- Δημοσιεύσεις: 988
- Μου αρέσει που έλαβε 1353
vasilis moystakas έγραψε: προσπαθησα να σου στηλω μηνημα αλλα δεν τα καταθερα.
εκλεισε η συμφονεια.οκ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εγώ σε κάθε κόφα (λεκάνη δηλαδή) έχω 300 αγκίστρια. Απλά αυτά δεν είναι συνεχόμενα αλλά είναι 6 50άρια. Αυτό είναι καλύτερο αγαπητέ Νάσο γιατί όπως ξέρεις σε κάθε παραγάδι, μπροστά και πίσω πρέπει να υπάρχει και κάποιο «νέτο» διάστημα ώστε να μην ξεκινάνε τα αγκίστρια αμέσως μετά τα μολύβια των καλαδουριών.ΝΑΣΟΣ έγραψε: Εγω παντως αυτό που αναφερετε δεν μπορω να το καταλαβω δλδ αν εγω εχω μια κοφα με 500 αγκιστρια δεν μπορω δλδ αναλογα με τον τοπο να καλαρω οσα θελω κ να το κοψω κ μετα να παω στο επομενο σημειο πρεπει δλδ ναναι τα παραγάδια μου 50αρια η 100αρια ?
από περιεργεια ρωτω περισσοτερο γιατι ως δεδομενο δεν αλλαζω την τωρινη μου αποψη απλα για να δω τι είναι αυτό πουσας κανει να θεωρείτε ότι είναι καλυτέρα ναχω πολλα 50αρια η 100αρια κομματια ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Θα συμφωνησω με τον Μιχαλη για τα μεμωνομενα κομματια στην ιδια κοφινα ,αλλα ομως οταν γνωριζεις τους τοπους καλα και ξερεις αρχη -τελος του τοπου και ποσα αγκιστρια παιρνει ο τοπος,ετσι δουλευαμε παλια εμεις στο Πηλιο γιατι εκει εχει και ψοφια κενα κομματια,αλλα αν πας σε παγκο που παιρνει αγκιστρια απο 500-600 εκει φευγει μονοκομματο ,στην ουσια μιλαμε για σωστη γνωση του τοπου.Ειχα εναν ξαδερφο πρωην φανατικο ψαροτουφεκα που εκανε και βραδυνα που ειχε μεγαλη τρελλα με τα κομματια ,ολα τα παραγαδια που εφτιαχνε ητανε με 50-60-70 αγκιστρια και ο λογος οτι ηξερε τον βυθο σαν το σαλονι του σπιτιου του,τα δε αποτελεσματα δεν σου λεω τιποτα!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κυριάκο,Κυριάκος έγραψε: Μιχαλη φιλε γεια σου και εγω 50ρια εχω κανει τα παραγαδια και τα προτιμω ετσι!παντωσ εαν σου εδωσε ο βασιλης συντενταγμενεσ ειναι guarantee οπως λεν και οι αγγλοι
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD