Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/08/2014 13:18 #1531 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Έχει και εδώ κάτι τέτοια κομμάτια αλλά δεν τα αφήνουν να πάνε τα μικρά με το που θα πέσει το τεχνητό το αρπάζουν

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2014 03:48 #1532 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο σας λεβεντες ειστε αξιοι συγχαρητηριων

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2014 11:30 #1533 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστούμε Νάσο :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2014 18:57 #1534 από Nikolaos Alexandropoulos
Απαντήθηκε από Nikolaos Alexandropoulos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Παιδιά !!!
Η μουσική επένδυση "τα σπάει"...

Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2014 16:23 #1535 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ =D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2014 06:05 #1536 από αντρεας
Απαντήθηκε από αντρεας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΨΑΡΑΔΕΣ .ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝΕ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΨΑΡΙΕΣ.ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΠΙΑΝΑΜΕ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΜΕΓΕΘΗ ΟΠΩΣ Η ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΤΗΝ ΠΙΑΝΑΜΕ 400-500gr ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 1-1,5kg.ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣ LIBERO .ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝΕ ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣ Η ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2014 06:31 - 27/09/2014 06:35 #1537 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

αντρεας έγραψε: ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΨΑΡΑΔΕΣ .ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝΕ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΨΑΡΙΕΣ.ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΠΙΑΝΑΜΕ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΜΕΓΕΘΗ ΟΠΩΣ Η ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΤΗΝ ΠΙΑΝΑΜΕ 400-500gr ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 1-1,5kg.ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣ LIBERO .ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝΕ ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣ Η ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Και δε μου λες για να έχουμε καλό ρώτημα, πού ακριβώς ψαρεύεις και με τι;
(Τυχερέ σου έφεξε! Πέτυχες Ναυπλιώτη, παλιό ψαρά της εποχής πριν το 1970, δηλαδή όταν εσύ ήσουνα ακόμη ... σπερματοζωάριο! Είπα να σου βάλω ένα χεράκι, παρά το ότι είσαι ... Αργείτης).
:occasion14:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2014 18:38 - 08/10/2014 18:43 #1538 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Επέστρεψα και αναφέρω: «Το χρονικό μιας ψαρευτικής εξόρμησης»
Όπως είχα υποσχεθεί, αναρτώ εδώ τα αποτελέσματα της τελευταίας ψαρευτικής μου προσπάθειας, που ξεκίνησε (όπως πάντα φιλόδοξα!) την Κυριακή 5/10/14 και έληξε (άδοξα) σήμερα 8/10/14.
1η ημέρα - Κυριακή 5/10/14:
Μετά το τρίωρο ταξίδι και τις υπόλοιπες απαραίτητες προετοιμασίες, κατάφερα στις 23:00 να ρίξω ένα παραγάδι 150 αγκιστριών (ψιλό). (Στην πραγματικότητα ήταν 3 παραγάδια των 50 αγκιστριών). Ενώ κανονικά έπρεπε να τα σηκώσω 2-3 ώρες μετά, δεν τα κατάφερα, μάλλον λόγω ... γήρατος και υπερκατανάλωσης τσίπουρου, και η πράξη αυτή έγινε στις 7:00 το πρωί της Δευτέρας. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που φαίνεται στην 1η φωτογραφία, και αν υπολογίσουμε ότι λείπουν 3 όμορφα λυθρίνια που τα έφαγε, λόγω καθυστέρησης, η μουρμουρέσσα (πανάθεμά με!) μπορούμε να το θεωρήσουμε ανεκτό! (Το τονάκι ή λεκατίκι ή ορτσίνι, που φαίνεται στη φωτό, πιάστηκε με συρτή αφρού που έκανα για 1 περίπου ώρα).
2η ημέρα - Δευτέρα 6/10/14:
Το βράδυ αυτής της ημέρας έκανα ότι καλύτερο μπορούσα, δολώνοντας και καλάροντας ένα παραγάδι 300 αγκιστριών στις 4:00 τη νύχτα της Τρίτης. (Στην πραγματικότητα ήταν 6 παραγάδια των 50 αγκιστριών). Όλα αυτή τη φορά έγιναν βάσει των κανόνων και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που φαίνεται στην 2η φωτογραφία και μπορώ να το χαρακτηρίσω ικανοποιητικό!
3η ημέρα - Τρίτη 7/10/14:
Έγινε προσπάθεια να επαναληφθεί η προσπάθεια της προηγούμενης ημέρας, με αποτέλεσμα πλήρη αποτυχία. Κατάφερα να δολώσω (λόγω κούρασης) μόνο 150 αγκίστρια (πάλι 3 παραγάδια των 50) με πρόθεση να τα καλάρω το πρωί της Τετάρτης. Ενώ όλα έδειχναν ότι η φύση θα συνηγορούσε με αυτές τις προθέσεις μου, στη πράξη αυτό δεν επαληθεύτηκε. Αμέτρητοι κεραυνοί, καταρρακτώδης βροχή και ένας ισχυρός μαΐστρος, ήταν οι λόγοι που τα παραγάδια μετά βίας έγινε εφικτό να λεβαριστούν πίσω στα πανέρια τους. Επάνω τους βρέθηκαν μόνο 2 μικρά λυθρίνια και καμιά δεκαριά χάνοι, τους οποίους ... ντρέπομαι να παρουσιάσω γιατί φοβάμαι ότι θα ... αμαυρώσω την καλή μου φήμη.
Συνολικό αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας 6 (και κάτι) κιλά ψάρια και ένα χταπόδι 700 γραμμάρια. (Μετά από αυτό η σύζυγός μου δήλωσε ότι αν επαναληφθεί αυτό, θα ξανασκεφτεί τη σχέση μας!).
Κατά τα άλλα, πέρασα θαυμάσια!
Υ.Γ.: Το ανέκδοτο που έχω υποσχεθεί στον Tselika αύριο, γιατί σήμερα είμαι πολύ κουρασμένος.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 15:58 #1539 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Κατι εγινε και συμερα !!!!!!!!Ψιλοπαραγαδο με μαμουνι καλαρισμα στης 12 το μεσημερι και μαζεμα στης 2.







Μια χαρά σε βρίσκω Βασίλη.
Ωραιότατα τα ψαράκια σου!
Μια και πρόσεξα ότι έχεις και μερικά χτενάκια ή κατσούλες ή παπαγαλάκια (δεν ξέρω πώς τα λέτε εσείς εκεί) να σου πω ένα κόλπο να τα καθαρίζεις εύκολα γιατί θα το ξέρεις βέβαια ότι τα λέπια αυτού του ψαριού δεν βγαίνουν εύκολα.
Αν δεν το ξέρεις ήδη το ψάρι αυτό καθαρίζεται πάρα πολύ εύκολα αν πρώτα το βάλεις στην κατάψυξη και το ξελεπιάσεις παγωμένο.
Τώρα τελευταία μου το είπε ένας παππούς στο Πόρτο Χέλι.
Και βέβαια με βουτυράκι στο τηγάνι αυτό το ψαράκι είναι «ο μεζές». Μόνο που δαγκώνει το άτιμο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 04:45 #1540 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημέρα φιλοι
βασιλη μπραβο για τους υπεροχους μεζεδες ειδικα οι κατσουλες όπως λεει κ ο μιχαλης είναι λατρεμενς στο τηγανι
από τα ψαρακια σου καταννοω ότι καθαρα σε αμμο καλαρισες

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.387 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection