× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

31/05/2013 10:18 #2801 από paris
Απαντήθηκε από paris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπερα παιδια κ παλι κ σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!
Γενικα θεωρω καποια πραγματα απαραιτητα για την ασφαλεια μας κ ας ειναι αχριαστα γιατι στην θαλασσα δεν ξερεις ποτε τι θα σου συμβει κ πρεπει να εισαι ετοιμος για καθε κατασταση! Το λεω γιατι εχω εμπειρια χρονων στη θαλασσα απο σκαφος! Η θαλασσα οσο ομορφη, γαληνια κ ωραια ειναι αλλα τοσο ασχημη, κακη κ επικυνδινη μπορεο να γινει!
Δυστιχος λογο δουλειας ακομα δεν εχω βρει χρονο να περασω απο τους κανηβαλους αλλα με την πρωτη ευκαιρια θα γινει κ αυτο!
Καλες βολτες να εχετε ολοι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 12:53 #2802 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
με τα χρηματυψου
α που δινεις μην εχεις απαιτησεις μαρκας. να σε βολευει λογω
υψους και να ειναι σε σχετικα καλη κατασταση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 15:17 #2803 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εσύ μπορείς να μου προτείνεις κάποιο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 16:04 #2804 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
στα λεφτα που θελεις επωνυμο οχι πρεπει να ανεβεις 550-600ευρω για μεταχειρισμενο παντα.ειναι θεμα τυχης να βρεις
κανε μια ερευνα αγορας για να εχεις μια πρωτη εικονα αν βρεις κατι και θελεις βοηθεια ευχαριστως.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 08:00 #2805 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γενικά συμφωνώ με τον Σωτηρη όσον αφορά την ποιότητα. :yes3:

Αν το θέλεις όμως μονο για μικρά παιχνίδια εκεί γύρω και όχι για να πηγαίνεις απέναντι πχ, σου κανουν και τα φθηνα με 300€ νομιζω. Απλά λόγω των σωματικών προδιαγραφών σου θα πρεπει να σηκώνουν 100κιλά.


Χαιρετισμούς και καλώς μας ήρθες, :wav:

:tr_hi:

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 08:51 #2806 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Είναι κανείς "ΜΕΣΑ" για καγιακοψάρεμα αυριο Κυριακή πρωί ΠΑΤΡοΚΛΟ;

Απέναντι απο Λεγρενά.!

Αντε, θελω παρέα!!

Αντωνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 12:02 - 01/06/2013 12:03 #2807 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά δυστυχώς δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να ανεβάσω άλλο το budget (τουλάχιστον προς το παρών).Καταλαβαίνω πως με αυτά τα χρήματα δεν περιμένω το τέλειο αλλά ένα φτωχό πλην τίμιο καγιάκ!Από αποστάσεις μη φανταστείτε τίποτα τρελό ή τίποτα extreme,βολτούλες στις κοντινές παραλίες εδώ γύρω για το χαβαλέ (περίπου 1.5-2χλμ).Για να γίνω και λίγο πιο συγκεκριμένος αλλά και να καταλάβετε τις απαιτήσεις μου,το Pathfinder που σας έδειξα στην αρχή με έβγαζε παλληκάρι σε αυτές τις αποστάσεις είτε με 2 άτομα είτε και μόνος μου.Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα με την βαλβίδα κατα τ άλλα ήμουν ευχαριστημένος με αυτό,δεν αναζήτησα κάτι καλύτερο (ίσως επειδή δεν έχω και πολλές απαιτήσεις).Αν μπορούσα να ξέρω σίγουρα αν έχουν διορθώσει το συγκεκριμένο πρόβλημα το ξαναέπαιρνα χωρίς 2η σκέψη!! :eusa_drool: Αυτό που ζητώ πρακτικά είναι να μην πέφτω και στην περίπτωση του φουσκωτού να μην πέσω πάλι στο ίδιο πρόβλημα που είχα με το Pathfinder.Γι αυτό σας ρώτησα μήπως έχετε δοκιμάσει κάποιο σε αυτή την κατηγορία χρημάτων και μπορείτε να μου το προτείνετε.

Καλώς σας βρήκα Αντώνη! :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 14:10 #2808 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αν επιμένεις για φουσκωτό κοίτα τα gumotex www.intercoast.gr/
που μπορεί να έχουν και κάποιο οικονομικό μοντέλο και απ ότι ξέρω είναι καλά,

και τα sevylor

www.fitmaster.gr/kanokayak%CE%92%CE%AC%C...k-c-105_133_106.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 16:49 #2809 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Έριξα μια ματιά σε αυτά που μου έδωσες φίλε και είδα κάποια ωραία μοντέλα.Πάντως δεν επιμένω για φουσκωτό,είμαι αρκετά επιφυλακτικός ειδικά μετά από το πρόβλημα με το Pathfinder μήπως ξαναπέσω σε τίποτα τέτοιο.Κοιτάω πιο πολύ για πλαστικό μιας και είναι πιο ανθεκτικό,αλλά δεν απορρίπτω και τα φουσκωτά αρκεί να είναι κατι δοκιμασμένο και να είμαι σίγουρος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 17:17 #2810 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρήστο,

Αν αποφασίσεις φουσκωτό, σημαντικό είναι να είναι πολύ χαμηλού προφίλ (να μην εξέχει πολύ απο το νερό) σαν το pathfinder ώστε να μην φερει αντίσταση στον αέρα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα φουσκωτα για την Ελλάδα που εχει δυνατούς αέρηδες στην θάλασσα.

Βεβαια, οσον αφορά την σταθερότητα στο να πέσει κανείς στο νερό, είναι πολύ πολύ πιο σταθερά απο τα πλαστικά. Γι'αυτό και αν πάρεις πλαστικό να κάνεις οπωσδήποτε την εκπαίδευση που περιγράφουμε στο σχετικό κεφάλαιο αναλυτικά.

Τώρα στα 300€ τα πλαστικά πιστεύω οτι ολα το ίδιο καλά είναι. Μια χαρά θα σου κάνουν γιαυτά που θέλεις. Κοίταξε βασικά,
- να σηκώνει 100 κ (για νάχει και την σταθερ΄τητα που χρειάζεσαι)
- να εχει πλάτος > 80 εκ.
- να εχει λίγο καρίνα (μπορεί να είναι και μονο η πλωρη-πρύμνη οταν καθεσαι πανω) για να εχει ισια πλεύση.

Αυτά και καλοτάξιδο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, christakos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.568 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection