Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

02/05/2015 12:55 #1641 από Μιχαήλ
Απαντήθηκε από Μιχαήλ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ πολύ ! Σημαίνουν πολλά για μένα αυτά που είπες!
Για το αν είναι η πρώτη φορά?Όχι δεν είναι αν και τόσο μεγάλα ψάρια μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού για εμένα αφού ξεκίνησα το ψάρεμα το περασμένο φθινόπωρο. Αυτό το ψάρι που έχω στην φωτογραφια προφιλ είναι καραγκίδα βάρους 5650 που το έπιασα και αυτο με shore jigging!
Όσον αφορά το shore jigging είναι μια τεχνική κουραστική και θέλει υπομονή. Δεν αντέχω να κανω αυτήν την τεχνική για πάνω απο 3 ώρες. Επίσης δεν θα έχεις κάθε μέρα ψάρι, αλλά την στιγμή που θα χτυπήσει ένα ψάρι θα είναι τέτοιο ώστε να σου χαρίσει χαρά και εμπειρίες που διαρκούν για πάντα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 13:01 #1642 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχαήλ έγραψε: ... Επίσης δεν θα έχεις κάθε μέρα ψάρι, αλλά την στιγμή που θα χτυπήσει ένα ψάρι θα είναι τέτοιο ώστε να σου χαρίσει χαρά και εμπειρίες που διαρκούν για πάντα!


Ξέρω! Ξέρω!...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 15:25 #1643 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχαλη καλησπερα.
Ωραιο το σκαφακι σου κι ευχομαι να εχεις πολλες καλες στιγμες μαζι του.
Επειδη απ οτι καταλαβα δεν εχεις τρειλερ για να το βγαζεις οποτε θελεις κι οσες φορες θελεις κι επειδη οπως μας ειπες τα μιλια που παει ειναι λιγα κι επιρεαζονται πολυ απο το χορτο που πιανει μεσα στο νερο θα σου προτεινα (εαν δεν το κανεις ηδη) τους καλοκαιρινους μηνες και για οσο αντεχεις να βουτας στο νερο, να το βγαζεις συχνα στα ρηχα (ενα μετρο βαθος περιπου) και να το καθαριζεις με ενα σφουγγαρι για να ειναι οσο το δυνατον περισσοτερο καιρο καθαρο.
Αυτο εκανα εγω στην προηγουμενη βαρκα που ειχα, αφου δεν ειχα τρειλερ,κι ετσι την διατηρουσα οσο περισσοτερο μπορουσα καθαρη.
Την ετριβα απαλα με ενα μαλακο σφουγγαρι κι ετσι δεν εφευγε και το φαρμακι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 16:27 #1644 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

loukas έγραψε: Μιχαλη καλησπερα.
Ωραιο το σκαφακι σου κι ευχομαι να εχεις πολλες καλες στιγμες μαζι του.
Επειδη απ οτι καταλαβα δεν εχεις τρειλερ για να το βγαζεις οποτε θελεις κι οσες φορες θελεις κι επειδη οπως μας ειπες τα μιλια που παει ειναι λιγα κι επιρεαζονται πολυ απο το χορτο που πιανει μεσα στο νερο θα σου προτεινα (εαν δεν το κανεις ηδη) τους καλοκαιρινους μηνες και για οσο αντεχεις να βουτας στο νερο, να το βγαζεις συχνα στα ρηχα (ενα μετρο βαθος περιπου) και να το καθαριζεις με ενα σφουγγαρι για να ειναι οσο το δυνατον περισσοτερο καιρο καθαρο.
Αυτο εκανα εγω στην προηγουμενη βαρκα που ειχα, αφου δεν ειχα τρειλερ,κι ετσι την διατηρουσα οσο περισσοτερο μπορουσα καθαρη.
Την ετριβα απαλα με ενα μαλακο σφουγγαρι κι ετσι δεν εφευγε και το φαρμακι.





Λουκά,
Ευχαριστώ κατ' αρχήν για τις υποδείξεις και το ενδιαφέρον.
Δυστυχώς όμως, όπως θα κατάλαβες ήδη και από τη φωτογραφία που παραθέτω είναι πολύ δύσκολο αυτή η βάρκα να μπαίνει και να βγαίνει με τρέιλερ, (χρειάζεται ιδιαίτερη και βαριά κατασκευή), πράγμα που άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα ιστιοφόρα. Ο λόγος όπως καταλαβαίνεις είναι οι καρένες που της δίνουν ένα βύθισμα 1,10 μ. και συνολικό βάρος κοντά στους 2 τόνους.
Όσο για το καθάρισμα, όντως αυτό το κάνω το καλοκαίρι, αλλά δυστυχώς είναι αδύνατο να φτάσω κάτω από τη γάστρα και ανάμεσα στις καρένες όπου είναι και το περισσότερο χόρτο, γιατί μπορώ και κρατάω την αναπνοή μου λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Άσε που τώρα τελευταία λόγω ηλικίας έχω κάνει και ένα ... «σωσίβιο» γύρω από τη μέση που προσπαθεί να με βγάζει συνέχεια στην επιφάνεια! (Χαχαχα!).
Πάντως, με βγάλσιμο μια φορά το χρόνο (τον Μάιο) είναι εντάξει τα πράγματα. Απλά την φετινή χρονιά επειδή λόγω καιρών δεν πήγα αρκετές φορές για ψάρεμα, το πράγμα χειροτέρεψε πολύ, γιατί όταν η βάρκα κινείται τότε δεν μαζεύεται πάρα πολύ πράγμα.
Δυστυχώς υπάρχει και ένας ακόμη παράγοντας που το χειροτερεύει που είναι το μέρος που την αράζω, γιατί είναι μια λιμνοθάλασσα (βουρκάρι) με μέγιστο βάθος 2,5 μέτρα και σχεδόν στάσιμα νερά που όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ότι καλύτερο.
Δεν βαριέσαι, ο γερανός μου παίρνει 80 ευρώ για να την βγάλει και άλλα τόσα για να την ξαναρίξει στη θάλασσα και η όλη διαδικασία δεν παίρνει πάνω από 1 ώρα τη φορά.
Η μεγαλύτερη βαβούρα δεν είναι αυτό αλλά το ξαρμάτωμα του ιστού κάθε φορά γιατί χρειάζεται να ξεβιδώσεις ένα σωρό βίδες.
Δεν διαμαρτύρομαι όμως γιατί η πλεύση με τα πανιά, όπου η βάρκα φεύγει με ταχύτητα γρηγορότερη από αυτήν με τη μηχανή, (περίπου 7 και κάτι μίλια), χωρίς να ακούγεται τίποτα, παρά μόνο ο ήχος της θάλασσας, είναι μια αίσθηση που σε αποζημιώνει για όλες τις ταλαιπωρίες. (Όσοι έχουν κάνει ιστιοπλοΐα καταλαβαίνουν πολύ καλά τι θέλω να πω).
Άσε που άμα καταφέρεις να ρίξεις και καμιά συρτή αφρού με τα πανιά τότε έλα να σου πω τι διαφορές στα τσιμπίματα θα διαπιστώσεις. (Αποδεικνύεται περίτρανα το πόσο επηρεάζονται τα ψάρια από τον θόρυβο της μηχανής). Δυστυχώς αυτό το τελευταίο όμως, μόνο αν έχω και παρέα στη βάρκα μπορώ να το κάνω, γιατί όσες φορές το επεχείρησα μόνος μου έμπλεξα τις πετονιές με τα σχοινιά και αντί για ψάρια, ψάρεψα τον ... εαυτό μου. (Χαχαχα).
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2015 17:30 #1645 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο παιδια παντα τετοια!Εγω το ΣΚ που πηγα στο νοτιο ευβοικο ειχε πολλα μουσμουλια!Πιασαμε γυρω στα 4 κιλα (φωτογραφιες ομως δεν εβγαλα αυτη την φορα)!
Καπεταν Μιχαλη στο πρωτο παραγαδι αυτο το κοκκινο ψαρι δεξια θηλυκος σκαρος ειναι?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2015 17:34 #1646 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Μπραβο παιδια παντα τετοια!Εγω το ΣΚ που πηγα στο νοτιο ευβοικο ειχε πολλα μουσμουλια!Πιασαμε γυρω στα 4 κιλα (φωτογραφιες ομως δεν εβγαλα αυτη την φορα)!
Καπεταν Μιχαλη στο πρωτο παραγαδι αυτο το κοκκινο ψαρι δεξια θηλυκος σκαρος ειναι?


Ναι «καπετάν Μήτσο» (Χαχαχα!) σκάρος είναι και μάλιστα είναι μεγάλη η χαρά μου που τον συνάντησα γιατί έχουμε να δούμε σκάρο κάτι χρόνια στην περιοχή μου. Και δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά πολλοί λένε ότι η ύπαρξη σκάρων είναι από τις καλύτερες ενδείξεις ότι η θάλασσα είναι καθαρή από ρύπανση και χαίρει άκρας υγείας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2015 18:19 - 03/05/2015 18:20 #1647 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Οχι Μιχαλη αυτο δεν το γνωριζα αλλα εχω ακουσει(δεν θυμαμαι απο που) οτι τον φρεσκο σκαρο μπορεις να τον φας ακομα και με τα εντοσθια!Δεν ξερω βεβαια αν ισχυει αυτο γιατι σκαρο δεν εχω πιασει ποτε,και ουτε βλεπω να πιανω στα μερη που ψαρευω!χαχαχα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2015 18:25 - 03/05/2015 18:27 #1648 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Οχι Μιχαλη αυτο δεν το γνωριζα αλλα εχω ακουσει(δεν θυμαμαι απο που) οτι τον φρεσκο σκαρο μπορεις να τον φας ακομα και με τα εντοσθια!Δεν ξερω βεβαια αν ισχυει αυτο ...


Ισχύει αυτό Δημήτρη, αλλά όχι για όλους τους σκάρους. Είναι ένα είδος που υπάρχει κυρίως στην Κρήτη και πρόκειται για μεγάλους, πάνω από κιλό, σκάρους.
Ο λόγος που το στομάχι τους τρώγεται είναι γιατί ο σκάρος είναι κυρίως χορτοφάγος και επομένως το γεμάτο με χόρτα στομάχι του μπορεί να το δεις και σαν κάποιου είδους ... σπανακόπιτα (Χαχαχα!).
Επίσης κάτι άλλο που καλό είναι να ξέρεις είναι ότι το όνομα του σκάρου προέρχεται από το γεγονός ότι θεωρείται ψάρι κατάλληλο αποκλειστικά για ψήσιμο στη σκάρα.
Ακόμη ότι είναι ψάρι που πηγαίνει κατά ζεύγη, θηλυκό - αρσενικό και από τους λίγους θαλάσσιους οργανισμούς που με τον τρόπο αυτό δείχνουν την ύπαρξη κάποιου είδους συναισθηματικού υπόβαθρου. Εικασίες είναι βέβαια αυτά, η επιστήμη δεν έχει αποδείξει τίποτα τέτοιο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2015 20:46 #1649 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
παιδιά αν και δεν αναφέρομαι σε ψαριά δικιά μας αλλά σε αυτούς που έπιασαν 30 τονους παλαμίδας.
τι έχετε να πείτε για αυτό ?
δε μας φτάνει η αψαρία μας βλέπεις και αυτό και σε κάνει να λες που πάω μωρε?
τι θα πιάσω που χάθηκαν όλα αυτά τα ψάρια?
δεν ξέρω είναι σωστή αυτή η σκέψη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2015 21:06 #1650 από teo
Απαντήθηκε από teo στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Χρηστο γεια σου!!!!Πιστευω οτι θα επρεπε αυτος ο ''επαγγελματιας ψαρας''θα επρεπε να δεχθει μια επισκεψη απο το λιμενικο της Λευκαδας παρουσια εισαγγελεα.Δεν μπορει να υπαρχει απαγορευση για τους ψαροντουφεκαδες και ο αλλος να πιανει 30 τονους......θελω οι δημοσιογραφοι να πανε μετα απο κανα 2 χρονια και να τον ρωτησουν τη ψαρια πιανει;Ειμαι σιγουρος οτι θα κλαιγεται οτι δεν υπαρχουν ψαρια.....και μια απορια,τα τονακια του κιλου,γιατι αυτη ηταν η ψαρια,εχουν προλαβει να αναπαραχθουν εστω και μια φορα;;;;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.292 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection