Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

10/04/2015 17:02 #1601 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε δεν το βλεπω το μηνυμα αν θελεις στειλε μου στο facebook το ονομα μου ειναι Νίκος Μπιγικάκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 17:58 #1602 από ergotelis
Απαντήθηκε από ergotelis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχάλης έγραψε:

ergotelis έγραψε: Μπράβο Νίκο σου έστειλα κ μνμ μέσω google+ , να προσέχετε εκεί γιατί όντως εκεί έχει κακοσυντηρημένες εξέδρες μην έχετε κανένα ατύχημα! Δες αυτό που σου γράφω στο μνμ πρέπει να είναι καλύτερα κ πιο ασφαλή φυσικά!


Εσύ αντί να κάτσεις να γράψεις κάτι για το ανεμοπαράγαδο, αναλώνεσαι να δίνεις συμβουλές σε αυτούς που δεν τις έχουν πια ανάγκη! Ο Νίκος απέδειξε ότι δεν έχει ανάγκη, γιατί όπως βλέπεις πιάνει ψάρια και μάλιστα αξιόλογα! Όμως οι άλλοι που περιμένουν να μάθουν κάτι από εμάς τι θα γίνουν κ. Ergotelis; Θα μπορέσουμε να βρούμε λίγο καιρό για να τους δείξουμε πώς ψαρεύεται αυτό το σπουδαίο ψάρεμα;

χαχαχαχα
Τελικά Μιχάλη όσο γράφω τόσο σε παραδέχομαι, είναι δύσκολο να γράψεις κάτι έτσι ώστε να γίνει το κατά το δυνατότερο κατανοητό και απλό!Θα στο στείλω αύριο μεθαύριο για διόρθωση και να μου πεις φυσικά, αν γίνονται κατανοητά! Κάθε λίγο και λιγάκι όλο και κάτι σβήνω γράφω ξαναπροσθέτω!

Για τα παιδιά το έλεγα γιατί πέραν από ότι είναι ικανοί ψαράδες που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, αυτές οι εξέδρες εκεί τις ξέρω και μου φαίνονται αρκετά επικίνδυνες, αφημένες στη τύχη τους, οφείλω να το πω στα παιδιά για να μη τα παρασέρνει το νεαρό της ηλικίας, άλλωστε κ γω μικρότερος όσο σκέφτομαι τι βλακείες είχαμε κάνει στο ψάρεμα τραβώ τα μαλλιά μου, πως δε πάθαμε τίποτε κτλ.
Νίκο θα σου στείλω στο φουμπου!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2015 18:52 - 10/04/2015 18:53 #1603 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ergotelis έγραψε: ... άλλωστε κ γω μικρότερος όσο σκέφτομαι τι βλακείες είχαμε κάνει στο ψάρεμα τραβώ τα μαλλιά μου, πως δε πάθαμε τίποτε κτλ.


Πάλι καλά που έχεις ακόμη μαλλιά, γιατί εμένα μου έχουν φύγει όλα για δυο κυρίως λόγους:
1) Με αυτά που ακούω από τους ψαράδες!
2) Γιατί μεγάλωσα πολύ πανάθεμά με και αρχίζω να δυσκολεύομαι με τα νυχτερινά ψαρέματα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2015 00:00 #1604 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ergotelis έγραψε: Τελικά Μιχάλη όσο γράφω τόσο σε παραδέχομαι, είναι δύσκολο να γράψεις κάτι έτσι ώστε να γίνει το κατά το δυνατότερο κατανοητό και απλό!


Αυτό λέγεται η εκδίκηση της γυφτιάς! (Χαχαχα!).
Να μάθετε να μου κάνετε άλλη φορά κριτική!
Δοκιμάστε να γράψετε πρώτα κάτι και μετά τα ξαναλέμε! (Χαχαχα!).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2015 00:01 #1605 από Gabriel
Απαντήθηκε από Gabriel στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πατρα τίποτα :cray: ( 3 μέρες μεσημεράκι nothing πέρα απο ενα καλό ψαρι που βραχοσε :(
κανένας αλος απο πατρα ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2015 22:19 #1606 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εγω φιλε ειμαι απο Πατρα .Στην Λευκαδα εβγαλα 2 καλες το Σ/Κ.Στην πατρα δεν ψαρευω γιατι απογοητευτηκα.Κατι μου ειπαν για Κουνουπελι.Εγω δεν εχω παει. προτιμω για κοντα το Μεσολογηγι για κανα λαβρακι.Εσυ που ψαρευεις περιπου;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2015 22:20 #1607 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
3 ώρες συρτή στον ευβοικό και βγήκα έξω χωρίς λέπι.
Αυτό γιατί με πήρε ένας φίλος τηλέφωνο και μου είπε καλή ψαριά.
Από δω και στο εξής δεν ξανασηκώνω τηλέφωνο μέσα στην βάρκα. !mauvaisepec
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2015 23:14 #1608 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θαναση η συρτη ειναι αποδοτικοτερη απο τελη καλοκαιριου και το φθηνοπορο!!!
Ριξε κανα ψιλοπαραγαδο!!!!!!!ξεκινανε η μουρμουριτσες σιγα σιγα!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2015 07:32 #1609 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Όπως πολύ σωστα αναφερει παραπανω ο Βασιλης από το τελος του μηνα κ μετα είναι η καταλληλοτερη περιοδος να ξεκινήσεις το ψιλοπαραγαδο για μουρμουρες κ μαλιστα περυσι τα μεγεθη ηταν σεβαστότατα παντοφλες ολόκληρες κ σε μεγαλες ποσοτητες κ στα ρηχα νερα από 5 εως 10 μετρα βαθος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2015 07:34 #1610 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: 3 ώρες συρτή στον ευβοικό και βγήκα έξω χωρίς λέπι.
Αυτό γιατί με πήρε ένας φίλος τηλέφωνο και μου είπε καλή ψαριά.
Από δω και στο εξής δεν ξανασηκώνω τηλέφωνο μέσα στην βάρκα. !mauvaisepec


Ναι! Το τηλέφωνο και ο φίλος σου έφταιγε! Γιατί δε λες καλύτερα ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται από ψάρεμα;
Κοίτα να διαβάσεις κανένα βιβλίο να ξεστραβωθείς!
(Χαχαχαχα!).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.310 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection