Αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο σαϊτ και πολυ λιγους φιλους εναπομειναντες εδω (δυο-τρεις για την ακριβια) θελω να αναφερθω στην αψαρια γιατι με εχει πιασει απελπισια
Δεν ειναι μονο οτι παω στα μερη που επιανα ψαρια και τωρα δεν παιρνω τσιμπια, ειναι οτι με κουραζει πια το στησιμο του εξοπλισμου η αγρυπνια και η ταλαιπωρια τα εξοδα της βενζινης και του κολατσιου καφε κ.λ.π. που για καποιον που ψαρευει καθε ΣΚ ειναι σιγουρα αξια υπολογισμου.
Σε τι να αναφερθω απο ψαρεματα εγγλεζικο αψαρος απο το φθινιπωρο και αν δεν εβαζα και λιγο σαρδελα στο αγκιστρακι θα μουν και ατσιμπητος αν ψαρευα μονο τα μπικατινια
spinning: ενα καλο καλαμαρι μεσα στο χειμωνα 400 γραμμαριων και ενα ξεκαρφωμενο ψαρι με φρενα και λιγη μαχη πριν μπουν τα καγκελα τα Ραφηνιωτικα
πολυαγκιστρο-casting??? τιποτα οι σαρδελες γυριζαν ανεπαφες
δηλαδη σε ολα τα παρακτια ψαρεματα παει χαλια το πραγμα.
Απο περιοχες δεν αλλαζω συχνα ειμαι της γνωμης να μαθω καλλα ενα τοπο σε ολες του τις εποχες και τις εκφανσεις και να παιδευτω σε αυτον μεχρι να τον μαθω παρα να ψαρευω σε αγνωστους ή ημιμαθαιμενους ψαροτοπους που δεν θα ξερβω ουσιαστικα γιατι ψαρια εχω παει.
Δεν ξερω αν ο συλλογισμος ειναι σωστος αλλα η απελπισια που με εχει πιασει αλιευτικως δεν παριγραφεται!!!!
Περσι-προπερσι ειχα γεμισει τετοια εποχη το καλαθι ουκ ολιγες φορες και σε κοντινα ψαροτοπια ενω τωρα παιδευομαι να παρω τσιμπια!!! και τι ειναι λαθος ο τροπος που ψαρευω

μα να π.χ. πριν απο κανα διμηνο εγγλεζικο στο Καλαμακι με αλλα 3 ατομα ατσιμπητοι και εγω ημουν αυτος που πηρε δυο τσιμπιες!!!
αρματωμενος οσο το δυνατον πιο διακριτικος: μια και κατι οργια παραμαλλο μικρο φελο ερματισμενο αρκετα μαλαγρωμα τακτικο και περασε διωρο για παρω μια τσιμπια στοι μπικατινι μεχρι αν συνηδειτοποιησω και να αλλαξω σε σαρδελα ειχε περασει 2,5 ωρο και τοτε αρχισα να παιρνω τσιμπιες πολυ αραιες ομως και προς το τελος του ψαρεματος 45 λεπτο περνουσε απο τη μια στην αλλη, ενω απο ψαρια ουτε γειλος δεν βγηκε.
Εχω λοιπον απογοητευτει και δυσκολα σηκωνομαι ειδικα στα πρωϊνα να παω για ψαρεμα εχει φυγει αυτη η λαχταρα που πεταγομουν πριν το ξυπνητηρι!! ουτε στην εκθεση δεν ειχα κεφι να παω.
αντιμετωπιζεται και εσεις δυσκολιες στα ψαρεματα σας ειδικα φετος

θα ηθελα να ακουσω και την αποψη σας, τι αλλαξε σε ενα δυο χρονια