Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

10/07/2014 20:45 #1521 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Νικο πολλα μπραβο για τις ψαρευτικες σου επιδοσεις και ακομα περισσοτερα για την σωστη νοοτροπια σου!Μακαρι να την ειχαμε ολοι μας σε τετοιο βαθμο!Θα ειχαν σωθει οι θαλασσες μας και δεν θα υπηρχε κανενα ειδος υπο εξαφανιση!Και παλι μπραβο και να εισαι παντα καλα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, nikos1999

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2014 20:49 #1522 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να'σαι καλά ευχαριστώ :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/07/2014 07:38 #1523 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

nikos1999 έγραψε: Ευχαριστώ πολύ Νάσο :)
Το μέρος που το έπιασα είναι μόνο ένα βάθος δηλαδή όσο βαθιά είναι κάτω από τα πόδια μου είναι και μέσα , λες να έχει κάτι μεγαλύτερο να ρίξω ζωντανή σουπιά ? :)


Βεβαια να το δοκιμασεις δεν θα χασεις τπτ ,
δεν ξερω πως είναι ο τοπος που ψαρεύεις , βεβαια τα μικρα αρπακτικα πανε σε πιο ρηχα νερα για να μην τα φανε τα μεγαλύτερα κ για να βρισκουν μικροψαρα να τρωνε με ευκολια χωρις να ξετσουμιζουν.
Αλλα μια προσπαθεια με ζωντανο ποτε δεν ξερεις τι μπορει να φερει στο αγκιστρι σου.
Μια σωστη αρματωσιά για ζωντανο κ βουρ

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nikos1999

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2014 08:48 - 23/07/2014 14:16 #1524 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο Λουκα, στησε την ψησταριά κ απολαυσε τους κολιους κ την παλαμιδα ροδελα στο τηγανη η θα την κανεις πεταλουδα κ θα την λιασεις κ μετα θα την ψησεις

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/08/2014 18:57 - 15/08/2014 20:33 #1525 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
επειδή Νικο βλέπω πως στην περιοχή που ψαρευεις εχει μάυρα ψαράκια αλλά και ποικιλία γενικά λιτσοπουλάκια και άλλα μικρά σίγουρα θα έχει και μεγάλα δε μπορεί....μήπως να το σκεφτείς να ασχοληθείς με shore jiging?αν σε βγάζει οικονομικά βέβαια ......λέω εγώ τωρα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/08/2014 20:30 #1526 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ναι δουλεύω στο μαγαζί μου για να πάρω κανένα καλό σετάκι για shore , αλλά εκεί που ψαρεύω δεν έχει ούτε τα τρία μέτρα βάθος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/08/2014 08:04 #1527 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
κατααρχην καλημέρα κατά πρωτης κ κατά δευτερο καλα που χουμε κ εσενα νικολη κ βλέπουμε κανα ψαρακι γιατι εμεις εχουμε ξεχασει πλεον με την δουλεια τισημαινει ψαρεμα.
Αν εχεις κανα καβο να πας εκει να κανεις κ σπινιγκ για λουτσους βραδυα με φεγγαρι η με το πεσιμο του ηλιου η κ κανα σορ τζιγκ που σου λεει κ ο χρηστος δεν μπορει ολο κ καποιο καβο θαχεις στα μερη σου κρητη δεν εισαι ?
κ παλι μπραβο σου σε σενα κατά πρωτης κ κατά δευτερο σε αυτόν που σου εντρυφησε αυτή την φιλοσοφια για το ψαρεμα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/08/2014 09:39 #1528 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ :)
Έχει καλά σημεία για shore jigging στην Κρήτη και μάλιστα πολλά , αλλά επειδή το καλοκαίρι είμαι μόνο σε ένα μέρος λόγο τουριστικής σεζόν ψαρεύω μόνο εκεί εκτός τις Κυριακές που τις περισσότερες φορές πάμε βόλτα και βρίσκω την ευκαιρία να ψαρέψω .
Τον χειμώνα θα πάρω εξοπλισμό για shore jigging και όταν έχω ελεύθερο χρόνο θα πηγαίνω κανένα ψάρεμα έχει και αρκετά καλά μέρη κοντά στο Ηράκλειο που είμαι :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/08/2014 16:08 #1529 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μανωλη πολλη καλη η ψαρουκλα σου μπραβο :wav: :wav:


Αντωνη για δεν μας ειπες τεχνικη χαχαχαχαχαχαχαχαχαΠολλη ωραιος μπραβο σου :ok: :ok: :ok:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αντωνης Νικολαου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/08/2014 11:44 #1530 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εμεις τις λεμε αναποδα δλδ ΓΟΦΑΡΟΛΙΕΣ κ γινοντε απίστευτα μεγαλα ψαρια 20 + κιλα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.303 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection