Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/03/2015 08:40 - 11/03/2015 15:16 #1591 από βαιος
Απαντήθηκε από βαιος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο , πολυ ωραιο λαυράκι Καλύμνιε εχουμε καιρο να δουμε αποτελεσματα,σιγα-σιγα πιστευω θα βλεπουμε περισσοτερα!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2015 15:11 - 09/04/2015 15:30 #1592 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

nikos1999 έγραψε: Εδω ολο και κατι γινεται !

Συγχαρητηρια Νικόλα....Καλή Ανάσταση!!!


ΥΓ-Μαs έβγαλεs λίγο τον σβέρκο με το βιντεο....χαχαχαχαχαχαχαχ

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2015 15:16 #1593 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νικολακη μπραβο σου αγορι μου,αλλα παρε και μια αποχη,κριμα ειναι να χασεις κανενα ψαρι κατω απο τα ποδια σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 02:12 #1594 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβω Νικολα.Εδω και περιπου ενα χρονο που σε παρακολουθω απο το φορουμ ...αξιος.
Εισαι απυστευτος !!!μπραβω συνεχισε ετσι και βλεπω σε λιγο καιρο να βγαζεις και θυρια!!!! !basketball# !basketball# !basketball#

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 10:57 #1595 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο νικο.Χαθηκες... με τι τεχνητο εανεπιτρεπεται;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 12:22 #1596 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω φιλε :)
Το ψαρι το εβγαλε ο αδερφος μου και το τεχνητο του ηταν yokozuma

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 12:28 #1597 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω παιδια αλλα το ψαρι το εβγαλε ο αδερφος μου θα του μεταφερω τα συνχαρητηρια !smiley_writ
Χαχα το βιντεακι κουνιοταν γιατι ηταν βρεγμενα τα ξυλα που ημουν πανω και γλυστρουσα , οποτε πευτει η καμερα πευτω και εγω μαζι :crazy:
Επισης καλη ανασταση σε ολους :) !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 13:36 #1598 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

nikos1999 έγραψε: Ευχαριστω φιλε :)
Το ψαρι το εβγαλε ο αδερφος μου και το τεχνητο του ηταν yokozuna

μπραβο ρε παιδια!!!!

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 13:57 #1599 από ergotelis
Απαντήθηκε από ergotelis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Νίκο σου έστειλα κ μνμ μέσω google+ , να προσέχετε εκεί γιατί όντως εκεί έχει κακοσυντηρημένες εξέδρες μην έχετε κανένα ατύχημα! Δες αυτό που σου γράφω στο μνμ πρέπει να είναι καλύτερα κ πιο ασφαλή φυσικά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 15:14 #1600 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ergotelis έγραψε: Μπράβο Νίκο σου έστειλα κ μνμ μέσω google+ , να προσέχετε εκεί γιατί όντως εκεί έχει κακοσυντηρημένες εξέδρες μην έχετε κανένα ατύχημα! Δες αυτό που σου γράφω στο μνμ πρέπει να είναι καλύτερα κ πιο ασφαλή φυσικά!


Εσύ αντί να κάτσεις να γράψεις κάτι για το ανεμοπαράγαδο, αναλώνεσαι να δίνεις συμβουλές σε αυτούς που δεν τις έχουν πια ανάγκη! Ο Νίκος απέδειξε ότι δεν έχει ανάγκη, γιατί όπως βλέπεις πιάνει ψάρια και μάλιστα αξιόλογα! Όμως οι άλλοι που περιμένουν να μάθουν κάτι από εμάς τι θα γίνουν κ. Ergotelis; Θα μπορέσουμε να βρούμε λίγο καιρό για να τους δείξουμε πώς ψαρεύεται αυτό το σπουδαίο ψάρεμα;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ergotelis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.322 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection