- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ποιος σου είπε ρε παλιομανιάτη ότι τάπινα μόνος μου; Κατ' αρχήν είχα παρέα τη βάρκα μου και τη θάλασσα!ΝΑΣΟΣ έγραψε: παλι μονος σου τα πινες είχαμε ένα τον βολιωτη αποκτησαμε κ δευτερο τον μιχαλη τωρα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νάσο,ΝΑΣΟΣ έγραψε: ακομα κανα δυο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δε μου λέτε ρε παιδιά, θέλετε να με τρελάνετε;vasilis moystakas έγραψε: Μεσιμεριανο παραγαδι με δωλομα μαμουνι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δηλαδή Βασίλη,vasilis moystakas έγραψε: Περιπου στα 160-170 αγγιστρια (οχι παραπανο) απλο ψιλοπαραγαδο με 60 μανα και 35αρι παραμαλο.αγκιστρια 14-15αρια .Δολομα μαμουνι ολοφρεσκο.
Καλαρισα στης 11 ΄30΄και το σηκοσα μετα απο 3 ωρες .Σε βαθος απο 3 εως 6 μετρα ,αμουδα με διασπαρτες ποσειδονιας.ανα 20- 25 αγκιστρια και ενα μολυβακι επανω στην μανα μιας και δεν εχει σκαλοματα ο βυθος.
Η μπουνατσα που ειχε συμερα ηταν ενα καλο συμαδι οτι θα γιαλονανε η τσιπουρες,αλλιως θα εμενα με τα μουρμουρακια!!!!!!
Η εκπλιξη στο παραγαδι ητανε ενας καλος σαργος 250+ γρ (φενεται κατω δεξια στην φοτο)που δεν περιμενα σε τετοιο ειδος βυθου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
vasilis moystakas έγραψε: ειναι η εποχη τωρα που ξεκινανε τα καλα ψαρια (τσιπουρες ,σκαθαρια ,κοκκινα).εγω ψαρεβω στον κολπο της Κασσανδρας.Αλλα αμα σκεφτης οτι απο την πλευρα του θερμαικου και σε βαθος 20-25 μετρα με 1 ωρα καθετη παρακαλο στο χερι βγαζουνε τριπλασια ψαρια απο τα δικα μου σην της λυθριναρες!!!!!!ενω εγω (πεδεβομε) με τα παραγαδια ειναι θεμα.
Και κατω στην μυτη της κασσανδρας η της συθονιας ειναι φανταστικα τα μερη!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD