× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

07/06/2013 19:41 #2821 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καγιακάτος θα πας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2013 04:06 #2822 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα σε ολους! Σαν καινουριος συστηνομαι: Νικος απο Πατρα, φυσιολατρης, ερασιτεχνης ψαρας, μουσικος, αρχιτεκτονας κ.α (τα αρνητικα δεν τα λεω γιατι δε χωρανε εδω!! :yes3: ) Ειδα κατι βιντεακια για ψαρεματα και εκδρομες με καγιακ και δεδομενου οτι ημουν μεχρι προσφατα κατοχος 6μετρου φουσκωτου που πουληθηκε, ψηνομαι! Ειμαι ομως και ψιλοασχετος. Θα εκτιμουσα κατ' αρχην καποιες συμβουλες για αγορα καγιακ για την πιο πανω χρηση. Ειδα το kalao της bic (το τριθεσιο) γιατι θα με βολευε λογω συζυγου και 12χρονου γιου. Και κατι αλλο. Επειδη εδω στην Πατρα δεν υπαρχει αγορα ουτε για δειγμα περι του καγιακ, θα ηθελα να μου πειτε καταστηματα στην Αθηνα οπου θα μπορουσα να απευθυνθω και να μη με κοιτανε στην τσεπη! Τελος αν καποιος φιλος ειναι απο Πατρα θαθελα να πουμε δυο κουβεντες και απο κοντα για ολα τα παραπανω. Ναστε ολοι καλα!! ;)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2013 06:17 #2823 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς τον Νίκο.! :tr_hi:

Επειδή είναι πολλά αυτά που είναι χρήσιμα και αναγκαία να γνωρίζεις πριν προβείς σε αγορά καγιάκ, (και τοχουμε προβλέψει γιατι τόχουμε περάσει), ξεκίνα διαβάζοντας Ολα τα βασικά άρθρα εδώ:

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...catid=160&Itemid=290

και αυτό: www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...id=242197&Itemid=290

Θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις χρήσεις-ιδιαιτερότητες και ανάγκες που δημιουργούν τά καγιάκ.

Μετά, ότι θέλεις ρώτα.

:yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nick Droukopoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 11:52 #2824 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εκλεισε! Ocean Malibu Two XL!! :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 17:50 - 13/06/2013 11:12 #2825 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Με το καλό Νίκο, με το καλό.

Πες μας μολις το παρεις και βέβαια, θελουμε φωτό.... :yahoo:

Αλλα Νεα:


Η τελευταία έκδοση του πολύ καλού περιοδικού Kayak Angler.

www.rapidmedia.com/ka/kayakanglermag_earlysummer13/

Μπορείτε να την διαβάσετε ηλεκτρονικά δωρεάν επιλέγοντας τον σύνδεσμο desktop και δίνοντας απλά το email σας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nick Droukopoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 17:54 #2826 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλορίζικο! καλές βόλτες! :eusa_boohoo
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nick Droukopoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 18:22 #2827 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νασαι καλα φιλε Αντωνη!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 04:04 #2828 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλοριζικο φιλε Νικο!Καλεs βολτεs!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 10:36 #2829 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Δημήτρη!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 15:29 #2830 από Nick Droukopoulos
Απαντήθηκε από Nick Droukopoulos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αύριο το πακέτο θα είναι έτοιμο!!! Οεοοοοοοοοο!!!! :dance3:
Πρωι-πρωι με την αυγούλα θα είμαι Αθήνα!!! Δε μου λέτε λεβέντες: πως διαχειρισθήκατε το θέμα με τα χέρια μετά από πολύωρη χρήση; Χρησιμοποιήσατε (η χρησιμοποιείτε) γάντια; Το λέω γιατί αυτή είναι βασικά η ανησυχία μου (καθότι τα δικά μου χέρια μόνο στα δαχτυλα εχουν καλους λογω μπασσου!!)
Ναστε ολοι καλα :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.507 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection