× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/06/2013 15:47 #2831 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντε, με το καλό.

Οχι, δεν είναι απαραίτητο, αλλά ισως για σενα είναι καλύτερα να ξεκινήσεις ετσι. Οποιαδήποτε γάντια κάνουν εκτός των πλαστικών της κουζίνας. Μην ξεχνάς τα ζητήματα ασφάλειας και μην ξεχάσεις να κάνεις την εκπαίδευση, Ολη. :rtfm:

Εκεί εχει και μαθηματα κουπιού. :yes3:

Σε ποια περιοχή μένεις;

:tr_hi:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 16:29 #2832 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μάλλον με γαντια με βλεπω για αρχη! Και σιγουρα οχι για τα πιατα!!! Οσο για την εκπαιδευση, με ο,τι εχω ασχοληθει μεχρι σημερα, εχω διαβασει τοννους χαρτιου πριν και κατα τη διαρκεια καθε ενασχολησης (που να δεις για το ιστιοπλοϊκο...) , οποτε η εκπαιδευση θεωρητικη (και πρακτικη) σαφως ειναι μεσα στο προγραμμα.
Ο τοπος διαμονης μου ειναι σ' εναν παραθαλασσιο οικισμο 15 χιλιομετρα μετα την Πατρα. Να φανταστεις οτι θα το μεταφερω με τα χερια μεχρι τη θαλασσα!! Ποια ειναι η προσωπικη σου γνωμη για το Malibu XL;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2013 07:33 #2833 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλορίζικο φίλε Νίκο και καλές βόλτες!Σε ποια περιοχή μένεις αλήθεια;;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2013 16:18 - 13/06/2013 16:22 #2834 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σ' ευχαριστώ φίλε, το παραλαμβάνω αύριο! Μένω στα Βραχνέικα 15 χλμ μετά την Πάτρα. Εσύ απ' ο,τι είδα, μένεις από την άλλη μεριά. :hello:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2013 06:59 #2835 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία ταβερνάκια έχουν τα βραχνέΐκα :drinks:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2013 11:51 #2836 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κερναω καφεδακι φιλε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2013 14:51 #2837 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Να σαι καλά Νίκο, αλλά είμαι λίγο μακριά

το παρέλαβες το εργαλείο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2013 15:33 #2838 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οεοοοοοοοο! Σημερα το πρωι!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2013 15:54 #2839 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλορίζικο!

καλές βόλτες, να το χαρείς απεριόριστα! :wav: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nick Droukopoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2013 08:20 #2840 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλορίζικο φίλε Νίκο!Να το χαρείς οσο μπορείς περισσότερο!!Εγώ μένω στην άλλη μεριά,στον Αγ.Βασίλειο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.410 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection