στα κουτουρου στο γάμο του καρακγιόζη και ας μην πιάνω δεν τρέχει τίποτα!!!βλέπεις τον καθένα 5-6 συναγρίδες τέρατα το ίδιο και με τα φαγκριά τι να πω πραγματικά δε σας ζηλευω μου αρκουν τα 20 ψαρακια που πιάνω το χρόνο!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD