Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

03/05/2015 21:45 #1651 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
πραγματικά τον τελευταίο καιρό έχω απογοητευθεί πάρα πολύ και εχω να πάω στη θάλασσα παρόλο που είμαι 3 λεπτά απόσταση καμιά 20 μέρες.πριν από αυτά ειχα πάει για τσαπαρί - συρτή 3 φορές χωρίς τσιμπιά.
όλοι τα ρίχνουν σε όλους και τσακώνονται όλοι μαζί για το ποιός φταίει για αυτή την κολοκατάσταση.
οι δυχτάδες τα ριχνουν στους φυλακοόβιους-τζιγκαδόρους οι σπινεράδες σε όλους οι βαρκαρηδες στους ψαροτουφεκάδες και όλα τούμπαλην.εμένα πάντως δεν ξέρω πρωσοπικά με χαλάει και με πειράζει και αν δεν είχα κάποιους φίλους να ανταλάσουμε υγιείς απόψεις για το αγαπημένο μας χόμπυ ίσως να τα είχα σβήσει όλα να μην βλέπω τίποτα.
στο θέμα μας για τα γρι-γρι δεν ξέρω τι περιορισμοί υπαρχουν και αν είχε πάει το λιμενικό θα είχε πάρει καμια 10αριά τελάρα και θα είχε φύγει....
τι να πω ας πει κάποιος άλλος ισως να μην ξέρεις ακριβώς την ποσότητα των ψαριών που θα σηκώσεις....
σίγουρα ομως δεν μπορείς να λές το μουρμούρι που έπιασες είναι 100γρ παρακάτω ή παραπάνω
και να λες του ψαροτουφεκά μην ψαρευεις και άλλος να πιάνει τόνους και να είναι μόστρα σε όλα τα κανάλια...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2015 20:07 #1652 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο φιλε.στη Λευκαδα το Σ/κ δεν εβγαλα τιποτα.ουτε τσιμπια. Πρωτη φορα.(την μεγαλη εβδομαδα δεν προλαβαινα να ριχνω). Δοκιμασα και για μελανουρια αλλα μου ειπαν οτι δεν κρατα η Λευκαδα .Ειναι δυνατον;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2015 21:05 #1653 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: πραγματικά τον τελευταίο καιρό έχω απογοητευθεί ............είναι μόστρα σε όλα τα κανάλια...

Κατά την γνώμη μου όλοι έχουν ένα μερίδιο ευθύνης.
Από τον παππού απικατζή που κρατάει το μωρό σαργουδακι για την γάτα του,τον ψαρουντουφεκα και τον τσιγκαδόρο που όταν τα πετυχει δεν θα αφήσει λέπι,τον επαγγελματία που μέρα πάρα μέρα ρίχνει χιλιόμετρα δίχτυα και παραγάδια στα ιδια σημεία και δεν τα αφήνει να πάρουν ανάσα,την ανεμότρατα που αφήνει κρανίου τόπο πίσω της και πάει λέγοντας.
Βάλε τώρα και την υπερθέρμανση του πλανήτη και την όξυνση των νερών των θαλασσών έρχεται και ολοκληρώνεται το κακό.

Ειδικός δεν είμαι, αλλά μέτρα φαντάζομαι ότι μπορούν να παρθούν,αλλά αυτά πρέπει να τα αναζητήσουν οι επαγγελματίες μαζί με του επιστήμονες και την πολιτεία.

Εμείς πάλι οι ερασιτέχνες μπορούμε να βοηθήσουμε την κατάσταση εφαρμόζοντας την υπάρχουσα νομοθεσία,και ναι βρε αδερφέ ας γινόμαστε "ρουφιάνοι" όταν βλέπουμε κάποιους ερασιτέχνες να γράφουν στα γεννητικά τους όργανα κάθε νομοθεσία.

Προσωπικά όταν βρέθηκα σε μια περίπτωση όπου κάποιοι ερασιτέχνες πήγαν να κλείσουν έναν κόλπο με δίχτυα και αφού τους επισήμανα ότι αυτό είναι παράνομο,όταν μου απάντησαν με τσαμπουκά ότι θα ρίξουν τα δίχτυα τους,δεν αρκέστηκα σε ένα τηλεφώνημα,αλλά πήγα ο ίδιος στο λιμενικό το οποίο προς τιμήν τους έδρασε άμεσα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2015 21:42 #1654 από teo
Απαντήθηκε από teo στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Αλεξανδρε,περυσι εκανα μαζι με την γυναικα μου την κρουαζιερα απο το Νυδρι που πηγαινει Κεφαλλονια,Ιθακη και στο τελος της μερας κανει σταση στο πισω μερος του Σκορπιου για μπανιο.Εκει ειδα μελανουρια,σχετικα μικρα,αλλα μελανουρια.Πιστευω οτι θα υπαρχουν σημεια που υπαρχουν μελανουρια,απλα θα εχουν δυσκολη προσβαση απο ξηρα ή ακομα καλυτερα θα χρειαζεται βαρκα......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2015 22:02 #1655 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιάννης έγραψε: ...
Κατά την γνώμη μου όλοι έχουν ένα μερίδιο ευθύνης...


Γιάννη,
Είχαμε ανοίξει μια σχετική συζήτηση παλιότερα. Αν σε ενδιαφέρει είναι εδώ:
www.psarema.gr/sizitiseis/genika/248304-...atismos?limitstart=0

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2015 22:45 #1656 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση,δεν την είχα προσέξει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2015 13:56 #1657 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Το παραγαδι ριχτηκε με μεγα φοβο κ μετα από την τεραστια ελλειψη ψαρευματος από μερια μου διοτι είναι απαγορευμενη περιοδος αλλα συγνωμη δεν μπορεσα να κρατηθω απλα περιοριστηκα μονο σε ένα παραγαδι 150 αγκιστριων

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2015 14:51 #1658 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
!money_smile

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Το παραγαδι ριχτηκε με μεγα φοβο κ μετα από την τεραστια ελλειψη ψαρευματος από μερια μου διοτι είναι απαγορευμενη περιοδος αλλα συγνωμη δεν μπορεσα να κρατηθω απλα περιοριστηκα μονο σε ένα παραγαδι 150 αγκιστριων


Έχεις το ελαφρυντικό του «πρότερου έντιμου (δηλ. «στερημένου») βίου)!
Συγχωρεμένος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 04:23 #1659 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολλα μπραβω Νασο.τρωμερα ψαρια.

Πυστευω εισαι απο τους κορυφαιους ψαραδες μεσα στο φορουμ.
Νασε παντα γερος και παντα τετοια ωραια ψαρεματα να εχεις!!!!

!pecheur2# !pecheur2# !pecheur2# !pecheur2# !pecheur2#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2015 14:50 #1660 από Ηλιας Αφσαρογλου
Απαντήθηκε από Ηλιας Αφσαρογλου στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Το παραγαδι ριχτηκε με μεγα φοβο κ μετα από την τεραστια ελλειψη ψαρευματος από μερια μου διοτι είναι απαγορευμενη περιοδος αλλα συγνωμη δεν μπορεσα να κρατηθω απλα περιοριστηκα μονο σε ένα παραγαδι 150 αγκιστριων



συγχωρεσε με αλλα διαφωνω με αυτη την πρακτικη, το ψαρεμα πρωτα απο ολα πρεπει να ειναι σεβασμος απεναντι στη φυση και στα ψαρια ειδικα την περιοδο αναπαραγωγης τους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.282 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection