Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

18/11/2014 20:41 #1571 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κυριάκος έγραψε: Με μεγαλη μου χαρα και εμενα θα περιμενω νεα σου για το ποτε θα ερθεις !!!!!!!


Θα είμαι στα μέρη σας σίγουρα ένα 4ήμερο την Πρωτοχρονιά. Προσπαθώ να ... ψήσω τη σύζυγο να έρθουμε πριν τα Χριστούγεννα, να μείνουμε μόνο τις γιορτινές ημέρες κοντά στους συγγενείς μας στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες να κάνουμε εκδρομή στα μέρη από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξανδρούπολη όπου επιθυμώ (πραγματικά το λέω) να συναντήσω όλους όσους έχω συνομιλήσει μαζί τους σε αυτή την ιστοσελίδα. Ελπίζω να καταφέρω να πραγματοποιήσω αυτή την επιθυμία μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2014 19:45 #1572 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Αλλο ενα μεσημεριανο παραγαδι-σε πολλοι θολα νερα αλλα κατι εγινε!





Και ενα απο την προηγουμενη εβδομαδα


Άριστα Βασίλη!
Εξαιρετικά! Δεν έχω λόγια!
Να είσαι καλά!
Αύριο 12 η ώρα φεύγω για 3-4 μέρες ψάρεμα στη βάση μου.
Ελπίζω να τα καταφέρω το ίδιο καλά!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 15:57 #1573 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο ρε φιλε ,τα ηπιες το αιμα,να δουμε κι εγω μετα απο γιορτες κατα φεβρουαριο με το τρικαρινο θα κανω εναρξη!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2014 15:00 #1574 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραια ψαρια Μιχάλης συμασια εχει που το ευχαριστηθικες.
Παντος ουτε 10% δεν δουλεψε το παραγαδι αναλογα με τα αγγιστρια σου(300).
Αντε ανεβα τορα τα χριστουγενα να παμε μια βολτα για καθετη ως την καλικρατεια!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2014 15:06 - 17/12/2014 15:10 #1575 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Ωραια ψαρια Μιχάλης συμασια εχει που το ευχαριστηθικες.
Παντος ουτε 10% δεν δουλεψε το παραγαδι αναλογα με τα αγγιστρια σου(300).
Αντε ανεβα τορα τα χριστουγενα να παμε μια βολτα για καθετη ως την καλικρατεια!

Βασίλη το έχω ξαναπεί. Στα δικά μας τα μέρη τα ψάρια έχουν μειωθεί πάρα πολύ. Αυτές οι ψαριές βγαίνουν με πολύ κόπο και μόχθο και μακάρι να βγάζω τόσα κάθε φορά γιατί υπάρχουν και τα ... χειρότερα!
Υ.Γ. Θεσσαλονίκη (δηλαδή Αγγελοχώρι, δίπλα στη Μηχανιώνα) θα βρίσκομαι 2 μέρες πριν την Πρωτοχρονιά και για ένα 4ήμερο, ίσως και λίγο παραπάνω. Αν θέλεις στείλε μου σε π.μ. συντεταγμένες για το πού θα σε βρω (κινητό ή ότι άλλο νομίζεις) και πες μου αν είναι να πάρω μαζί μου και τίποτα παραγάδια. Αυτά τα 300 που έριξα τα έχω μαζί μου στην Αθήνα για νετάρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2014 19:09 #1576 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Mπαβο φιλε μου Μιχαλη!Ειδικα το λιθρινι του κιλου ειναι ολα τα λεφτα! :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2014 20:15 #1577 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φίλε μιχάλη νομίζω πως πλέον και ο ερασιτέχνης ψαράς με τη χρήση αυτού του διαβολομηχανήματος το οποίο σου δίχνει επακριβώς και που θα κλάσει το ψάρι και τη μορφολογία του βυθού θα είναι η τελεία και παύλα στην καταστροφή της θάλασσας.όποιος νομίζει πως έγινε ψαράς με το να ρίχνει το καλαμάρι του εκεί που του δίχνει το βυθόμετρο απλά έχει αυταπάτες.δεν θυμάμαι καπου το είχα αναπτύξει σαν θέμα και κλασικά με είχαν κράξει πως ζηλευω τα ψάρια τους επειδή δεν πιάνω.αρνούμαι πεισματικά να πάρω βυθόμετρο-fishfinder!!!!ας ρίχνω στα κουτουρου στο γάμο του καρακγιόζη και ας μην πιάνω δεν τρέχει τίποτα!!!βλέπεις τον καθένα 5-6 συναγρίδες τέρατα το ίδιο και με τα φαγκριά τι να πω πραγματικά δε σας ζηλευω μου αρκουν τα 20 ψαρακια που πιάνω το χρόνο!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΚΩΣΤΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, leyteris, vagos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2014 21:00 #1578 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Mπαβο φιλε μου Μιχαλη!Ειδικα το λιθρινι του κιλου ειναι ολα τα λεφτα! :wav:

Δημήτρη τα λυθρίνια μεγέθους κιλού και πάνω, ο πατέρας μου έλεγε ότι τα τρώνε οι ... γαμπροί την πρώτη νύχτα του γάμου!
Τώρα εγώ που δεν είμαι γαμπρός και θα φάω αυτό λες να πάθω τίποτα; Αλλά θα μου πεις αυτό είναι 950 γραμμάρια! Ευτυχώς!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2014 21:52 #1579 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: φίλε μιχάλη νομίζω πως πλέον και ο ερασιτέχνης ψαράς με τη χρήση αυτού του διαβολομηχανήματος το οποίο σου δίχνει επακριβώς και που θα κλάσει το ψάρι και τη μορφολογία του βυθού θα είναι η τελεία και παύλα στην καταστροφή της θάλασσας.όποιος νομίζει πως έγινε ψαράς με το να ρίχνει το καλαμάρι του εκεί που του δίχνει το βυθόμετρο απλά έχει αυταπάτες.δεν θυμάμαι καπου το είχα αναπτύξει σαν θέμα και κλασικά με είχαν κράξει πως ζηλευω τα ψάρια τους επειδή δεν πιάνω.αρνούμαι πεισματικά να πάρω βυθόμετρο-fishfinder!!!!ας ρίχνω στα κουτουρου στο γάμο του καρακγιόζη και ας μην πιάνω δεν τρέχει τίποτα!!!βλέπεις τον καθένα 5-6 συναγρίδες τέρατα το ίδιο και με τα φαγκριά τι να πω πραγματικά δε σας ζηλευω μου αρκουν τα 20 ψαρακια που πιάνω το χρόνο!!!

Αν θα μπορούσες να βρεις τη θέση που έχεις καταθέσει αυτές τις απόψεις σου, καλό θα ήταν.
Νομίζω ότι το θέμα αξίζει για να γίνει μια σοβαρή συζήτηση. Θα είχα και εγώ αρκετά να πω.
Περιμένω απάντησή σου τις προσεχείς ημέρες, γιατί σήμερα είμαι αρκετά κουρασμένος από το ταξίδι και λίγο - πολύ ακατάλληλος για ... βαριά συζήτηση. Μη ξεχνάς ότι είμαι και λίγο ... σιτεμένος (έκλεισα τα 66 πριν λίγες μέρες).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 06:47 #1580 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο φιλε Μιχαλη !!! :yahoo: :yahoo:

Πολυ ωραια τα ψαρια σου και πιστευω οτι το ευχαριστηθηκες στο επακρο!!!




Υ/Γ

Θα πρεπει καποτε να διαχορισουμε τον ορο "ερασιτεχνης " απο τον παρανομο επαγκελματια ψαρα !!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.332 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection