Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

12/05/2015 16:11 #1661 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εχεις απολυτοτατο δικιο χωρις μα κ σου κ να

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ηλιας Αφσαρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 16:15 #1662 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αφου τοποθετηθηκα επ αυτου να σας πω πληροφοριακα κ ισως καποιοι να το εχουν αντιληφθεί κανενα ψαρι δεν ηταν αυγομενο.
εχουν γινει μεγαλες συζητήσεις επι του θεματος μεταξυ των ψαραδω ειδικα του Ελαφονησιου , που αποτελουν τον 3 αλιευτικο συλλογο της Ελλαδας κ η μονη καταληξη που φτασαμε είναι ότι πραγματικα εχει αλλαξει η περιοδος αναπαραγωγης των ψαριων κ μαλιστα χωρις να μπορεις να πεις ότι εχει μεταφερθεί σε μια άλλη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.
Απλα είναι αστατη, ψαρια εχουν βρεθει αυγομενα μεσα στον γεναρη, μεσα στο φλεβαρη κλπ ολων των ειδων κ ολων των συνομοταξειων.
Αυτό δεν αποτελει δικαιολγια επι εμου απλα τροφη προς συζητηση Ηλια σε ότι αφορα το ποστ σου τοποθετηθηκα στο προηγουμενο μαλιστα χαρηκα που ειδα ότι κ ο Μιχαλης ειχε το θαρρος τουλάχιστον να δειξει ότι συμφωνει μαζι σου.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ηλιας Αφσαρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 17:03 - 12/05/2015 17:06 #1663 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αν θέλουμε να δούμε άσπρη μέρα, πρέπει να μάθουμε να λειτουργούμε με κανόνες δικαίου και όχι φιλίας, συγγένειας και συναισθημάτων.
Εσύ Νάσο έριξες παραγάδι τις ημέρες που ο νόμος το απαγορεύει και είσαι παράνομος καθαρά και ξάστερα!
Δικαιολογήθηκες όμως ότι είχες πολύ καιρό να ψαρέψεις και είχες ... σύνδρομο στέρησης πράγμα που συνιστά μια συναισθηματική κατάσταση αρκετά σεβαστή και κατανοητή από όσους την έχουμε βιώσει και γι' αυτό εγώ την «επικρότησα» (εντός εισαγωγικών) γιατί σε καμία περίπτωση δεν υπερβαίνει και δεν πρέπει να υπερβαίνει το νόμο.
Εγώ έριξα 150 αγκίστρια στις 30 Απριλίου 10 μ.μ. και τα σήκωσα στις 6 π.μ. της 1ης Μαΐου. Ο λόγος που το έκανα ήταν γιατί ήταν η τελευταία μέρα που η βάρκα ήταν στη θάλασσα, γιατί κάθε Μάιο συνηθίζω να την βγάζω έξω συνδυάζοντας την ετήσια στάση μου με την απαγόρευση του νόμου.
Χαριεντιζόμενος στη συνέχεια (αφού όμως πρώτα παραδέχτηκα με ειλικρίνεια, όπως κι εσύ, την πράξη μου) χαρακτήρισα τον εαυτό μου μισοπαράνομο ενώ ήταν ολοκληρωτικά παράνομος όπως κι εσύ.
Ο Ηλίας από την άλλη επισήμανε την παρανομία σου και κανείς δεν μπορεί να του πει ότι δεν είναι σωστός γιατί θα ... τρελαθούμε τελείως και γι' αυτό εγώ έσπευσα να επικροτήσω την επισήμανσή του.
Αυτά είναι τα γεγονότα!
Το συμπέρασμα: Ο Ηλίας έχει απόλυτο δίκιο και εμείς οι δυο είμαστε παράνομοι.
«Ο αναμάρτητος πρώτον τον λίθον βαλέτω».

Υ.Γ. 1: Στην περίπτωσή μας δεν ισχύει η ρήση «αμαρτία ομολογημένη αμαρτία ουκ εστί». Αυτού του τύπου οι παροιμίες είναι για τα μπάζα. Η αμαρτία είναι αμαρτία και η παρανομία - παρανομία. Όπως δεν ισχύει και για τις γυναίκες το «ολίγον έγκυος».

Υ.Γ. 2: Τα υπόλοιπα που σημειώνεις σχετικά με τον γενετήσιο κύκλο των ψαριών είναι μεν ένα θέμα για συζήτηση αλλά δεν έχει σχέση με τα παραπάνω. Είναι άλλη εντελώς συζήτηση αν η περίοδος της απαγόρευσης πρέπει να αλλάξει.

Υ.Γ. 3: Σχετικά με τους περιορισμούς της αλιείας ερασιτεχνικής και και επαγγελματικής έχω ήδη εκφραστεί ότι οι συγκεκριμένες διατάξεις είναι παρωχημένες και καθόλου σωστές και για τούτο η συζήτηση περί αυτών πρέπει να ξανανοίξει από την αρχή. Προσωπικά έχω ήδη τοποθετηθεί ότι η σωστή λύση πρέπει να είναι η πλήρης απαγόρευση κάθε είδους αλιείας σε συγκεκριμένες ζώνες προστασίας οπότε θα πάψουμε να κοιτάμε τα ημερολόγια όλοι μας. Τη σχετική συζήτηση την έχω προκαλέσει ο ίδιος ανοίγοντας το σχετικό θέμα. Για όποιον θέλει να το δει παραθέτω τη σχετική παραπομπή:
www.psarema.gr/syzitiseis/genika/248304-...ikos-epaggelmatismos
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": miltosz, Ηλιας Αφσαρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 18:03 #1664 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ουτε καν καταλαβα τι πραγμταικα θελεις να πεις με όλα αυτά που γραφεις ειλικρινα δεν καταλαβα καν το κατεβατο σου .
Εγω προσωπικα .
Κανεις λαθος δεν δικαιολογηθηκα γιατι αν ενοιωθα την ανγκη να δικαιολογηθώ δεν θα το ανεφερα καν ότι ψαρεψα.
Ουτε νοιώθω την αναγκη επιβράβευσης του ψαρα για να ποσταρω τι επιασα. Αυτά τα εχω ξεπερασει δεκαετιες πριν πιστεψε με.
Κ παλι αναλογιζόμενος δεν μπορω να καταλαβω αξαφνου αυτή την κεκαλημενη επιθεση σου ουτε στέκομε στο ότι εβαλες πρωτα το ονομα σου για να ανοίξεις αυτό τον διαολογο.
Ας είναι επειδή καταλαβα όμως καιρο τωρα καποια πραγματα εξου κ αποστασιοποισησ μου από το σαιτ κ στέκομε μονο στον καφενε.
Μην το συνεχισεις δεν θα εχει κανενα νοημα κ εσυ κ εγω καταλάβαμε Εκατέρωθεν.
Εκανες μεγα λαθος με το παραπανω σου ποστ κ το σκεφτηκα πολύ πρωτου το γραψω, απλα για να καταλαβαινομαστε .

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 18:08 - 12/05/2015 18:10 #1665 από Ηλιας Αφσαρογλου
Απαντήθηκε από Ηλιας Αφσαρογλου στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
νασο και κυριε μιχαλη, προς θεου η προθεση μου δεν ηταν να την πω σε καποιον ή να το παιξω πονηρος και πιστευω οτι ο τροπος που εξεφρασα τη διαφωνια μου ηταν οσο πιο κοσμιος θα μπορουσε να ειναι απο το πληκτρολογιο, απλα μεγαλωνοντας αναθεωρησα καποιες πρακτικες ή και συμπεριφορες που ειχα παλαιοτερα, ολοι μα ολοι οι ψαραδες εχουμε κανει τις "κουτσουκελες" μας απλα τωρα πιστευω οτι εγω θα κανω οτι "πρεπει" ετσι ωστε να εχω ησυχη την συνειδηση μου απενατι στο περιβαλλον και στα ζωα του.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 18:10 #1666 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η παρατηρησηση μου για την περιοδο γεννησης για να τον γραψω πιο απλα είναι σε ξεχωριστο ποστ ακριβως για αυτό τον λογο να μην θεωρηθεί δικαιολογεια κ επειδή αυτή την στιγμη εχω ξεπερασει τα ορια μου για να μην σου πω πραγματ που μετα θα μετανοιωσωβ μενω εδώ κ τον ρολο του τροχονομου στο σαιτ δεν θα ερθεις εσυ ξαφνικα να αναλάβεις ΕΝΤΑΞΗ ΑΝΤΕΕΕΕ$ΕΕΕΕΕΕ΅ΕΕΕΕΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 18:21 #1667 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: νασο και κυριε μιχαλη, προς θεου η προθεση μου δεν ηταν να την πω σε καποιον ή να το παιξω πονηρος και πιστευω οτι ο τροπος που εξεφρασα τη διαφωνια μου ηταν οσο πιο κοσμιος θα μπορουσε να ειναι απο το πληκτρολογιο, απλα μεγαλωνοντας αναθεωρησα καποιες πρακτικες ή και συμπεριφορες που ειχα παλαιοτερα, ολοι μα ολοι οι ψαραδες εχουμε κανει τις "κουτσουκελες" μας απλα τωρα πιστευω οτι εγω θα κανω οτι "πρεπει" ετσι ωστε να εχω ησυχη την συνειδηση μου απενατι στο περιβαλλον και στα ζωα του.


Αγαπητε Ηλια από εμενα τολυαχιστον ειλικρινα δεν υπαρχει κανενα μα κανενα πρόβλημα με το ποστ σου τουναντίον πιστευω κραδαντα το εδειξα με τα γραφομενα μου τι άλλο έμπρακτα θα μπορουσ αν πω μεσω του ηλεκτρονικου λογου ότι κ εγω συμφωνω με την παρατηρηση σου .
το εγραψα αλλωστε.
Αλλα κεκαλημενες επιθεσεις δεν ανεχομε από κανενα κ σταμτω να γραφψ διοτι τα παρακατω απλα δεν σε αφορουν.
Σε ευχαρηστω κ ο θεος παντα μαζι σου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 19:08 - 12/05/2015 19:08 #1668 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ουτε καν καταλαβα τι πραγμταικα θελεις να πεις με όλα αυτά που γραφεις ειλικρινα δεν καταλαβα καν το κατεβατο σου .
Εγω προσωπικα .
Κανεις λαθος δεν δικαιολογηθηκα γιατι αν ενοιωθα την ανγκη να δικαιολογηθώ δεν θα το ανεφερα καν ότι ψαρεψα.
Ουτε νοιώθω την αναγκη επιβράβευσης του ψαρα για να ποσταρω τι επιασα. Αυτά τα εχω ξεπερασει δεκαετιες πριν πιστεψε με.
Κ παλι αναλογιζόμενος δεν μπορω να καταλαβω αξαφνου αυτή την κεκαλημενη επιθεση σου ουτε στέκομε στο ότι εβαλες πρωτα το ονομα σου για να ανοίξεις αυτό τον διαολογο.
Ας είναι επειδή καταλαβα όμως καιρο τωρα καποια πραγματα εξου κ αποστασιοποισησ μου από το σαιτ κ στέκομε μονο στον καφενε.
Μην το συνεχισεις δεν θα εχει κανενα νοημα κ εσυ κ εγω καταλάβαμε Εκατέρωθεν.
Εκανες μεγα λαθος με το παραπανω σου ποστ κ το σκεφτηκα πολύ πρωτου το γραψω, απλα για να καταλαβαινομαστε .


Ούτε κι εγώ κατάλαβα τι είναι αυτά που γράφεις τώρα!
Ε, και! Δεν πειράζει. Ο καθένας μας έγραψε αυτά που νόμιζε σωστά. Έτσι γίνεται στο διαδίκτυο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ηλιας Αφσαρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 19:12 #1669 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: νασο και κυριε μιχαλη, προς θεου η προθεση μου δεν ηταν να την πω σε καποιον ή να το παιξω πονηρος και πιστευω οτι ο τροπος που εξεφρασα τη διαφωνια μου ηταν οσο πιο κοσμιος θα μπορουσε να ειναι απο το πληκτρολογιο, απλα μεγαλωνοντας αναθεωρησα καποιες πρακτικες ή και συμπεριφορες που ειχα παλαιοτερα, ολοι μα ολοι οι ψαραδες εχουμε κανει τις "κουτσουκελες" μας απλα τωρα πιστευω οτι εγω θα κανω οτι "πρεπει" ετσι ωστε να εχω ησυχη την συνειδηση μου απενατι στο περιβαλλον και στα ζωα του.


Μια χαρά τα είπες Ηλία και πολύ σωστά!
Από εμένα κανένα πρόβλημα.
Σε χαιρετώ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ηλιας Αφσαρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 23:43 #1670 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
!violin_smil

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.253 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection