Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

02/11/2014 15:57 #1551 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
παλι μονος σου τα πινες είχαμε ένα τον βολιωτη αποκτησαμε κ δευτερο τον μιχαλη τωρα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 16:32 #1552 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: παλι μονος σου τα πινες είχαμε ένα τον βολιωτη αποκτησαμε κ δευτερο τον μιχαλη τωρα

Ποιος σου είπε ρε παλιομανιάτη ότι τάπινα μόνος μου; Κατ' αρχήν είχα παρέα τη βάρκα μου και τη θάλασσα!
Κατά δεύτερο έχω και φίλους να ξέρεις, διότι εκτός από σπουδαίος ψαράς είμαι και εκ γεννετής ... αγαπητός ως γέννημα - θρέμμα της πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδας. Ναύπλιο (αν έχεις ακουστά!). Όπως καταλαβαίνεις γίνεται πατείς με πατώς σε όταν προσκαλώ κόσμο για τσιπουροκατάνυξη!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 17:45 #1553 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ακομα κανα δυο

Νάσο,
Συμπληρωματικά μετά και τις φωτό που παραθέτεις, έχω να σου πω τα εξής:
Δυστυχώς εκεί που ψαρεύω εγώ τα ψάρια αυτά που μου δείχνεις απλά δεν υπάρχουν πια. Εδώ έχω πιάσει μεγάλες σφυρίδες, ροφούς και άλλα πολλά αλλά όλα αυτά έχουν συμβεί 10 και πλέον χρόνια πριν, πράγμα που ήδη το έχω σημειώσει και εδώ σε άλλη σχετική συζήτηση.
Το μεγαλύτερο ψάρι που έπιασα φέτος (η περίοδος για μένα ξεκινάει τον Ιούνιο και τελειώνει τον Απρίλιο) ήταν μια στήρα 2,5 κιλά που την έπιασα σε ψιλό(!) παραγάδι και προφανώς ήταν μια εκτός προγράμματος ... τυχερή επιτυχία.
Όπως καταλαβαίνεις όμως, εγώ είναι πολύ αργά για να αλλάξω ... ρότα. Φτάνει να σου πω ότι εδώ έχω απομείνει ο μόνος που ψαρεύω παραγάδι και τις περισσότερες φορές είμαι απελπιστικά μόνος μου στη θάλασσα.
Έχω όμως αποφασίσει να συνεχίσω να κάνω αυτά που έχω μάθει στα τόσα χρόνια που ψαρεύω και θα κάνω πως δεν καταλαβαίνω τα όποια ... φτωχά αποτελέσματα γιατί δεν με παίρνει να δηλώσω ... απογοητευμένος και να εγκαταλείψω τη θάλασσα, γιατί δεν έχω με τι να την ... αντικαταστήσω! Για να συνεχίσω να την αγαπάω μου αρκεί που εξακολουθεί να είναι γαλάζια, απέραντη και ... ανίκητη!
Το αν έχει ψάρια έχει περάσει πια σε δεύτερη μοίρα, γιατί στο τέλος - τέλος ψάρια έχει και ο ... μανάβης.
Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις ...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:07 - 10/11/2014 18:08 #1554 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Μεσιμεριανο παραγαδι με δωλομα μαμουνι.

Δε μου λέτε ρε παιδιά, θέλετε να με τρελάνετε;
Υπάρχει μέρος στην Ελλάδα που ρίχνεις παραγάδι μεσημεριάτικα και πιάνεις τέτοια ψάρια;;;;;
Βασίλη σε θερμοπαρακαλώ, πες μου μερικές ακόμη λεπτομέρειες αν δεν παραβιάζω κανένα προσωπικό ... απόρρητο:
Θα ήθελα να ξέρω πόσα αγκίστρια έριξες και ότι άλλες λεπτομέρειες θεωρείς ότι μπορεί να είναι σημαντικές!
Αναμένω ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:24 #1555 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Περιπου στα 160-170 αγγιστρια (οχι παραπανο) απλο ψιλοπαραγαδο με 60 μανα και 35αρι παραμαλο.αγκιστρια 14-15αρια .Δολομα μαμουνι ολοφρεσκο.
Καλαρισα στης 11 ΄30΄και το σηκοσα μετα απο 3 ωρες .Σε βαθος απο 3 εως 6 μετρα ,αμουδα με διασπαρτες ποσειδονιας.ανα 20- 25 αγκιστρια και ενα μολυβακι επανω στην μανα μιας και δεν εχει σκαλοματα ο βυθος.

Η μπουνατσα που ειχε συμερα ηταν ενα καλο συμαδι οτι θα γιαλονανε η τσιπουρες,αλλιως θα εμενα με τα μουρμουρακια!!!!!!
Η εκπλιξη στο παραγαδι ητανε ενας καλος σαργος 250+ γρ (φενεται κατω δεξια στην φοτο)που δεν περιμενα σε τετοιο ειδος βυθου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:36 - 10/11/2014 18:37 #1556 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Περιπου στα 160-170 αγγιστρια (οχι παραπανο) απλο ψιλοπαραγαδο με 60 μανα και 35αρι παραμαλο.αγκιστρια 14-15αρια .Δολομα μαμουνι ολοφρεσκο.
Καλαρισα στης 11 ΄30΄και το σηκοσα μετα απο 3 ωρες .Σε βαθος απο 3 εως 6 μετρα ,αμουδα με διασπαρτες ποσειδονιας.ανα 20- 25 αγκιστρια και ενα μολυβακι επανω στην μανα μιας και δεν εχει σκαλοματα ο βυθος.

Η μπουνατσα που ειχε συμερα ηταν ενα καλο συμαδι οτι θα γιαλονανε η τσιπουρες,αλλιως θα εμενα με τα μουρμουρακια!!!!!!
Η εκπλιξη στο παραγαδι ητανε ενας καλος σαργος 250+ γρ (φενεται κατω δεξια στην φοτο)που δεν περιμενα σε τετοιο ειδος βυθου.

Δηλαδή Βασίλη,
Εσύ σηκώθηκες το πρωί κατά τις 8, δεν είχες ενδεχομένως τίποτα καλύτερο να κάνεις και είπες: «Δεν δολώνω ένα παραγαδάκι να μου περάσει η ώρα;». Κάθισες λοιπόν, πίνοντας το καφεδάκι σου, δόλωσες το παραγαδάκι σου, το καλάρισες αν κατάλαβα καλά χαλαρά - χαλαρά και όταν το σήκωσες είχε αυτά τα ψάρια;;;;
Μάλλον δεν θα γνωρίζεις βέβαια (γιατί πώς θα μπορούσες άλλωστε); ότι για να πιάσω τα μισά από αυτά εγώ, πρέπει να δολώσω περίπου 300 αγκίστρια και να σηκωθώ μέσα στα άγρια χαράματα με ένα κιλό τσίμπλα στο μάτι, να τα καλάρω κατά τις 5 π.μ. και να τα σηκώσω γύρω στις 8 π.μ.
Και δε μου λες Βασίλη; Σε ποιο μέρος της όμορφής μας χώρας συμβαίνουν αυτά τα εκπληκτικά;;; Ε; ΣΕ ΠΟΙΟ;;;;;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:41 #1557 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Περιπου στα 160-170 αγγιστρια (οχι παραπανο) απλο ψιλοπαραγαδο με 60 μανα και 35αρι παραμαλο.αγκιστρια 14-15αρια .Δολομα μαμουνι ολοφρεσκο.
Καλαρισα στης 11 ΄30΄και το σηκοσα μετα απο 3 ωρες .Σε βαθος απο 3 εως 6 μετρα ,αμουδα με διασπαρτες ποσειδονιας.ανα 20- 25 αγκιστρια και ενα μολυβακι επανω στην μανα μιας και δεν εχει σκαλοματα ο βυθος.

Η μπουνατσα που ειχε συμερα ηταν ενα καλο συμαδι οτι θα γιαλονανε η τσιπουρες,αλλιως θα εμενα με τα μουρμουρακια!!!!!!
Η εκπλιξη στο παραγαδι ητανε ενας καλος σαργος 250+ γρ (φενεται κατω δεξια στην φοτο)που δεν περιμενα σε τετοιο ειδος βυθου.

Επισης μια λεπτομερια στο καλαρισμα που κανω ειναι η εξης ξεκιναω π.χ. νατο καλαρισμα στα 6-7 μετρα ριχνω στο μερος που με ενδιαφερη η μου αρεση και μετα αλλαζω αποχη βαθενω η ριχενω σημερα πηγα προς τα ρηχα (γιαλοσα)για να παω απο τα 6-7 μετρα στα 3 ειναι μια αποσταση πανω απο 150-200 μετρα (συνηθος βγενο κοντα σε μικρους καβους,συνεχιζω να καλαρο ανοιχτα του καβου και οταν τελιωση ο καβος ανοιγο παλοι προς την μεγαλη αποχη που ειναι στα 10 μετρα βαθος,πηγενω παλη στα 6-7 μετρα που βρησκοντε η ποσυδονιες και συνεχιζω το καλαρισμα.


επειδη δεν δουλευω ποτε παραγαδια με πολλα αγγιστρια .προτημω να ριξω 2 η 3 παραγαδια απο 100 αγγιστρια .μιας και η τοποι ειναι μικρη εδω στα μερη που ψαρεβω.

αυτο που κανω με πιο δικια μας γλωσσα η διαλεκτο..καλαρω επανω στον τοπο και μεχρη τον επομενο τοπο το καλαρο το παραγαδι σαν καρτερη!!!!καλαρο τον δευτερο τοπο και μετα ξανα προς αλλο τοπο σαν καρτερι. το αποτελεσμα ειναι αυτο της φοτο.τα μουρμουρια τα πηρα στο καρτερι και της τσιπουρες στους τοπους της ποσειδονιας!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:47 #1558 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ειναι η εποχη τωρα που ξεκινανε τα καλα ψαρια (τσιπουρες ,σκαθαρια ,κοκκινα).εγω ψαρεβω στον κολπο της Κασσανδρας.Αλλα αμα σκεφτης οτι απο την πλευρα του θερμαικου και σε βαθος 20-25 μετρα με 1 ωρα καθετη παρακαλο στο χερι βγαζουνε τριπλασια ψαρια απο τα δικα μου σην της λυθριναρες!!!!!!ενω εγω (πεδεβομε) με τα παραγαδια ειναι θεμα.

Και κατω στην μυτη της κασσανδρας η της συθονιας ειναι φανταστικα τα μερη!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:59 #1559 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: ειναι η εποχη τωρα που ξεκινανε τα καλα ψαρια (τσιπουρες ,σκαθαρια ,κοκκινα).εγω ψαρεβω στον κολπο της Κασσανδρας.Αλλα αμα σκεφτης οτι απο την πλευρα του θερμαικου και σε βαθος 20-25 μετρα με 1 ωρα καθετη παρακαλο στο χερι βγαζουνε τριπλασια ψαρια απο τα δικα μου σην της λυθριναρες!!!!!!ενω εγω (πεδεβομε) με τα παραγαδια ειναι θεμα.

Και κατω στην μυτη της κασσανδρας η της συθονιας ειναι φανταστικα τα μερη!!!


Σου ανακοινώνω ότι Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά εγώ θα είμαι εκεί που λες και θα έχω στη διάθεσή μου ένα φουσκωτό 6,5 μέτρων για να κάνω ότι ψάρεμα θέλω. Πιο συγκεκριμένα θα φιλοξενηθώ στο Αγγελοχώρι που αν δεν το γνωρίζεις είναι ένα χωριό λίγο πριν τη Μηχανιώνα το οποίο το επισκέπτομαι ταχτικότατα γιατί έχω αγαπημένους συγγενείς (αλλά ανεπίδεκτους μαθήσεως ψαράδες) εκεί.
Θα μου δώσεις οπωσδήποτε συντεταγμένες για να κάνω κανένα καλό ψάρεμα εκεί πάνω.
Σε αντάλλαγμα εγώ θα κεράσω κρητικές τσικουδιές και θα σου χαρίσω και μερικά αντίτυπα του βιβλίου μου για το παραγάδι. Βέβαια αυτά μπορείς να τα βρεις και εντελώς δωρεάν στο psarema.gr, αλλά αυτά που θα σου δώσω εγώ θα έχουν και σπέσιαλ αφιέρωση!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 19:24 #1560 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
προσπαθησα να σου στηλω μηνημα αλλα δεν τα καταθερα.

εκλεισε η συμφονεια.οκ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.278 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection