× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/06/2013 18:36 - 01/06/2013 18:48 #2811 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φίλε Αντώνη,πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου!Ευχαριστώ για την κατατόπιση!Να σου πω την αλήθεια καγιάκ κάνω εδώ και αρκετά χρόνια στο πλαστικό του κολλητού μου (έχει ένα Bic) όπου επιβεβαιώνω κι εγώ από την λιγοστή εμπειρία μου όσα λες.

Πάντως μιλώντας για τα φουσκωτά,ρίχνοντας μια ματιά στο forum πέτυχα αυτή τη σελίδα όπου έχει αρκετά Sevylor και Gumotex που πρότεινε ο φίλος antonis123.Αν θέλετε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά.
www.arts-outdoors.de/Shop/en/Boatingspor...latable-Kajaks-Kanus

Κοιτώντας πάντως λίγο στην σελίδα το μάτι μου έπεσε στο Sirocco www.arts-outdoors.de/Shop/products/en/Bo...-yellow-or-blue.html .Ένας γείτονας που ψιλοασχολείται μου πρότεινε επίσης για πιο φθηνό αυτό εδώ www.arts-outdoors.de/Shop/products/en/Bo...kayak-New-Model.html λόγω οτι σηκώνει και αυτό μεχρι 200 κιλά (είναι εντάξει δηλαδή για 2 άτομα).Να πω την αλήθεια όμως δεν μου γεμίζει το μάτι σαν κατασκευή και μου φαίνεται και ψηλού προφίλ με οτι συνεπάγεται αυτό για την συμπεριφορά του στον αέρα.

Ζητώ συγγνώμη αν σας έχω πρήξει,απλά ψάχνω αρκετά πριν το αγοράσω για να μην ξαναπέσω στην περίπτωση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2013 07:19 - 02/06/2013 07:28 #2812 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σας! :bye:

αυτό είναι το Tahiti που αν δεν κάνω λάθος είναι το φθηνότερο μοντέλο της sevylor,
το προηγούμενο είναι το colorado το οποίο είναι απο τα καλύτερα της sevylor και πιστεύω δεν θα έχει θέματα με τις βαλβίδες.

Μπορείς επίσης να κοιτάξεις στο intersport είχε φέρει κάποια στιγμή καγιάκ πλαστικά και έδειχναν να είναι καλά και οικονομικά,
δεν ξέρω αν τα φέρνει ακόμα, μπορείς να ρωτήσεις πάντως.

Δες κι αυτό

www.car.gr/classifieds/watersports/?offe...damage=&hi=&created=
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": christakos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2013 09:09 #2813 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα!Έριξα μια ματιά και στα μεταχειρισμένα που μου έδωσες και σταμπάρισα το Bic στα 350 που έχει και ο φίλος μου και είναι δοκιμασμένο.Επιπλέον κοιτώντας πιο αναλυτικά στα φουσκωτά παρατήρησα οτι και το Colorado και το Tahiti έχουν τον ίδιο τύπο βαλβίδας η οποία είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Pathfinder.Τέλος κοίταξα στην σελίδα του Intersport και δεν είδα να έχει πλέον τίποτα.Θα πάρω και ένα τηλέφωνο αύριο για σίγουρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2013 12:01 #2814 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
παιδια μια βοηθεια για το πανι της bic .εαν εχω καταλαβει καλα καθοτι ασχετος εφοσον το πανι ειναι σταθερο παει μονο με συγκεκριμενο αερα .
πως θα μπω μεσα με κοντρα ανεμο΄?μεσα βγαινει και μπαινει σχετικα ευκολα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2013 19:37 #2815 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μάλλον εννοείς αν μαζεύει εύκολα αν κατάλαβα καλά όταν είσαι μέσα,

μαζεύει εύκολα και μάλλον είναι αυτό που πρέπει να κάνεις με κόντρα αέρα,
περισσότερα θα σου πεί ο μεγάλος Αντώνης, εγώ είμαι ο μικρός :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2013 12:32 #2816 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα,εδώ και πάλι με νεότερα.Πήρα στα Intersport σήμερα τηλέφωνο μου είπαν δεν έχουν καγιάκ ακόμα ούτε ξέρουν αν θα έρθει τίποτα αργότερα.Οπότε μετά απο αρκετό ψάξιμο και σκέψη κατέληξα ή στο Colorado το οποίο διάβασα πολύ καλές κριτικές στο internet ή στο Bic σαν του φίλου μου.Εσάς,ποιά η γνώμη σας για το Colorado;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2013 13:10 #2817 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Colorado εννοείς αυτό:;;

www.arts-outdoors.de/Shop/products/en/Bo...3f8d1a0707cdf00dcabe

Αν εννοείς αυτό, τότε θα πηγαίνει οταν ΔΕν εχει αέρα. Εαν όμως βγάλει αέρα και είσαι μέσα, Αν σε πάει απέναντι, ωραία, θα γυρίσεις απο την γέφυρα με τα πόδια. Εαν σε πάει σε πέδιλο γέφυρας, θα μείνεις εκει μεχρι να πάψει ο αέρας ή να σε μαζεψει το λιμενικό θεωρώντας οτι βαζεις βομβες στα θεμέλια. Εάν σε πάει Ανατολικά, θαχεις ωραίο ταξίδι μεχρι τον Ισθμό. Εαν όμως σε παει Δυτικά και δεν προλάβεις πεδιλο γεφυρας, θα πρέπει να μάθεις Ιταλικά.

Χαιρετισμούς

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, mike, christakos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2013 13:14 - 03/06/2013 13:16 #2818 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το καλό είναι οτι κάπου θα σε πάει :wav:
θα πρέπει να το ονομάσεις ελπίδα!

γι αυτό λένε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike, christakos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2013 13:34 - 03/06/2013 13:37 #2819 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χαχαχαχαχαχαχα Τότε αν το πάρω θα πάρω και γράμματα-αυτοκόλλητα και θα το ονομάσω έτσι!!!

Φίλε Αντώνη μην νομίζεις οτι θα το πάρω για να πηγαίνω στα μισά του Ρίου-Αντιρρίου! :rofl: Οι αποστάσεις από την παραλία που μπαίνω είναι περίπου στα 50-100 μέτρα άντε 200 μια φορά στο τόσο και αυτό με καλό καιρό.Και με το pathfinder σε τέτοια απόσταση περίπου έμπαινα (ίσως και λιγότερο,βλ. Avatar) και ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα ρεύματα.Εξάλλου στα μέρη που πηγαίνω έχει κόλπους όπου κόβουν τον καιρό και συνήθως περνάω απο κει.Αυτό που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι αν είναι καλό σαν κατασκευή.Στο θέμα που με καίει,στην βαλβίδα,είδα οτι βγαίνει και αντικαθίσταται σε περίπτωση βλάβης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2013 19:22 - 07/06/2013 19:23 #2820 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά, αύριο και μεθαύριο (πρώτα ο Θεός) θα πάω στην Αυλίδα, λιγο πριν τη Χαλκίδα. εδώ.






Ξέρει κανείς τίποτα για τον χώρο, όπως,

Που είναι ωραία για βόλτα
Που είναι ωραία για ψάρεμα
Τι ωρες εχει ρεύμα και προς τα που τετοια εποχή
Τι πρέπει να προσέχω;

Οποιος ξέρει, ας με φωτίσει λιγο παρακαλώ..
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.476 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection